Elder Scrolls V: Skyrim

Skyrim-bèta voor patch 1.5 beschikbaar via Steam

Skyrim-bèta voor patch 1.5 beschikbaar via Steam


16 March 2012 17:15 | Nieuws | Michael.Cox | 8 reacties

Skyrim-spelers die het spel op pc spelen kunnen sinds deze week de volgende bèta downloaden en vervolgens patch 1.5 testen. In deze patch komen er onder meer nieuwe kill cams voor magische en afstandsaanvallen, ook zullen er nieuwe kill moves en animaties zijn voor mêlee aanvallen. Daarnaast heeft Bethesda geprobeerd om de missieprogressie vlotter te laten verlopen, naast de gewoonlijke stabiliteits- en performantieverbeteringen. 

 

Xbox 360- en PS3-spelers kunnen deze updates eerstdaags verwachten. Voor de volledige patchnotes kan je altijd naar de Bethesda-website surfen.

 

Skyrim 1.5 beta patch

Informatie over Elder Scrolls V: Skyrim


Releasedatum: 11-11-2011
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Yusifer zegt op 16/03/2012 17:39   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Oeh, nieuwe killcams zoals we eens zagen in de Skyrim Game Jam? Hopelijk laten ze het hier niet bij en voegen ze ook de rest van wat ze toonden in de Game Jam aan het spel toe. (Bethesda, of mods)
2 100% rep

h0us3cat zegt op 16/03/2012 17:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Markath bug fixed?
3 100% rep

Systemtrasher zegt op 16/03/2012 17:49   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ah was de enige reden waarom met mage of ranger spelen wa minder cool was, omdat er geen finishing moves waren nice fix
4 100% rep

sscorpionn zegt op 16/03/2012 17:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leuk, patches.

persoonlijk heb ik het @ level 39 opgegeven toen bleek opnieuw te moeten beginnen dankzij een niet terug te recupereren dragon priest mask.
en tja, als je een beetje alles wilt doen blijft dit toch een doorn in het oog, en kon de moeite niet meer opbrengen volledig opnieuw te beginne. zitten trouwens
nog teveel andere vervelende bugs in.. quest-bounty die @ questlist blijven staan, die onmogelijk in te vorderen zijn, grafische "issues" ( ps3 dan ) , beetje crappy combat-sturing ( switchen van wapens dan ) whatever
100 x meer fun aan het beleven met kingdoms of amalur
totaal ander concept (alleen qua graphics al ..), maar véééél meer fun * eigen mening *
voor de rest is en blijft skyrim een fantastische rpg.
4.1 100% rep

Æro zegt op 16/03/2012 18:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Via de console kan je vrij veel. Bestaat er geen optie om die gewoon terug te toveren daarmee?

Soit, zelf crash ik om de haverklap. Ik denk niet dat ik deze langer dan een half uur kan spelen zonder te crashen. Spel voelt goed aan, sfeer zit er dik in, de modcommunity is super zoals altijd en ik kan er helaas niet van genieten.

Hebben de laatste patches verbetering gebracht inzake stabiliteit?
4.2 100% rep

belgianreaver zegt op 16/03/2012 18:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@4.1 Ik had vroeger ook constant crashes, soms om het kwartier maar sinds de laatste patch heb ik dat niet meer gehad. Skyrim is véél stabieler geworden.
4.3 100% rep

sscorpionn zegt op 16/03/2012 18:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ps3 = no option 4 console ....

heb er al achter gezocht maar zonder succes
kweet dat je elk item in principe @ pc kan toevoegen maarja

4.4 100% rep

Sparrow zegt op 19/03/2012 16:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bizar want sinds de laatste update heb ik CTD's en daarvoor had ik er amper last van!