Fallout 3 DLC verschijnt ook in discvorm

Fallout 3 DLC verschijnt ook in discvorm


27 April 2009 11:25 | Nieuws | Mich | 16 reacties

Bethesda zal de eerste twee uitbreidingen van Fallout 3 ook in discvorm naar de rekken brengen. De content verscheen eerst als downloadbare uitbreiding voor pc en Xbox 360, maar zal vanaf 29 mei dus ook in fysieke vorm aan te schaffen zijn. Het gaat onder meer over de uitbreidingen Operation Anchorage en The Pitt. Deze eerste draaide meer rond een mix van stealth en combat, terwijl The Pitt een desolaat uitziend Pittsburgh toevoegde aan de uitgebreide wereld. Nieuwe quests, wapens, perks en Achievements verlengden de speelduur van de twee add-ons.

De kans is trouwens groot dat we de data op de disc moeten kopiëren naar een vaste opslagplaats alvorens te spelen. De ontwikkelaar volgde een gelijkaardige route toen het de uitbreiding voor The Elder Scrolls IV: Oblivion op de markt bracht. Het schijfje zal spijtig genoeg niet beschikken over Broken Steel, de derde uitbreiding die men begin mei op de wereld los wil laten. Een exacte prijs is nog niet geweten, al spreken de Amerikanen over twintig dollar terwijl Engelse gamers £14,99 mogen ophoesten.

Informatie over Fallout 3


Releasedatum: 31-10-2008
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
To Be Announced
 
1 100% rep

Kurosaki_Isshin zegt op 27/04/2009 11:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tenminste al beter dan het geklooi met xbox live...moet je potverdorie points gaan aankopen om het dan gedownload te krijgen.

2 100% rep

simpsonman zegt op 27/04/2009 12:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit vind ik een heel goed idee van Bethesda. Ik vind dat er meer ontwikkelaars hun dlc naar discs mogen brengen dank u Bethesda.
3 100% rep

jk 'be' zegt op 27/04/2009 12:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
spijtig dat ps3 nie mag mee geniete
lame
4 100% rep

jk 'be' zegt op 27/04/2009 12:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
spijtig dat ps3 nie mag mee geniete
lame
4.1 100% rep

Kurosaki_Isshin zegt op 27/04/2009 12:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk dat ze ook de PS3 liefhebbers/gamers bedoelen...anders vind ik het zelf vrij stom en anderzijds wachten op een complete collection of GOTY edition van Fallout 3.
5 100% rep

Kiwi zegt op 27/04/2009 12:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De tweede uitbreiding moet dan toch wel serieus de moeite zijn om die 20 dollar te rechtvaardigen. Ik heb het originele spel nauwelijks 40 dollar betaald. Wel goed dat ze 't ook op disc uitbrengen.
5.1 100% rep

Bart Religion zegt op 27/04/2009 17:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoewel vrij kort, wel erg gaaf
5.2 100% rep

Omabroodje zegt op 27/04/2009 18:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind 20 toch ook wel veel..
6 100% rep

el slettos zegt op 27/04/2009 13:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
een goed initiatief!
7 100% rep

Shades29A zegt op 27/04/2009 13:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik wacht wel tot alle DLC uit is
8 100% rep

Bart Religion zegt op 27/04/2009 17:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Slim plan om 2 van de 3 erop zetten.
9 100% rep

Moneuil zegt op 27/04/2009 18:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Game of the year edities FTW!!
10 100% rep

Headeater zegt op 27/04/2009 19:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
onnozelaars, bij oblivion hadden ze tenminste de degelijkheid van alle uitbreidingen op 1 disc te zetten. ik wacht nog eventjes af. ik zie het nog gebeuren dat ze binnen 2 maand een schijfje met alle uitbreidingen uitbrengen...
10.1 100% rep

Amstroid zegt op 27/04/2009 19:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
11 100% rep

RBMK zegt op 27/04/2009 22:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb een hekel aan DLC. Wat een rottrend is mij dat geworden zeg. Ik haat eigenlijk in het algemeen dat digitale gedoe.

Dan mogen wij wachten en wachten tot er genoeg stuff is om het eens op de disc te proppen. Ik doe er niet meer aan mee.

Ik ga misschien ooit eens Fallout 3 opnieuw kopen met alle uitbreidingen als ik er ooit weer eens zin in krijg. Voor mij is dit allemaal te laat.

En dan zal nog niet eens Broken Steel erbij zitten. Pfff... laat maar.

Ik had het liever allemaal zoals sommige ontwikkelaars nog doen en zoals het vroeger was. Na de game nog een paar dikke add-on's en dat was het. Zo had je tenminste nog wat voor je geld en was alles ook veel overzichtelijker.

Tegenwoordig heb ik aan alle kanten het gevoel dat ik zowel games als extra stuff voor games die ik al heb mis omdat ze tijdelijk of enkel en alleen online te kopen zijn.

Met al hun microtransacties, DLC en ftp bullshit.

Ik hoop dat het nooit zover komt dat het allemaal van dat is want dan ga ik postzegels beginnen verzamelen of iedere week een trui breien of iets dergelijks.