Diablo III - Ultimate Evil Edition

Proefversie van Diablo III voor de twijfelaars

Proefversie van Diablo III voor de twijfelaars


14 May 2012 19:41 | Nieuws | Michael.Cox | 21 reacties

Vannacht is het eindelijk zo ver: Na een ontwikkelingsproces van maar liefst tien jaar kunnen we met z'n allen Diablo III beginnen spelen. Het lijkt ondenkbaar dat er nog twijfelaars zijn, maar Blizzard neemt geen risico's en hoopt met een gratis proefversie ook hen te overtuigen om het meest geanticipeerde spel in lang te kopen.

 

De eerste dertig dagen kan je de proefversie enkel spelen via een guest pass, die men gratis bij een aankoop krijgt, daarna kan iedereen ze downloaden op de officiële Diablo III-website. In deze demoversie kan je ongeveer hetzelfde bereiken als in de bèta: Act 1 tot en met The Skeleton King met als maximum level 13. Je kan ook de matchmaking feature gebruiken om gekoppeld te worden aan andere spelers die het spel uittesten, maar het real money auction house zal niet toegankelijk zijn.

 

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Berns zegt op 14/05/2012 20:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geef mij maar de volledige versie
2 100% rep

Bassism666 zegt op 14/05/2012 20:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is het niet zo dat je bij de game een guest pass krijgt waarmee iemand anders eens de 'Starters Edition' kan proberen? Ik had het toch zo gelezen..

Voor de rest van de wereld komt die Starters Edition pas uit binnen 30 dagen.
2.1 100% rep

Michael.Cox zegt op 14/05/2012 20:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Dat klopt volledig, ik heb het aangepast!
Sorry voor de verwarring.
3 100% rep

Phaetor zegt op 14/05/2012 20:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Welke twijfelaars?
4 100% rep

Bassism666 zegt op 14/05/2012 20:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Btw de install werkt al reeds!
5 100% rep

thetrax zegt op 14/05/2012 20:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hierse, ne guestpas uit mijn CE

have fun 9PFPY2-7EFR-HETZW6-D2MP-W6CYPN

6 100% rep

Winde zegt op 14/05/2012 21:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Wel ik ben een twijfelaar (schuld van al die gehypte games de laatste tijd die crap waren). Dus ik wacht op jullie reviews (en niet na 1 uurtje spelen zoals de officiele reviewers maar na 20 uur spelen). Ik koop geen games meer die je uitgespeeld hebt in 2 dagen.
6.1 100% rep

kim gillissen zegt op 14/05/2012 22:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Van EA of Activision kan je dat zeggen idd... en dan is je beslissing ook zeer begrijpelijk, maar van Blizzard heb ik tot nu toe nog geen enkel slecht spel dat het kopen niet waard was gezien.
Ik denk dat ik deze wel riskeer.

PS: met officiele reviews heb je het probleem dat men niet genoeg tijd in het spel steekt voor een degelijk beeld te vormen van het spel, maar bij individuele reviews heb je het prob dat men zeer subjectief is (oftewel te veel naar eigen smaak en mening reviewen). Uiteindelijk ga je het toch zelf moeten proberen.
6.2 100% rep

waffel zegt op 14/05/2012 23:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik kan u garanderen dat een spel van Blizzard kwalitatief altijd goed is. Als de genre je ligt, blindelings kopen.
6.3 100% rep

Bioshiit zegt op 15/05/2012 7:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik speel nu WoW en SC2 en beide steegoed
Diablo 2 vond ik ook zeer goed
Ik ga deze gaan halen maar zal maar na de examens zijn
6.4 100% rep

agrash zegt op 15/05/2012 9:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
20uur spelen is dan nog niet echt veel om een score op te plakken bij zo'n game..
7 100% rep

GanjaRider zegt op 14/05/2012 22:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja gelijk bij SC2 dus....
8 100% rep

thetrax zegt op 15/05/2012 0:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Server down, server down , server down ... zijn er eigenlijk ooit populaire games vlekkeloos door een launch geraakt bij Blizzard? Kga slapen, kan mijn energie beter sparen
9 100% rep

METHODman zegt op 15/05/2012 0:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik zoek dus ne guestpass, PM mij alstublieft , dak da toch al kan beginne DL'e
10 100% rep

Quecera zegt op 15/05/2012 2:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik zoek ook een guestpass!
11 100% rep

P0ppy zegt op 15/05/2012 9:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik zou ook dankbaar zijn voor een guestpass
12 100% rep

2dvanc zegt op 15/05/2012 12:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik had wel graag de proefversie gedownload. Iemand een key? En kan deze proefversie ook op Mac worden gebruikt?
13 100% rep

killin zegt op 15/05/2012 13:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heeft iemand een guestpass voor mij?
14 100% rep

Borjoyzee zegt op 15/05/2012 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jongens, ik zou ook niet klagen om een guestpass hoor ;-)
15 100% rep

armutye zegt op 15/05/2012 21:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als er nog iemand een guestpass over heeft, mag die mij altijd pm'en.