Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim DLC uitgesteld in bepaalde landen

Skyrim DLC uitgesteld in bepaalde landen


23 June 2012 20:31 | Nieuws | Matthew | 11 reacties

Het is al bekend dat de eerste expansion voor The Elder Scrolls V: Skyrim, Dawnguard, op 26 juni zal lanceren op Xbox 360 en later op de PlayStation 3 en pc. Maar niet alle landen kunnen het uitbreidingspakket met de twintig uur extra content direct downloaden. Volgens Bethesda zullen enkel de landen die de Engelstalige versie van de game verkopen vanaf dinsdag aan de slag kunnen met de vampierenjagers in Skyrim. Wegens vertalingsperikelen zullen dus de Franse, Spaanse, Duitse en Italiaanse gamers nog even moeten wachten.

Waarom Bethesda nog niet klaar is met de anderstalige versies is nog niet bekend, maar mogelijk hebben ze door hun exclusieve deal met Microsoft een vaste deadline gekregen, waardoor de vertaling niet tijdig af was. Dawnguard lanceert via de Marketplace voor 1600 punten, ongeveer 20 euro.

Informatie over Elder Scrolls V: Skyrim


Releasedatum: 11-11-2011
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Shellshock zegt op 23/06/2012 20:43   [?]

  Rating 14 16+ 16+
J'étais un aventurier comme toi, mais j'ai pris une fleche dans mon genou.
1.1 100% rep

Matthew zegt op 23/06/2012 20:49   [?]

  Rating 2 16+ 16+
This comment made me laugh.
1.2 100% rep

shadowstep0705 zegt op 24/06/2012 15:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 100% rep

nubinat0r zegt op 23/06/2012 20:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gratis voor pc of vergis ik mij?
2.1 100% rep

MassiveD zegt op 23/06/2012 20:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat denkte?
2.2 100% rep

nubinat0r zegt op 23/06/2012 20:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk gratis maar ik ben gewoon niet zeker vandaar mijn vraag .
2.3 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 23/06/2012 21:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze in den tijd van oblivion al 10€ vroegen voor een horsearmor zullen ze hier ook wel geld voor vragen
3 100% rep

Dekon7 zegt op 23/06/2012 20:58   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hebben gelukkig wij geen last van.
Wij spelen toch de Engelstalige versie.
Moesten de Duitsers, Fransen, Spanjaarden enz... niet zo chauvinistisch zijn om ook een mondje Engels te willen leren was er geen probleem.
Ze zouden daar om te beginnen op hun TV zenders een met ondertiteling kunnen werken in anderstalige films ipv alles zo slecht te dubben.
4 100% rep

Hunter-be zegt op 24/06/2012 11:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik wacht wel op de GOTY editie...
4.1 100% rep