FIFA 09

Preview
Special
Download
FIFA 09 verschijnt op 3 oktober

FIFA 09 verschijnt op 3 oktober


31 July 2008 16:58 | Nieuws | pieterm | 11 reacties

Het nieuwe voetbalseizoen werd onlangs met de Europese wedstrijden op gang getrapt. Veel gejuich was er voor de Belgische fans nog niet bij: Germinal Beerschot ging kansloos onderuit tegen Neftchi Baku en ook Anderlecht maakte in haar eerste wedstrijd geen al te beste indruk. Gelukkig kunnen we de gloriejaren van weleer van het Belgische voetbal terug herbeleven in FIFA 09.

 

Electronic Arts, de spelontwikkelaar van de FIFA-reeks, liet nu weten dat het nieuwste deel op 3 oktober in de Europese winkelrekken zal liggen. Met versie 2009 heeft ze een hele hoop verbeteringen aangebracht. De meest opmerkelijke zijn ongetwijfeld de mogelijkheid om met maximaal twintig spelers online te gaan en een herziening van de Arcade-mode voor de Wii-versie.

Bron: CVGexterne link

Informatie over FIFA 09


Releasedatum: 18-11-2008
Ontwikkeld door: EA Sports
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: Sport
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc ps2 nds psp x360 ps3 wii NGAGE
Age 3+
 
1 100% rep

simpsonman zegt op 31/07/2008 17:13   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Was van plan om Fifa 08 te gaan kopen maar het is de moeite niet aangezien dat deze game al op 3 oktober in de rekken ligt.
1.1 100% rep

bram4815162342 zegt op 31/07/2008 17:37   [?]

Show comment Rating -4 16+ 16+
Dus je betaalt liever het dubbele voor exact hetzelfde spel?
Ok, ksnap et
Want van die vernieuwingen hmm, ze zeggen da ieder jaar maar t komt toch altijd op hetzelfde neer.
2 74% rep

ThEmonkisthebes zegt op 31/07/2008 17:36   [?]

Show comment Rating -10 16+ 16+
en dat kan ons iets schelen da gij '08 ging kopen en nu niet.

2.1 100% rep

pieterm zegt op 31/07/2008 17:38   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Uw reactie is op zich ook wel boeiend, anders.

Hoogstwaarschijnlijk ga ik FIFA 09 ook kopen. Elk jaar een FIFA-titel kopen vind ik wat overdreven, maar nu begint het toch weer te kriebelen. Voetbalspelletjes zijn verslavend!
2.2 100% rep

Dots zegt op 31/07/2008 18:08   [?]

  Rating -1 16+ 16+
ja amai nie, vooral online zijn die zalig.
3 74% rep

ThEmonkisthebes zegt op 31/07/2008 17:40   [?]

Show comment Rating -16 16+ 16+
boeiend pieterm echt boeiend. onlangs nog iets spannend gebeurd dat de hele wereld moet weten. Nu we toch allemaal zever aan het vertellen zijn kan dat er wel bij
4 100% rep

kiewitcity zegt op 31/07/2008 18:17   [?]

  Rating -1 16+ 16+
tja naar het schijnt kunt ge met 10 verschilende mensen spelen ..da zal nog iets geven online als ze het stuk voor stuk afbollen omdat ze verliezen...
4.1 100% rep

Fax zegt op 31/07/2008 21:37   [?]

  Rating 1 16+ 16+
er ging een nieuw punish systeem zijn als je het afbolt dus hopelijk dan ook games waar je een bepaalde "goedgedragscore" moet voor hebben om een game te spelen.

Zo liggen de rotte appels er uit
4.2 100% rep

blackevil_BE zegt op 01/08/2008 0:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dat vond ik dus goed in pes als ge daar het afstapte zag ge da direct in uw puntentotaal.vindt eigenlijk da systeem van 1ste klas,2e klas veel beter.bij fifa hebde die stom rankingpunten en die niveau's,heel veel shit da totaal niks zegt.
5 74% rep

ThEmonkisthebes zegt op 31/07/2008 22:42   [?]

  Rating 1 16+ 16+
kweeni heb mijn twijfels over de nieuwe fifa
5.1 100% rep

Bassism666 zegt op 01/08/2008 0:36   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik wil ook eerst gameplaybeelden zien voor ik 100% overtuigd ga zijn. Want screenshots alleen doen het echt nie voor mij. Zeker niet als je moet kiezen tussen PES en FIFA. Voor mij was 2008 echt "PES-jaar" tenzij dan op PS3..

De demo komt trouwens toch op 11 september dus tijd zat om overtuigd te raken!