The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online aankondigingstrailer en details

The Elder Scrolls Online aankondigingstrailer en details


04 May 2012 16:25 | Nieuws | Thermos | 27 reacties

Gisteren hadden we het al over de aankondiging van The Elder Scrolls Online. Daarnet kregen jullie nog een hoop screenshots van ons te zien. Nu gaan we nog een stapje verder en laten jullie de allereerste trailer bekijken hieronder.

 

Daarnaast hebben we ook nog wat extra details voor jullie. Omdat Zenimax Online blijkbaar een balans wil vinden tussen tussen traditionele roleplaying games en hun originele Elder Scrolls-systeem zal het gespeeld worden vanuit derde persoon. Jullie mogen dus waarschijnlijk ook traditionele skillbars verwachten. Daarnaast beloven ze dat je in The Elder Scrolls Online gigantische gevechten van honderd tegen honderd gaat meemaken. Als laatste kunnen we jullie nog meedelen dat heel het spel gevuld zal zijn met voice acting.

 

Om nog een gigantische lijst met details te bekijken kan je hieronder de bron volgen naar NeoGAF. Wat vinden jullie van die extra weetjes en trailer beste 9livers?

 

Bron: NeoGAFexterne link

Informatie over The Elder Scrolls Online


Releasedatum: 04-04-2014
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

SHIGSY zegt op 04/05/2012 16:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Al veel minder enthousiast maar volgen doen we het zeker. Zolang het maar sfeer heeft, dat is gewoon vitaal.
1.1 100% rep

Thermos zegt op 04/05/2012 16:51   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik ben ook grote fan van de serie, maar ik heb ook wat schrik.
1.2 100% rep

kim gillissen zegt op 04/05/2012 21:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, ik net hetzelfde.... komaan zeg geen 1st person view meer? LOL
1st person view maakte TES altijd zo leuk en 3rd person camera was altijd vrij slecht uitgewerkt.
En mocht het nog goed uitgewerkt zijn, alle MMOs zijn 3rd person, doe eens iets origineels AUB.
1.3 100% rep

Namko zegt op 04/05/2012 22:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.2: Bestaat al ze.
1.4 100% rep

Phalcon zegt op 04/05/2012 22:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb inderdaad ook mijn twijfels. Grote fan van de serie, maar online? Laten we zeggen dat ik het een kans geef
1.5 100% rep

kim gillissen zegt op 05/05/2012 3:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.3: yup FPS MMOs bestaan al zoals Planetside, maar ik ken tot nu toe nog geen enkele bekend spel dat het minstens zo goed doet als... laten we zeggen SW:TOR.
1.6 100% rep

RBMK zegt op 05/05/2012 10:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@kim

Ik begrijp de keuze die ze hebben gemaakt. Een mmorpg heeft als één van de grootste drijfveren om het te blijven spelen de kleding en wapens die een personage kan dragen. Een first person view is daar nu niet echt geschikt voor lijkt me. Enfin, als ze het doen als in de singleplayer versies waarbij de speler de keuze krijgt lijkt het mij geen probleem (bv. Fallen Earth) maar dan moet natuurlijk zeker en vast het third person view prima uitgewerkt zijn want eerlijk gezegd, als ik merk dat dit niet het geval mocht zijn en uit pure wanhoop telkens overschakel op first person en daardoor niet telkens mijn nieuw verworven armor en wapens kan bewonderen dan ga ik vrij snel afhaken EN ik ben er bijna zeker van dat de meeste spelers dit zullen doen.

In dit geval heb ik er begrip voor dat de makers third person als prioritair aanzien.
1.7 100% rep

kim gillissen zegt op 07/05/2012 13:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jaja, dat is waar RMBK, maar ze zeggen ook dat het real time combat systeem er niet meer in zit, dus je kan je boog of spells niet meer zelf mikken en afschieten, je kan zelf niet meer slaan of blocken met wapens. Alles gaat via een macro toolbar op de bodem van het scherm bedient worden, zoals je in WoW hebt.

Als het 3rd person view was met het echte TES combat systeem vond ik het nog oke hoor, maar nu helemaal niet meer.
2 100% rep

The Moff zegt op 04/05/2012 16:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Enkel pc?
hopelijk maken ze zoiets ook voor de next gen consoles.
En dan natuurlijk ook in 1e person view.
2.1 100% rep

Runkle zegt op 04/05/2012 16:59   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Neen dank u.
2.2 100% rep

Quecera zegt op 04/05/2012 18:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
^

In 1st person view dan nog haha, echt geen ervaring met games die jongen
2.3 100% rep

