The Pitt van Fallout 3 waarschijnlijk vandaag terug te downloaden

The Pitt van Fallout 3 waarschijnlijk vandaag terug te downloaden


25 March 2009 16:57 | Nieuws | zero roofer | 12 reacties

De Xbox 360-fans die wel eens van een potje Fallout 3 houden en gisteren de uitbreiding The Pitt wilden downloaden keken waarschijnlijk wel eens raar op. Voor diegenen die de downloadfile nog vonden, bleek al snel dat het bestand corrupt was, door de uitroeptekens die verschenen tijdens het spelen. Anderen kregen reeds een error bij het installeren.

 

Het team van Bethesda heeft gisteren nog volop tot een gat in de nacht zitten werken om de oorzaak van het probleem te vinden. De uitgever kon dan ook vertellen dat hij er goede hoop in heeft dat het bestandje vandaag nog terug te downloaden zal zijn. The Pitt zal je 800 Microsoft Points kosten. Probeerde je het gisteren al te downloaden, kost het je niks. Het zou ook maar erg zijn moest je betaald hebben voor een corrupt bestand.

Bron: 1Upexterne link

Informatie over Fallout 3


Releasedatum: 31-10-2008
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
To Be Announced
 
1 100% rep

Axon zegt op 25/03/2009 17:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op PC gespeeld en ik vind het te kort
Wel mooie visuals.
2 100% rep

Pirate! zegt op 25/03/2009 19:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb er toch 4-5 uur aan bezig geweest, alhoewel ik de tijd neem om alles te verkennen/lezen. Dat is toch al de helft van de singleplayer van de meeste moderne games.
3 100% rep

FEW zegt op 25/03/2009 20:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"The Pitt zal je 800 Microsoft Points kosten. Probeerde je het gisteren al te downloaden, kost het je niks. Het zou ook maar erg zijn moest je betaald hebben voor een corrupt bestand."
wil dat zeggen dat je bij microsoft iedere keer moet betalen als je dezelfde content wil downloaden?
3.1 100% rep

[DZM]Gorak zegt op 25/03/2009 21:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3.2 100% rep

El Shampo zegt op 25/03/2009 21:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als je het één keer gedownload hebt (en betaald hebt) Kan je het zoveel downloaden als je wil met je profiel. (op je eigen console)
4 100% rep

frero zegt op 25/03/2009 21:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vooraleer te downloade --> corrupt bestand verwijderen
5 100% rep

Razzia zegt op 25/03/2009 23:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja en daarna kunde het via u download history opnieuw afhalen dacht ik.
6 100% rep

Voodoo077 zegt op 26/03/2009 9:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Komt er geen compilatie uit met de eerdere uitbreiding, The Pitt en de volgende als een geheel?
Sommigen hebben geen Live op hun console en kopen liever de DVD's zelf!
6.1 100% rep

Bart Religion zegt op 26/03/2009 13:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
voorlopig nog niks aangekondigd daaromtrent. Al is het niet uitgesloten dat er -ooit- een Ultimate Edition van Fallout 3 uitkomt waar het inzit. Maar dat zal pas voor 2010 zijn ofzo. ALS het al komt
6.2 100% rep

Voodoo077 zegt op 30/03/2009 11:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Thx

Mijn 360 is DOOD en nu heb ik een Elite gekocht - kan ik de content hierop krijgen of moet ik het weer kopen?
En wat met mijn saveposities etc.
Toch ni altijd zo makkelijk.
7 100% rep

GoldenEye zegt op 26/03/2009 10:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een download content is dat aan je profiel of aan de xbox gekoppeld?
7.1 100% rep

Janbibe zegt op 26/03/2009 12:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+