Fallout: New Vegas

Fallout in derde dag van QuakeCon weekend

Fallout in derde dag van QuakeCon weekend


04 August 2012 19:58 | Nieuws | AlexanderMenu | 11 reacties

We zijn ondertussen aan de derde dag van het QuakeCon-evenement beland en ook vandaag zijn er games van id Software en Bethesda voor een verlaagde prijs aankoopbaar. De koopjes lopen tot en met maandag 6 augustus, maar welke toppers worden er vandaag op Steam aangeboden?

Momenteel krijgen we de mogelijkheid om twee games van de Fallout-reeks met een korting van 66 procent aan te kopen. Fallout: New Vegas Ultimate Edition heeft op dit moment een adviesprijs van 11,89 euro in plaats van 34,99 euro, terwijl de Game of the Year Edition van Fallout 3 6,79 euro in plaats van 19,99 euro kost. Daarnaast zijn Dishonored, met dezelfde pre-order voordelen als voordien, en de Team Fortress 2 - QuakeCon-bundel voor een kostprijs van 9,99 euro nog steeds verkrijgbaar. Als laatste heeft de volledige QuakeCon-bundel tot volgende week maandag een prijskaartje van 99,99 euro.

 

Bron: Steamexterne link

Informatie over Fallout: New Vegas


Releasedatum: 22-10-2010
Ontwikkeld door: Obsidian Entertainment
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Michster zegt op 04/08/2012 20:13   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Allemaal fijn en wel, maar waar blijft fallout 4?
1.1 100% rep

Styl zegt op 04/08/2012 20:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb een groot vermoeden dat de volgende RPG van Bethesda fallout 4 zal zijn.
1.2 100% rep

Michster zegt op 04/08/2012 21:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Let's hope so.
1.3 100% rep

Sheldon Cooper zegt op 04/08/2012 23:17   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Big orgasm als ze Fallout 4 aankondigen in de stijl van nummer 3. Heerlijke game, hopelijk nr4 zonder laadtijden en met betere graphics
2 100% rep

TrapShot zegt op 04/08/2012 20:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Fallout 3 blijft imo een heel stuk beter dan New Vegas. Die sfeer was gewoon magistraal
2.1 100% rep

solinor zegt op 05/08/2012 1:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
da kunde wel zegge , in new vegas is er gwn niks te doen
2.2 100% rep

Sheldon Cooper zegt op 05/08/2012 11:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Enige klotige dat ik voor had is dat ik de laatste quest getriggered had terwijl ik nog een shitload aan sidequests had...
2.3 100% rep

TrapShot zegt op 05/08/2012 13:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, Vegas stak tegen als je in de stad zelf was Daarbuiten vond ik het nog wel een tijdje plezant.

De allereerste keer dat ik Fallout had uitgespeeld had ik enkel de mainquests gedaan, en was ik na enkele uren dus klaar met het spel, terwijl ik had gelezen dat je meer als 200u ermee kon doen. Later werd me op het forum uitgelegd dat er ook sidequests etc waren
3 100% rep

Link-Vs.-Ganon zegt op 05/08/2012 1:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
fallout 3 gekocht op steam en het bevalt me vré goe
4 100% rep