Mooiste goals in FIFA 12 van dit seizoen

Mooiste goals in FIFA 12 van dit seizoen


13 July 2012 22:59 | Trailer | EliasAdam | 14 reacties

Telkens heerst er frustratie als je online een wedstrijdje FIFA speelt en onverdiend een doelpunt tegen krijgt. Maar anderszijds spring je een gat in de lucht bij die ene pracht van een goal waardoor je tegenstander volledig de moed kwijtgeraakt en je de wedstrijd wint.

 

Om die euforie met de rest van de wereld te delen, heeft EA een compilatie van mooiste doelpunten van dit seizoen gemaakt. Alle goals die je te zien krijgt, zijn stuk voor stuk pareltjes waarvan je mond gaat openvallen. Welkeen vind jij de mooiste?

 

Informatie over FIFA 12


Releasedatum: 30-09-2011
Ontwikkeld door: EA Sports
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: Sport
Multiplayer
Beschikbaar op: pc ps2 psp x360 ps3 wii 3ds
Age 3+
 
1 100% rep

Rikie zegt op 13/07/2012 23:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Die van Anderlecht natuurlijk
En daar zit nu geen enkele mooi uitgespeeld doelpunt bij. Ik ben niet zo een 'trucjes'-man, ik speel liever die verdediging uiteen.
2 100% rep

FVico zegt op 13/07/2012 23:40   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Mijn mond valt niet echt open van virtuele doelpunten.
3 100% rep

freshcloak zegt op 14/07/2012 1:07   [?]

  Rating 1 16+ 16+
1:00, no doubt
4 100% rep

the bros zegt op 14/07/2012 1:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wow echt realistische hoor Of is dit mss fifa street ??
5 100% rep

the bros zegt op 14/07/2012 1:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lol spele die da allemaal op easy of suckt de verdediging bij iedereen zo hard ?
5.1 100% rep

DragoonXc zegt op 14/07/2012 2:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
is waarschijnlijk allemaal tege easy cpu, want als ik die verdedeging zie ist gene vette
6 100% rep

Reverz zegt op 14/07/2012 2:12   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Allemaal triestige goalen... allemaal van die tricks goals waar die verdediging op belachlijke wijze niet aan de bal geraakt...
7 100% rep

Quecera zegt op 14/07/2012 4:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bij fifa kunnen trukjes niet gestopt worden middenin, PES wel, dit bewijst hoe stom fifa nog altijd is, de bal plakt aan uw voet lol
7.1 100% rep

Bassism666 zegt op 14/07/2012 8:48   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Trukjes kunnen altijd gestopt worden hoor. Zet de game difficulty wat hoger en je zal het wel zien.
7.2 100% rep

Gamus zegt op 14/07/2012 10:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, dribbles kunnen zeer zeker gestopt worden. Ge moet gewoon kunnen verdedigen. En bij 3/4de van deze goals heb ik toch ook geen wow gevoel, vooral omdat al die Bergkamp flicks en Scorpion kicks op het goedvallend uit gebeuren en (meestal) niet bewust. Voor zover ik weet kan enkel een omhaal geforceerd worden.

En eigenlijk noem ik dit ook geen dribbelaars. Enkel de flicks met de rechterstick of de gemakkelijke spins worden hier getoond. Enkel die Ronaldo sleepbewging is nog redelijk moeilijk. En ik heb het toch ook meer voor een prachtige diepe bal en dan een 1-2tje via de hak ofzo.
8 100% rep

sagapo zegt op 14/07/2012 11:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nogal veel "dezelfde" goals als je het mij vraagt...
9 100% rep

shortwoodBE zegt op 14/07/2012 12:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mooie trucjes maar slechts enkele zijn een mooie goal... geen enkel mooi uitgespeelde kans en een slapende verdediging. Te veel van hetzelfde.
10 100% rep

ghost. zegt op 14/07/2012 13:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit soort filmkes hebt ge elke week ze, maar dan beter imo ...
11 100% rep