Elder Scrolls V: Skyrim

De vampieren vallen aan in Dawnguard

De vampieren vallen aan in Dawnguard


26 June 2012 12:42 | Nieuws | Thermos | 8 reacties

De eerste expansie voor de Elder Scrolls V: Skyrim komt vandaag eindelijk uit voor de Xbox 360 onder de naam Dawnguard. Je kan hem downloaden voor 1600 Microsoft Points. Eindelijk zal je nog eens nieuwe content kunnen ontdekken in de meer dan fantastische RPG.

 

In de expansie komt de vampierenheer Vam Harkon aan een stevige dosis macht. Hij wil de Elder Scrolls gebruiken om de zon uit te schakelen, zeker geen klein doel. De keuze ligt bij jou of je je aansluit bij zijn bloedzuigende troepen of hem voor eens en altijd een kopje kleiner maakt. Er is een nieuwe verhaallijn en nieuwe locaties dus zeker eens bekijken.

 

Informatie over Elder Scrolls V: Skyrim


Releasedatum: 11-11-2011
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

XGamerminatorX zegt op 26/06/2012 16:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wanneer is dit uit voor PS3 ???
1.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 26/06/2012 16:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
binnen een maand komt het ook uit voor pc en ps3
1.2 100% rep

Mast3rCh13f zegt op 26/06/2012 16:59   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Een maand? Dat is belachelijk lang ...
1.3 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 26/06/2012 20:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tegen dan zullen ze al nen patch of twee gemaakt hebben die alle bugs die er ongetwijfeld weer gaan inzitten uithalen. Het heeft ook zijn voordelen.
En het is nie dat het echt een expansion is, gewoon een dlc dus of je er nu 2-3 dagen op speelt of je doet dat binnen een maand, wat is het verschil?
2 100% rep

iXzion zegt op 26/06/2012 18:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Miljaar, mijn playstation gaat dus eigendom worden van mijn twilight-geobsedeerd lief ...
2.1 100% rep

Michster zegt op 26/06/2012 20:00   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Vampieren in Skyrim hebben geen tijd voor puberale romances en glitterposes.
2.2 100% rep

iXzion zegt op 26/06/2012 20:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Serious shit brah
3 100% rep

laloo zegt op 28/06/2012 11:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
klinkt leuk wanneer komen de weerwolven?