Nog geen mod tools voor Fallout 3

Nog geen mod tools voor Fallout 3


30 September 2008 9:32 | Nieuws | HotBullets2Die | 10 reacties

De spellen die Bethesda uitbrengt - zoals de Elder Scrollsreeks - zijn meestal uitgerust met een hele resem mod tools, waarmee de creatievelingen het spel naar believen kunnen aanpassen. Counter Strike is tot op heden de meest bekende én gespeelde mod van het legendarische Half-Life.

 

Fallout 3, de nieuwste Bethesda game, zal helaas géén mod tools bevatten. Volgens ontwikkelaar Pete Hines kostte het teveel moeite om ze klaar te stomen voor de release van het spel en paste de ontwikkeling ervan nu eenmaal niet in het schema.

 

Misschien vallen de tools op een later tijdstip te downloaden, maar daarover wou Hines niets meer kwijt. Hoe dan ook wordt Fallout 3 een klepper van formaat. Iets zegt me dat we die mod tools gewoon niet nodig zullen hebben!

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Fallout 3


Releasedatum: 31-10-2008
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
To Be Announced
 
1 100% rep

wanteds zegt op 30/09/2008 10:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik heb veel filmkes gezien van Fallout 3 en die lijkt heel veel op Oblivion, en da was niks voor mij so no thanks.
1.1 100% rep

davidgaylover zegt op 30/09/2008 16:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
andere setting, aangepaste engine, mogelijkheid om first, third-person of vogelperspectief te spelen.
Percs, ander upgrading systeem, mogelijk tot shooter-stijl spelen.
+ VAT (kweni of het zo noemt) combat/aiming-systeem
die dingen alleen al zouden u toch moeten doen inzien dat dit spel amper als oblivion spelen zal.
2 100% rep

s.p.a.w.n. zegt op 30/09/2008 11:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
oblivion was sprookjesland, dit is grmmig. Ik geloof er in.
2.1 100% rep

EnnY zegt op 30/09/2008 21:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb eig liever een mix tussen beiden. Want van de hele tijd in zo ene grimmige wereld wordt je ook moe van (zelfd egeld voor sprookjes)
3 100% rep

zero roofer zegt op 30/09/2008 13:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik heb mijne al pre-ordered ^^
4 100% rep

Dreamw4lk3r zegt op 30/09/2008 16:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
sorry ik volg fallout niet zo.
Maar ik heb mijn neef 1 & 2 & tactics zien spelen en vraag me nu af door comment 1.1 ... deze fallout zal geen turnbased meer zijn dan?

En het is toch spijtig dat games tegenwoordig zo gerushed worden voor release dates.
4.1 100% rep

bhaalspawn zegt op 30/09/2008 18:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geen turnbased meer, spijtig genoeg (imo). Behalve mss in beperkte mate voor ledematen van vijanden als doel te pakken.

Nuja, als ze al enkel maar de sfeer van 1&2 (tactics nooit gespeeld) kunnen overbrengen, ga ik niet klagen. De keuze voor de andere speelstijl is logisch daar ze nu een pak meer gamers gaan kunnen aanspreken.
5 100% rep

Foxdie zegt op 30/09/2008 18:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
trek ik mij persoonlijk niet zo veel van aan, ben geen modder en de meeste games nemen al genoeg van mijn tijd in door ze gewoon uit te spelen
6 100% rep

dA_WiZ zegt op 30/09/2008 23:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
MUhaaaa ik heb de mijne ook al lang ge pre-ordered de collectors dan nog wel

Ik zie er toch supper hard naar uit. Fallout 1, 2 + tactics waren altijd al 3 van mijn favo games uit de n tijd. En ik ben heel blij da we aan het einde van deze maand het 3de deel zullen hebben.
7 100% rep

Groopy zegt op 02/10/2008 16:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De mijne is al 2 maanden geleden gepreorderd. Nog wachten tot eind oktober