Diablo III - Ultimate Evil Edition

Skeleton King op Inferno dood in één seconde

Skeleton King op Inferno dood in één seconde


22 June 2012 21:56 | Nieuws | Michael.Cox | 51 reacties

Laten we ze voor alle zekerheid even overlopen, die moeilijkheidsgraden in Diablo III: Normal, Nightmare, Hell en als moeilijkste Inferno. Juist? Hoewel iedereen waarschijnlijk al verschillende fantastische prestaties gezien heeft van snelle clears etc., is dit zeker de moeite waard. Een oude bekende, Athene, slaagt er in om in Inferno bazen neer te halen op één seconde.

 

Athene doet bij de meesten waarschijnlijk wel een belletje rinkelen. In World of Warcraft was hij reeds een bekende speler, die zichzelf de titel van beste Paladin toeschreef. We hebben er geen idee van hoelang Athene bezig geweest is met het farmen van gold en gear, maar onze felicitaties krijgt hij zonder meer!

 

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

callig zegt op 22/06/2012 22:13   [?]

  Rating 4 16+ 16+
hij krijgt dan ook een hele hoop gear en gold van zn fans
1.1 100% rep

Pils123 zegt op 23/06/2012 9:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hij is wel eens volledig opnieuw moeten beginnen door zijn fans
1.2 100% rep

callig zegt op 23/06/2012 10:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leek mij eerder een schreeuw om aandacht , je mag echt geen enkele vid van hem serieus nemen xD
2 100% rep

Starbies zegt op 22/06/2012 22:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

sumoman_4 zegt op 22/06/2012 22:41   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Diablo 3 game dood in 1.0.3 patches
4 100% rep

javice zegt op 22/06/2012 22:53   [?]

  Rating 3 16+ 16+
"best gamer in the world" rofl, zielig kind

denk dat hij goed is terwijl al zen gear van fanboys komen

en ja, D3 is gewoon dood nu, voor de patch in public 20 000, nu zo'n 1700 nie meer en zakt elke dag.

grootste flop game ooit, laatste keer dat ik nog iets van bli$$ard koop ...
4.1 100% rep

dudek zegt op 22/06/2012 23:00   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Jaloers? Ge beseft toch wel dat athene maar een act is hé...
4.2 100% rep

Michster zegt op 22/06/2012 23:15   [?]

  Rating 1 16+ 16+
5 jaar geleden was het arrogant-gamer-typetje geinig. Nu is het niet meer dan een onnozele act ja. Ik wil hem wel eens inferno zien clearen op hardcore.
4.3 100% rep

Bram Lacor zegt op 22/06/2012 23:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Athene maar een act is..."
Hij heeft toch ooit beslist dat hij zo interessant is dat hij zijn idiote prestaties moet delen met heel de wereld.
4.4 100% rep

Clarise zegt op 23/06/2012 1:01   [?]

  Rating 16 16+ 16+
athene heeft 1 mil verzameld in 80 dagen voor kinderen in afrika...en wat heb jij gedaan?
4.5 100% rep

sumoman_4 zegt op 23/06/2012 2:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@4.4 Hij heeft misschien 1mil verzameld, hij blijft zijn idiote karakterrolletje houden.
4.6 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 23/06/2012 2:51   [?]

  Rating 4 16+ 16+
en jij hebt een belachelijk karakterrolletje, met uw belachelijk en overbodig commentaar. Leer jij maar eens te relativeren en neem niet alles zo serieus Veel erger...
4.7 100% rep

L'enfant terrible zegt op 23/06/2012 3:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mooi gezegd nemesis.
4.8 100% rep

thetrax zegt op 23/06/2012 6:46   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Nooit geweten wie Athene was, totdat hij in mijn party zat in WoW en iedereen begon te spammen, "omg omg Athene" en weg was hij, ik denk dat die gast toch niet meer fantsoenlijk kan spelen zonder dat zijn chat channel gespammed wordt

alez, nu zal bijna iedereen DH starten zeker ?
4.9 100% rep

dr.lee zegt op 23/06/2012 9:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Iedereen had al een DH voor inferno Alleen masochisten niet.
4.10 100% rep

iXzion zegt op 23/06/2012 10:24   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Zoveel jaloerse mensen ...
4.11 100% rep

Bram Lacor zegt op 23/06/2012 19:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@4.4: Correctie! Hij heeft meegedaan aan een goedkope publiciteitsstunt voor een bedrijf! Wat hij hoogstwaarschijnlijk heeft gedaan om zijn nood aan aandacht te voeden en zijn gevoel aan eigenwaarde te vergroten. Net zoals alle Music for life mensen die mensen die op straat slapen geen rotte frank geven, maar wel hun geld in de donatie bus van MfL steken.
4.12 100% rep

Clarise zegt op 23/06/2012 20:18   [?]

  Rating 3 16+ 16+
rofl correctie, ze hebben 80 dagen uren (van 6 tot dat ze hun dagelijks doel hadden, soms tot 5 - 6 snachts) gestreamed om donations te krijgen.
hebben zichzelf meerdere malen enorm belachelijk gemaakt voor het goede doel.

Bram je bent een belachelijk ventje

0/10 voor je troll poging.
4.13 100% rep

sumoman_4 zegt op 23/06/2012 22:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Watch out! We got an Athene fanboy here!
4.14 100% rep

Bram Lacor zegt op 24/06/2012 3:15   [?]

