Grand Theft Auto: Vice City

Preview
Special
Download
Knallen met Tommy op de Commodore 64

Knallen met Tommy op de Commodore 64


30 July 2012 21:20 | Fun | cpt nice | 9 reacties

De tijd gaat zo snel in de gamingwereld. Binnenkort is het al weer tien jaar geleden dat GTA: Vice City uitkwam, volgens veel gamers nog steeds één van de leukste spellen aller tijden. Deze game verscheen oorspronkelijk op de Xbox, PS2 en pc, maar YouTube-gebruiker Majamihiroz heeft het spel ook een eerbetoon op de Commodore 64 gegeven.

 

Hij animeerde namelijk de laatste missie van het spel, 'Keep your friends close', in de stijl van 8-bit computer uit 1982. Het filmpje vormt een nostalgisch geheel voor zowel liefhebbers van de GTA-reeks als de oude zakken die nog op een Commodere 64 hebben gespeeld.

 

Bron: Gameinformerexterne link

Informatie over Grand Theft Auto: Vice City


Releasedatum: 16-05-2003
Ontwikkeld door: Rockstar North
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc ps2
Age 18+
 
1 100% rep

lizzardking zegt op 30/07/2012 21:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
niceone ;-) nooit vicecity uitgespeeld. Misschien nu eens doen nu ik hem pas gekocht heb
2 100% rep

Maquina_Muerte zegt op 30/07/2012 23:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dacht mij te herinneren dat ik de campaign had uitgespeeld, alleen moest ik nog die zij-missies vervolledigen, wist niet goed of ik werkelijk alles had uitgespeeld toen ik die ene missie deed waarbij ik die rockstars hielp met die bom in die limosine leek precies of er geen missies meer waren om een of andere reden... weird...
3 100% rep

Urbi In Orbit zegt op 31/07/2012 1:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb enkele van die C64 filmpjes bekeken.

Waar is die goede oude tijd van de c64 en de A500 naar toe?
3.1 100% rep

yoshimura zegt op 31/07/2012 9:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
C64-A500 is van rond de 1986, dus zo'n 26 jaar geleden.

3.2 100% rep

Voodoo077 zegt op 31/07/2012 10:21   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Man, man, man wat ben ik oud...

Heb ze thuis nog allemaal liggen ... gehouden om aan de kids te laten zien en hun er te doen op spelen maar tja met NDS, 360 ed komt het er niet van.
Misschien toch eens van zolder halen en wie weet
4 100% rep

Cold-Blian zegt op 31/07/2012 13:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en vice city is terug geïnstalleerd hier... nostalgie
5 100% rep

teddybeerke zegt op 31/07/2012 14:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
EPIC! Waar is den tijd omg !!!
6 100% rep

Deletos zegt op 31/07/2012 16:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zalig gedaan
7 100% rep