Dragon Ball Z: Budokai

Preview
Review
Special
Download
Trailer
Namco stelt Dragon Ball Z Budokai HD Collection voor

Namco stelt Dragon Ball Z Budokai HD Collection voor


06 July 2012 9:22 | Trailer | Praga | 8 reacties

Krijg je niet genoeg van hyperactieve en al even hyperkinetische vechtspellen dan is dit er eentje voor jou.

Namco Bandai de terugkeer aan van twee van haar beste Dragon Ball Z games uit de geschiedenis van de franchise. De PlayStation 2 titels Dragon Ball Z Budokai en Dragon Ball Z Budokai 3 worden verbeterd en opgepoetst in HD en uitgebracht worden als Dragon Ball Z Budokai HD Collection voor PlayStation 3 en Xbox 360. De HD collectie zal later dit jaar in de winter verschijnen.

Met verbeterde en opgepoetste HD beelden en volledige Trophy en Achievements ondersteuning brengt Dragon Ball Z Budokai HD Collection twee legendarische anime vechtgames naar de PlayStation 3 en Xbox 360 in een fantastisch pakket. Geen enkele fan van de serie mag dit missen!  

Dragon Ball Z Budokai HD Collection zal vanaf deze winter verkrijgbaar zijn.

 

Informatie over Dragon Ball Z: Budokai


Releasedatum: 14-11-2003
Ontwikkeld door: Bandai Interactive
Uitgegeven door: Atari
Genre: Strategy
SinglePlayer
Beschikbaar op: ps2 ngc
Age 7+
 
1 100% rep

sumoman_4 zegt op 06/07/2012 10:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Spijtig genoeg geen pc versie. De Budokai's op ps2 waren enorm goed.
2 100% rep

AssasinGhost zegt op 06/07/2012 11:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Super die games waren zalig.
3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 06/07/2012 13:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice, vond ik de beste games
4 100% rep

Y-Ssin zegt op 06/07/2012 13:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat vonden jullie dan zo goed aan Budokai? Oké, had wel een groot wauw effectwnr het uitkwam,ik vond de games toen ook zalig, maar dit stopte wnr tenkaichi uitkwam, meerbepaald tenkaichi 2.
Zalig hoe je daar zoveel meer bewegeningsvrijheid hebt dan in Budokia!
Terwijl je bij Budokai vast zat in zo'n soort 2D-omgeving (tijdens het bechten)
4.1 100% rep

sumoman_4 zegt op 06/07/2012 13:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat was nu voor mij het probleem. In Budokai kon je zonder problemen doen wat je wou, in Tenkaichi werkte die camera véél te veel tegen. Budokai had het perfect onder de knie qua snelheid en actie, Tenkaichi maakte dat allemaal te niet voor mij.
4.2 100% rep

Michster zegt op 06/07/2012 14:10   [?]

  Rating 1 16+ 16+
-Budokai 2 en 3 hebben de beste storymodes ooit verwerkt in een dbz game. Dat "schaakbord" uit B2 en de dragon-universe-mode uit B3 hebben meer diepgang dan EENDERT welke dbz-game die later kwam.

-Cell-shaded >>>> 3D/cell-shaded(mix dus) DBZ is nog altijd een "cartoon" en voor mij mag het dus wat "cartoony" ogen. De grafische stijlen in tenkaichi en latere delen gaven mij steeds minder de indruk dat ik met de Echte Goku en co aan het vechten was.

-Gameplay... Sorry voor iedereen die vindt dat ze meester zijn in tenkaichi, maar budokai 1/2/3 waren moeilijker en hadden een veel steilere leercurve.
Je kon niet zomaar je ultimate moves uit je mouw schudden en blocken/dodgen vereiste OEFENING! In tenkaichi was het gewoon van: "zorg dat je genoeg Ki hebt en gewoon deze twee/drie knopjes indrukken. "

2D is misschien "maar" 2D, maar het biedt wel de mogelijkheid van een enorm diepgaand gevechtsysteem. Je kan argumenteren dat 3D-beweging en vliegen het meer aan liet voelen gelijk ECHTE DBZ, maar de gevechten in de originele serie waren voor mij het coolste als ze op nog geen meter afstand van elkaar klappen uitdeelden/ontweken/blokten.


En er zijn nog wel zaken, maar ik heb men punt wel bewezen, lijkt me.
4.3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 06/07/2012 15:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Goede fightgames moeten imo '2D' zijn zoals jij het zegt
Het enige goede aan de Tenkaichi series was het aantal characters
5 100% rep