  Rating -2 16+ 16+
Wat je zegt heeft totaal geen argumentatieve waarde...

Ze hebben 80 dagen uren (van 6 tot dat ze hun dagelijks doel hadden, soms tot 5 - 6 snachts) gestreamed om donations te krijgen.
hebben zichzelf meerdere malen enorm belachelijk gemaakt voor een goedkope publiciteitsstunt van een multinational.
Als ze zo begaan zijn om Afrika gaan ze er 80 dagen vrijwillegers werk doen of adopteren ze Afrikaanse kinderen om die hier onderwijs te laten genieten.
4.15 100% rep

Clarise zegt op 24/06/2012 13:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1 miljoen cash zal meer betekenen dan 80 dagen vrijwilligers werk of 1 kind adopteren... dat iemand u dat hoeft uit te legen bewijst nog maar eens wat voor een marignaal iemand u bent.
Met dat geld bouwen ze ginder scholen en voeden ze de kinderen ter plaatse zodat ze de kinderen niet bij hun ouders en familie hoeven weg te halen...
4.16 100% rep

Bram Lacor zegt op 24/06/2012 13:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het punt is dat ze niet oprecht begaan zijn met Afrika maar een goedkope publiciteits- en PR stunt doen. Zodat domme mensen die niet kunnen lezen (ik zei kinderen adoptoren), schrijven (uit te legen?) en argumenteren (er zijn weeskinderen in afrika, ons onderwijs > afrikaans onderwijs) vinden dat Athene een geweldige kerel is die veel voor de wereld doet.
5 100% rep

ravoc zegt op 22/06/2012 23:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En daar waren de flikken weer
6 100% rep

Bram Lacor zegt op 22/06/2012 23:19   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Ik snap echt niet dat mensen dit facinerend vinden. Iemand die veel dezelfde activiteit doet en daar veel tijd in investeerd wordt daar (zeer) goed in. WAUW
6.1 100% rep

pinoken zegt op 23/06/2012 8:44   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Geldt dat niet voor bijna alle vormen van professioneel entertainement? Voetbal, hardlopen, tennis, skateboarden, basketbal, gamen, schaken, hoogspringen, turnen, etc.

Waarschijnlijk ben je zelf wel fan van het één of het ander waar ditzelfde principe ook geldt (of moet ik gaan geloven dat jij niets op heel de wereld leuk/fascinerend vind) omdat dit gamen is (wat jou minder interesseert) is het ineens helemaal abnormaal dat mensen zich daar intresseren.
6.2 100% rep

Bram Lacor zegt op 23/06/2012 18:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben fan van schrijvers, artiesten, componisten, komieken maar die creëren iets nieuw.
6.3 100% rep

GrawFox zegt op 24/06/2012 23:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En wat denk je? Dat al die mensen van de ene op de andere seconde konden schrijven, componeren, schilderen, enz?
7 100% rep

aGeaL zegt op 22/06/2012 23:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
awel dat hij da nu nog is probeert he met as en nt nerf,
7.1 100% rep

Clarise zegt op 23/06/2012 1:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
hier http://www.youtube.com/watch?v=NV-iuRMTr3Y&feature=g-user-u
8 100% rep

H_ans zegt op 23/06/2012 0:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Imo is de term "goed" hier verkeerd, mits betere gear = makkelijker (zoals je hier ziet). Neem er dan ook nog bij dat dat type speler recources van anderen krijgt en er is nog maar weinig indrukwekkend aan.
9 100% rep

dimio111 zegt op 23/06/2012 0:59   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Paar honderd euro investeren en mijn poppetje is net zo goed gegeared als hij.
Maar ik behoor niet tot die gekken. dus vanaf het moment dat real money action house er kwam heb ik het dan ook ge-delete...
Nuja de aankoop van het spel is toch al binnen bij blizzard dus wat kan hen het schelen...
10 100% rep

Fenumeher zegt op 23/06/2012 1:23   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Charity geld?

"Best gamer in the world" vind ik wel grappig. Das nogal vaag. Ben er zeker van dat hij niet beter is in Putt Putt games dan ik...
11 100% rep

Misterblort zegt op 23/06/2012 1:39   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Grootste miskoop ooit :/
Kheb er mij 2 weken mee geamuseerd(waarvan eigenlijk maar 1 echt met al die inlogproblemen..) daarna wasek et al kotsbeu. Ik vond Blizzard awesome. Nu nimeer
11.1 100% rep

sumoman_4 zegt op 23/06/2012 2:05   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Al de goeie werknemers zijn al lang vertrokken. Zij werken nu aan Torchlight 2 en Guild Wars 2.

Moet net lukken dat dat nog de enige games die mij énorm interesseren

12 100% rep

LarskeIII zegt op 23/06/2012 2:49   [?]

  Rating 1 16+ 16+
bij diablo staat zen health bar wel ineens op 0 :-/
13 100% rep

mawenard zegt op 23/06/2012 7:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
op hardcore zal em dat wel nie proberen zekers. lol
14 100% rep

50Euro zegt op 23/06/2012 7:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit is toch fun? Ik vind die filmpjes meestal wel grappig..
15 100% rep

Dazzled zegt op 23/06/2012 8:27   [?]

  Rating 2 16+ 16+
"humor" voor de mental retarted people! Grts!
15.1 100% rep

Awesomeness zegt op 23/06/2012 22:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*retarDed

kon het echt niet laten liggen deze keer
15.2 100% rep