Fallout 3: Operation Anchorage kost wat geld

Fallout 3: Operation Anchorage kost wat geld


12 December 2008 14:04 | Nieuws | Praga | 36 reacties

Naast de zonet aangekondigde G.E.C.K.-editor valt er nog goed nieuws te rapen voor de Fallout 3-fans. Begin volgend jaar krijgen we immers DLC voor deze post apocalyptische rpg. Ook hier enkel lekkers voor de pc- én Xbox 360-gamers en dus niet voor de PS3-spelers.

 

Deze update die ongeveer een 800 MS-punten (een kleine tien Euro) kost, krijg je Operation Anchorage. Dit is een heuse militaire simulatie van een gevecht dat zich lang voor de gebeurtenissen in Fallout 3 afspeelde. Net omdat het hier om een simulatie gaat, kan je geen beroep doen op je eigen gear en wapens. Je moet met andere woorden de regels van het spel volgen door speciale wapens en gadgets te gebruiken. De nadruk ligt in deze Operation Anchorage dan ook op een mix van stealth en combat. Operation Anchorage biedt bovendien andere omgevingen dan in Fallout 3 zelf. Verwacht je dus onder andere aan ondergesneeuwde gebieden met tonnen sneeuw en ijs. Als kers op de taart natuurlijk ook nieuwe Perks en achievements.

Het is Kerstmis voor de Fallout 3-fans want na deze DLC krijgen jullie ook in februari en maart nieuwe DLC. In februari komt The Pitt uit, inclusief een totaal nieuwe stad en in maart het Broken Steel-pakket waar je oude bekenden tegenkomt... de Brotherhood of Steel.

Informatie over Fallout 3


Releasedatum: 31-10-2008
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
To Be Announced
 
Pagina:
1 100% rep

DJ-3000s zegt op 12/12/2008 14:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nice!

maar dit ruikt zwaar naar een kerstpakket... uitgestrekte besneeuwde velden.....

hopelijk melken ze nie teveel
2 90% rep

PACOMAN zegt op 12/12/2008 15:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Weeeeral niet voor de PS3.
3 100% rep

iceee(k) zegt op 12/12/2008 15:32   [?]

  Rating 3 16+ 16+
hoeft ook niet voor mij want je moet ervoor betalen en das tegen mijn principes
4 100% rep

LoNe zegt op 12/12/2008 15:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die laatste zin
geweldig
5 100% rep

|FuRiouS| zegt op 12/12/2008 16:58   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Allemaal content dat dus eigenlijk in de game zou meten zitten maar ze willen nog wat extra geld scheppen.
5.1 100% rep

Marginal0 zegt op 12/12/2008 17:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zucht* zage zage. Ni kope dan gewoon he.
5.2 100% rep

Grimmy zegt op 12/12/2008 17:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mja, er is 1 iemand mee begonnen met die crap en de markt slikt het blijkbaar...
De fout ligt niet bij Bethesda hoor maar bij de mensen die voor zo'n updates willen betalen.
5.3 100% rep

mythe zegt op 12/12/2008 17:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@grimmy: groot gelijk.
Nuja, voor Fallout 3 is da nog aanvaardbaar, vrij veel gameplay en genoeg herspeelbaarheid.

maar voor Mirror's edge vind ik het gewoon onaanvaardbaar!
5.4 100% rep

Codiak zegt op 12/12/2008 19:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat "aanvaardbaar" is moet het individu uitmaken
5.5 100% rep

no$feratu zegt op 15/12/2008 17:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kan je eigenlijk hetzelfde zeggen van een expansion pack eh.
6 100% rep

Shades29A zegt op 12/12/2008 17:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
als ik mij zo bedenkt dat dit 10€ kost, voor een 6 uur durende "uitbreiding" ... vind ik dit zeer aanvaardbaar!

ter vergelijking: Episode 1 en 2 voor HL³ ...
die duren ook ongeveer 4-6 uur, en kosten nu nog altijd $9.99 en $14.99 trouwens ...
6.1 100% rep

Shades29A zegt op 12/12/2008 17:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
err HL² bedoel ik dus ...
7 100% rep

agrash zegt op 12/12/2008 18:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ahja, beter dit dan wat armor voor je paard..
8 100% rep

Karre zegt op 12/12/2008 18:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Men praat over hoeveel het kost voor op de Xbox360 maar zou het op de PC dan gratis zijn zoals bij Mass Effect en Team Fortress 2?

Anyway, die rage van DLC is trouwens begonnen op de Xbox360 omdat Microsoft natuurlijk er wat geld aan wil verdienen.
8.1 100% rep

Kiwi zegt op 12/12/2008 19:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het zal voor pc niet gratis zijn, aangezien het aangeboden wordt via Games for Windows Live = MS.

Voor de pc-versie is elke vorm van betalende DLC imo overbodig, want nu de editor er is zullen er binnenkort voldoende gratis mods beschikbaar zijn.

9 100% rep

jazicher zegt op 12/12/2008 19:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hiervoor wil ik wel betalen. Fallout 3 is zalig goed
10 100% rep

s5041471 zegt op 12/12/2008 19:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat bethesda maar eerst eens een fatsoenlijke patch uitgeeft zodat ik en nog vele andere dit spel eens kunnen draaien zonder crashes, dat zou fijner zijn
10.1 100% rep

Codiak zegt op 12/12/2008 19:54   [?]

  Rating -1 16+ 16+
gene last van crashes maar ja ik speel dan ook op die "kut" console van M$.
10.2 100% rep

Prior zegt op 12/12/2008 20:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die crashes liggen niet aan het spel, maar aan al dan niet de juiste codecs te hebben op uw pc

vista, alle reeds geinstalleerde codecs eraf zwieren om enige conflicten te vermijden, en vista codecs package door shark007 installeren en ge zijt van al die crashes vanaf
voor xp moet ge één of andere xp codecs package downen
10.3 100% rep

Kiwi zegt op 12/12/2008 20:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ook geen last gehad van crashes en toch gespeeld op pc. Het verschil in graphics was me toch net iets te groot om het niet voor de pc te kopen.
11 100% rep

Hartson zegt op 12/12/2008 19:54   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Er is iemand mee begonnen, juist dat was Bethesda met hun horse armors, vergeet niet dat Oblivion een van de eerste games was op 360. Zij waren volgens mij de eerste uitgever op 360 die met betalende DLC kwam.
11.1 100% rep

DoomSayerSantos zegt op 14/12/2008 10:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het idee was van Microsoft om mee te beginnen.
12 100% rep

Berstalin zegt op 12/12/2008 19:56   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Och ja op pc zen er andere manieren om aan die dlc te komen zonder ervoor te dokken.
13 100% rep

Superman!!!!! zegt op 12/12/2008 21:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
yeah right.... epic battles eh

Da zeiden ze ook al bij Fallout 3 ook al, en ik persoonlijk vind da einde maar gewoon f'n saai en veel te makkelijk , in dit opzicht was oblivion eigenlijk beter gewoon
14 100% rep

Cyaankali zegt op 12/12/2008 22:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@Codiak Je haalt me de woorden uit de mond. Onbegrijpelijk dat nog niemand eerder op deze woordspeling reageert.
15 100% rep

Samus007 zegt op 12/12/2008 23:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hahaha, idd heel raar ik speel het op die andere kutconsole en heb ondertussen al 2 crashes gehad en ledematen die spontaan in "lift-off" gaan.

Moest mijn PC nu al geupgrade zijn had ik het me op PC gehaald maar nu liever knudde graphs met en degelijke framerate dan visa versa.