Fredvdp zegt op 04/05/2012 19:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
PC en Mac.
2.4 100% rep

agrash zegt op 04/05/2012 21:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@Quecera
De merendeel van de gamers spelen TES games in FPSview.
2.5 100% rep

kim gillissen zegt op 04/05/2012 22:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@ 2.2: ik moet Agrash dik gelijk geven, want alle TES games speelde veeeel beter in 1st person view, 3rd person camera was altijd ambetant.
3 100% rep

omegahealer zegt op 04/05/2012 17:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hopelijk faalt het en blijven ze bij een singleplayer volgende keer... ik wil terug een TES game a la morrowind ipv al die brol dat ze uit hebben gebracht
4 100% rep

Anvious zegt op 04/05/2012 17:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
''-The combat model will not be real time due to latency''

So looooong Elder Scrolls game
4.1 100% rep

kim gillissen zegt op 04/05/2012 22:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yup, want nu is het weer de zoveelste MMO die in de hoop verloren gaat, MMOs springen als paddenstoelen uit de grond en NIEMAND die met een origineel idee komt.
Tot nu toe werken ze allemaal met 3rd person role playing.... niks 1st person, niks waardat effectieve real time combat gebeurt.....

En dan durven ze nog te zeggen dat ze het een spel gaan maken die TES waardig zal zijn.... i think not!
4.2 100% rep

duck zegt op 05/05/2012 13:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Der zijn al een paar 1st person mmos geweest en allemaal gefaald, dus waarom zouden ze riskeren om een first persoon mmo te maken wanneer ze meer kans hebben om te slagen met 3th person...

Planetside, neocron...
Als je een fps mmo wilt spelen met real time fantasy combat check dan darkfall...
5 100% rep

horizon1994 zegt op 04/05/2012 18:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
0.58 Seems like a Dragon Centipede...
6 100% rep

NeverwinterX zegt op 04/05/2012 20:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dumbledore!
7 100% rep

belgianreaver zegt op 04/05/2012 20:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens de dingen die ik gelezen heb op NeoGAF zie ik het niet echt van de grond raken, of toch niet als het een monthly fee zou hebben. Zonder monthly fee zou dat nog te zien zijn.
8 100% rep

Cinnead zegt op 04/05/2012 22:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niks voor mij, hopelijk verliezen ze niet te veel kapitaal aan deze game (als hij flopt)
9 100% rep

Feonores zegt op 05/05/2012 9:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bwa zonder echte gameplaybeelden moet je nog niet al te negatief beginnen doen. Er zijn hier echt teveel mensen die denken dat ze alles weten zelfs voor het spel uit is.

Wacht gwn af en geef dan pas commentaar want op basis van deze kleine details en een aankondegings trailer kan je echt niets zeggen.
9.1 100% rep

mp4me zegt op 05/05/2012 10:58   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@9 het zijn dan ook geen kleine details.Heel het first person gebeuren is waar TES voor bekend staat,samen met de real time combat. En dan heb ik nog niets gezegd over de engine..

Dit is gewoon weer een standaard MMO met de usual quickslot bashing.Daar word ik niet wild van en ik denk vele fans van het genre ook niet.
10 100% rep

Wg_Flow zegt op 05/05/2012 15:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nah, van die belachelijke turn based gameplay mechanics à la 'ik duw op knop 1 en wacht dertig seconden terwijl ik ondertussen op knop 2 en 3 ram' zijn zo enorm saai en achterhaald.

Dat heb ik altijd al gehad, er is niets aan op een knopje duwen, geef mij maar real-time combat ipv dat button bash gedoe.


Ik vrees dat ze het ook weer voor jan en alleman toegankelijk willen maken, onderandere de WoW-ers dus van die pet bullshit zal er ook wel weer bij komen kijken.


Not worth my time or money, de echte lore van TES gaan ze toch nooit serieus vertalen naar een MMO, zeker niet in deze 'instant gratification' tijden.
11 100% rep

Fredje zegt op 05/05/2012 16:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mensen moeten is wat verder leren nadenken...

Tis niet omdat het een TES game is dat het hetzelfde moet zijn zoals Arena,Daggerfall, Morrowind, Oblivion en Skyrim.

Men wil hier een mmo maken in het TES universum net zoals Blizzard bij WoW heeft gedaan. Daar heeft toch ook niemand zitten klagen dat het geen RTS game meer was ?!
11.1 100% rep

blackman zegt op 06/05/2012 17:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nee, wat ze hier proberen te doen is klanten naar hun spel lokken met een bekende naam juist omdat ze weten dat het spel niet sterk genoeg is om mensen langdurig aan zich te binden. Dat is toch duidelijk?
Ik denk dat veel mensen nog altijd niet beseffen hoe hard het is om een mmo draaiende te krijgen, met de negatieve feedback die het spel nu al overal krijgt is het nu al ten dode opgeschreven. Spijtig, maar het was wél te verwachten.