The Elder Scrolls Online

Eerste screenshots van The Elder Scrolls Online

Eerste screenshots van The Elder Scrolls Online


04 May 2012 15:28 | Screenshots | Wimpie | 17 reacties

Gisteren kon je hier op 9lives lezen dat Zenimax Online Studios een MMO binnenin het Elder Scrolls-universum uitbrengen. The Elder Scrolls Online speelt zich naar verluidt 1000 jaar voor de gebeurtenissen van Skyrim af en toont hoe Molag Bal het continent Tamriel in zijn demonische rijk wil incorporeren.

Het wordt een MMO, en zo ziet het er ook uit want vandaag zijn er elf screenshots van het spel verschenen die al een duidelijk beeld schetsen van hoe het er in Tamriel aan toe gaat. Alle screenshots bekijk je op de screenshotpagina. The Elder Scrolls Online moet in 2013 verschijnen voor pc en Mac.

 

Informatie over The Elder Scrolls Online


Releasedatum: 04-04-2014
Ontwikkeld door: Bethesda Softworks
Uitgegeven door: Bethesda Softworks
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

Systemtrasher zegt op 04/05/2012 15:39   [?]

  Rating 4 16+ 16+
kweetnie.. een echt wauw-gevoel krijgk er toch nie van ze
1.1 100% rep

Styl zegt op 04/05/2012 15:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Same here.
1.2 100% rep

Riveragrumes zegt op 04/05/2012 15:44   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Idd. Dat ziet er als de zoveelste generische fantasy MMO uit
1.3 100% rep

iceee(k) zegt op 04/05/2012 16:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
neen dat valt toch een beetje tegen , maar zulk goed spel heeft geen Mp nodig, een co op met vier daarentegen zie ik wel zitten
2 100% rep

Chronic zegt op 04/05/2012 15:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Duidelijk dat het op zelfde engine als swtor draait..
2.1 100% rep

Fredvdp zegt op 04/05/2012 16:25   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Liefst niet. De Hero engine draait voor gene meter.
3 100% rep

Misterblort zegt op 04/05/2012 16:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmmmm mijn hoop is al een pak gedaalt ^^
4 100% rep

SHIGSY zegt op 04/05/2012 16:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Enthousiasme zakt toch ook al wat maar we blijven hoopvol. Sfeer moet ik kunnen horen/zien.
5 100% rep

Nochnoii zegt op 04/05/2012 16:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben sceptisch, maar ik wacht met mijn oordeel tot ik beelden/gameplay kan zien, horen en eventueel spelen
6 100% rep

Katz zegt op 04/05/2012 16:23   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Nee dank u, hier pass ik voor. Elder Scrolls = Single player rpg.

Moesten ze nu bezig zijn geweest met een fallout mmorpg, dat had andere koek geweest (ik weet dat het karkas van interplay hier mee bezig was maar please, dat stelt niets meer voor)
7 100% rep

Fredvdp zegt op 04/05/2012 16:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind dat het geen sfeer uitstraalt.
8 100% rep

Betelgeuze zegt op 04/05/2012 18:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moest er geen tittel boven plakken, ik zou nooit de link met TES leggen. Zou eenders welke MMO kunnen zijn.
8.1 100% rep

kim gillissen zegt op 04/05/2012 22:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Precies wat ik dacht, het kan evengoed Dungeons & Dragons, Age of Conan, Dungeon Siege, Two worlds,... zijn.
Het unieke van TES (1st person combat system) zit er al niet meer in dus het is TES al niet waardig van voor het de markt op komt.
9 100% rep

callig zegt op 04/05/2012 19:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bwa zo een co op zie ik wel zitten in de elder scrolls, maar mmo zie ik deze serie liever niet.

+ de gfx zijn niet echt slecht , maar deze soort gfx verouderen zeer snel. Of geven toch sneller het gevoel dat ze er ouder uitzien.

Meer cartoony gfx , zie WoW , gaan langer mee.

Als ze toch een mmo maken , dan liever een instanced systeem zoals Guild wars 1, alleen steden, erbuiten alleen met mensen uit je party.
10 100% rep

Kreative88 zegt op 05/05/2012 0:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wow Skyrim ziet er een pak beter uit!
11 100% rep

Hazyriver zegt op 05/05/2012 2:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
is dat een screenshot van Rift?
12 100% rep

freebies22 zegt op 05/05/2012 15:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik dacht eerst dat het concept art was toen ik naar de screenshots keek.
Ziet er slecht uit na voor meer dan 2 maand skyrim gespeeld te hebben, denk dat ik pas voor deze mmo.