Grand Theft Auto V

Major Nelson legt uit hoe je GTA V op een USB-stick installeert

Major Nelson legt uit hoe je GTA V op een USB-stick installeert


19 September 2013 13:19 | Trailer | Wimpie | 14 reacties

Grand Theft Auto V is ongetwijfeld de release van het jaar. Twee dagen geleden stonden wereldwijd miljoenen gamers voor de winkel te wachten op hun exemplaar en inmiddels heeft iedereen z'n vlucht naar Los Santos al genomen. De populaire game brengt ons naar een fictieve deelstaat van Amerika waar we kennis maken met drie personages: Trevor, Michael en Franklin. 

 

De release van het spel verloopt iets minder vlot voor de Xbox 360-bezitters. Zo raadt Rockstar iedere Xbox 360-gamer af om disk twee op de harde schrijf te installeren, omdat de game hierdoor slechter draait. De eerste disk moet wel geïnstalleerd worden en dit betekent dat je minstens 8GB aan schijfruimte kwijt bent. Als je niet genoeg schrijfruimte over hebt en je weet niet hoe je de game op USB-stick kan installeren, dan heeft Microsoft de perfecte video voor jou. In onderstaande video legt Major Nelson uit hoe je een USB-stick instelt voor Xbox 360 waarna je de game erop kan installeren.

 

Informatie over Grand Theft Auto V


Releasedatum: 17-09-2013
Ontwikkeld door: Rockstar Games
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

a143290 zegt op 19/09/2013 14:03   [?]

  Rating 8 16+ 16+
En dit is dus de reden dat een Xbox 360/PS3 met maar een HDD van 4GB bullshit is
1.1 100% rep

Bart Religion zegt op 19/09/2013 20:31   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Rockstar had dit gewoon op de next-gen moeten uitbrengen
1.2 100% rep

a143290 zegt op 20/09/2013 13:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Net nu de 360 en de ps3 zo goedkoop zijn en er enorm veel toestellen van in omloop zijn? Waarom zouden ze 1 miljard in opbrengsten willen mislopen?
2 100% rep

natpoesje zegt op 19/09/2013 14:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik bezit een 16 Gb usb stick game is hier op geinstaleerd dus +-8gb is in beslag genomen. Valt disk 2 hier dan ook nog op te installen of zal er niet genoeg ruimte vrij zijn volgens de xbox ?
2.1 100% rep

ShiftyHQ zegt op 19/09/2013 16:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Uit alles wat ik gelezen heb raad rockstar net aan om de 2 de disc op een andere locatie of helemaal niet te installeren zodat de informatie van 2 bronnen komt waardoor er geen texture fouten voorkomen.
3 100% rep

Mee zegt op 19/09/2013 14:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Werkt ook met een externe HDD trouwens (zo werkt het bij mij). Je USB-stick mag namelijk niet te traag zijn (als ik mij niet vergis 15 MB/sec) of hij kan nog steeds niet snel genoeg de data laden.
4 100% rep

Lagoa zegt op 19/09/2013 15:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar dus MS zegt dat het evengoed op je HDD kan worden geinstalleerd. Maar rockstar zelf raad aan disc 1 op je HDD installeren en disc 2 op een USB stick als ik het goed heb???
4.1 100% rep

ShiftyHQ zegt op 19/09/2013 16:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Rockstaar raad gewoon aan om de 2 disc op apparte plaatsten te instaleren of de 2 de disc gewoon niet te instaleren
5 100% rep

wikke1984 zegt op 19/09/2013 15:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bij mij gaat ie goed hoor.
install disk op hd van de xbox
en met de playdisk speel ik
6 100% rep

YaMo zegt op 19/09/2013 15:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zoals ik het begrijp kan je disc 2 best niet installeren. Disc 1 installeer je waar je er plaats voor hebt.
6.1 100% rep

ShiftyHQ zegt op 19/09/2013 16:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Disc 2 kan je wel installeren maar dan op een andere locatie dan disc 1
7 100% rep

Zavantas zegt op 19/09/2013 17:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vele gamers kunnen blijkbaar niet goed lezen:
DVD1 is de "installatie DVD" (het staat er zo letterlijk op). De installatie gebeurd automatisch als de DVD geplaatst is.

DVD2 is de "speel DVD". Deze moet ingevoerd worden na de installatie van DVD1 (wordt ook aangegeven tijdens de installatie van DVD1) en laat op dat moment de game starten. DVD2 hoeft dus niet geïnstalleerd te worden. (en volgens Rockstar moet het niet, want dit geeft problemen).

Persoonlijk werkt het hier als een trein. En de DVD maakt niet eens geluid tijdens het gamen.
8 100% rep

BraveHeart zegt op 19/09/2013 19:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die 2de disc werkt gewoon als een doungle. Dat is alles.
9 100% rep

wouthrox zegt op 10/10/2013 18:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ps3 heeft er geen last van ....