Ubisoft stelt Far Cry 3 enkele maanden uit

Ubisoft stelt Far Cry 3 enkele maanden uit


25 June 2012 18:51 | Nieuws | AlexanderMenu | 22 reacties

Ubisoft stuurde vandaag een minder leuke mededeling in verband met Far Cry 3 de wereld in. De releasedatum van het spel werd zowel voor de consoleversies als de pc-versie voor enkele maanden uitgesteld. Far Cry 3 zou zoals verwacht op 6 september verschijnen, maar ligt na deze aankondiging maar op 29 november in de Europese winkelrekken, terwijl Noord-Amerika het spel op 4 december ontvangt.

“We’re taking more time to create the best possible gameplay experience. Far Cry 3 is a huge offering and we want every element of this insane, action-packed adventure to be of the highest possible quality for the players.” Aldus Dan Hay, producer bij Ubisoft.

 

Bron: Joystiqexterne link

Informatie over Far Cry 3


Releasedatum: 30-11-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

joa_111 zegt op 25/06/2012 18:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
typisch.... wa doen ze daar eigenlijk bij ubisoft ganse dagen? neuspeuteren? ...
1.1 100% rep

StanTem zegt op 25/06/2012 19:01   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Zijt content.
Moesten ze een onafgewerkt spel afleveren zou ge ook zeggen da ze neuspeuteren zeker?
1.2 100% rep

joa_111 zegt op 25/06/2012 19:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jamaja, AC3 is ook al uitgesteld, ik wordtttttt daar zo moe van
1.3 100% rep

FurtiveDuck zegt op 25/06/2012 19:40   [?]

  Rating 10 16+ 16+
"Dt-regels, ik word daar zo moe van." - Kabouter Lui, Plop S02E17.
1.4 100% rep

playforfun91 zegt op 25/06/2012 19:50   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@joa_111 serieus, beweer jij nu echt - zonder sarcasme - dat ze dat bewust doen en daar zitten niets te doen, 2 maand lang extra personeel betalen, allemaal om ons te pesten?

Ubisoft wil kwaliteit nastreven en dat is positief en je ziet het ook terug in de games van Ubisoft.
1.5 100% rep

joa_111 zegt op 25/06/2012 20:11   [?]

  Rating 1 16+ 16+
1.3, nu hoet?

1.4, nee - zonder sarcasme - tis gewoon altijd hetzelde, wacht dan met datum's er op te plakken, ma neeen!
1.6 100% rep

playforfun91 zegt op 25/06/2012 20:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Daar gaat het niet over, het gaat over het feit dat je denkt dat ze ganse maanden zitten de neuspeuteren. En ja gamers zijn altijd vragende partij voor een datum van het moment dat er nog maar een beetje nieuws vrij komt dus doen ze het maar I guess. Mensen moeten dat gewoon zien als een richtlijn een geen vast staand feit. Het is altijd al zo geweest en het zal nooit veranderen.
1.7 100% rep

DragoonXc zegt op 25/06/2012 22:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nu hoet
1.8 100% rep

kim gillissen zegt op 26/06/2012 4:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@ 1.1: LOOOL, weet je dat datums uitstellen NIKS heeft te maken met kwaliteit of afwerking? Perfect voorbeeld was Duke Nukem Forever, een maand voor de release nog eens een maandje uitstellen... en wie (van de echte fans) vond dat nu een goede game? NIEMAND, want dat spel werd afgekraakt tot en met.
Aliens: Colonial Marines wordt ook al de hele tijd uitgesteld, maar sinds AVP2 heb ik geen enkele goede alien game meer gezien.
2 100% rep

CornholioX zegt op 25/06/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
GODDAMNIT!!!
3 100% rep

sumoman_4 zegt op 25/06/2012 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Liever een uitgestelde en afgewerkte game dan een game die maar half werkt.
3.1 100% rep

Mr. Mexicano zegt op 25/06/2012 19:13   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Klopt, maar het wordt onderhand een beetje irritant met al die delays. Als je toch al weet dat je de release datum niet gaat halen, moet je sowieso geen release datum vast stellen. Dezelfde tactiek die Rockstar waarschijnlijk gebruikt voor gta V.
3.2 100% rep

LouGarou zegt op 25/06/2012 19:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En dan gaan jullie allemaal zitten zagen van: "En wanneer krijgen we eens een releasedatum te horen? Ene trailer krijgen we, das al. Belachelijk." Tjah
3.3 100% rep

Mr. Mexicano zegt op 25/06/2012 19:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zolang ze ons blijven voorzien van nieuwe gameplaytrailers en hopelijk een demo, vind ik het goed . Ik wens ze eerlijk waar veel succes met het hoofd boven water houden in die periode: AC III, Halo 4, BO2 en misschien GTA V. Echt een ongelukkig moment met het releasen.
3.4 100% rep

playforfun91 zegt op 25/06/2012 19:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zou Rockstar nog een release datum durven zeggen zoals met GTA IV toen het echt extreem hard werd uitgesteld?
3.5 100% rep

kim gillissen zegt op 26/06/2012 4:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3: dus jij zegt dat uitstellen garandeert dat het spel kwaliteitvol is? Ik ken zoveel spellen die vaak uitgesteld waren en toch niks te bieden hadden na release. Recente voorbeelden: AVP 2010, DN:F, FC 2,... .
4 100% rep

Y@nnick. zegt op 25/06/2012 23:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jammer maar goed... Ik verwacht echt een topervaring die me weer naar de good ol' days van Far Cry 1 brengt, dus dan mogen ze best wel meer tijd gebruiken om de game subliem te maken.
5 100% rep

Samni zegt op 25/06/2012 23:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jammer :-(
6 100% rep

Emiel1992 zegt op 26/06/2012 1:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ze zijn wrs vergeten dat ze dlc content gelijk met de game moeten uitbrengen.... Alles voor het geld
6.1 100% rep

kim gillissen zegt op 26/06/2012 4:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Haha, die is goed ja, nog niet aan gedacht tbh.
7 100% rep

ratmanbruno zegt op 27/06/2012 0:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
liever beetje langer wachten dan dat het vol met bugs zit
8 100% rep

Fir3wulf zegt op 19/07/2012 22:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
spijtig dat het wordt uitgesteld, had het dan een paar dagen na mijne verjaardag kunne gaan halen.
Spel ziet er nog altijd heel goed uit, en in dit filmpje wat meer footage gezien.
Tot nu toe zitten de baddies ook wel oke, in FC 1 was het gevoel voor mij een beetje verpest toen ze met die gemuteerde monsters afkwamen..