Diablo III - Ultimate Evil Edition

Problemen met nieuwe patch Diablo III

Problemen met nieuwe patch Diablo III


20 June 2012 11:44 | Nieuws | FatalX | 20 reacties

Het blijft rommelen in Sanctuary. Al sinds de release zijn er niets dan problemen met Diablo III: slechte verbinding, hackers, enzovoort. Gelukkig zijn er nog patches om dat te verhelpen. Althans, dat zou je toch denken. Blizzard heeft echter met zijn laatste patch in Noord-Amerika ervoor gezorgd dat heel wat spelers geen experience points meer kunnen verzamelen. Dat kunnen we toch opmaken uit de vele hulpkreten op het forum.

 

Aangezien er maar één dag tussen de Noord-Amerikaanse en de Europese patch zit, is de kans groot dat hetzelfde probleem op onze servers te merken is. Gelukkig hebben enkele vernuftige spelers een hele simpele oplossing gevonden. Het enige wat je moet doen, is je paswoord veranderen. 

 

Verder werd er ook op andere vlakken hinder ondervonden. Zo heeft Blizzard al bevestigd dat Zombie Bears abrupt stoppen en geen spells meer kunnen casten op hellingen. Daarnaast hebben een paar spelers gemeld dat sommige health globes onzichtbaar zijn. Ook weet Cain blijkbaar niet meer bij iedereen waar hij is en loopt rond als een kip zonder kop.

 

Bron: Kotakuexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

spinx zegt op 20/06/2012 11:54   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik dacht dat het een feature was om Deckard Cain nog meer uitgesproken seniel te maken...
2 100% rep

sscorpionn zegt op 20/06/2012 12:12   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Al sinds de release zijn er niets dan problemen met Diablo III: slechte verbinding, hackers, enzovoort




de woorden " niets dan " zijn echt wel overbodig .

" sinds de release zijn er al problemen geweest met Diablo.." was weer te positief zeker ?
2.1 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 12:22   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Je moet nu toch wel toegeven dat er al veel problemen geweest zijn met D3... Teveel na zo'n lange ontwikkeling eigenlijk :/
2.2 100% rep

AicceeAC zegt op 20/06/2012 12:26   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dude, er zijn megaveel problemen geweest plz.. Fanboy ja?
2.3 100% rep

Niosus zegt op 20/06/2012 12:37   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Iedereen zit hier te klagen over problemen, maar ik heb op bijna 40u spelen exact 1 keer niet kunnen inloggen... heb ik nu gewoon geluk of is lezen over een probleem dat iemand op de wereld heeft plots besmettelijk waardoor de hele wereld elk mogelijk probleem heeft met dit spel?
2.4 100% rep

AicceeAC zegt op 20/06/2012 12:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Iedereen? Twee mensen.. En als ge kijkt naar Diablo forums, meldingen van over heel de wereld. Dan denk ik dat de klachten terecht zijn. Proficiat dat jij nog geen problemen gehad hebt, maar ze zijn er allessinds wel.
2.5 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 13:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik heb de game niet en wie hem wel heeft uit mijn vriendenkring heeft ook nog geen problemen ervaren, maar als je zoveel memes, klachten en grapjes leest op het internet over D3, dan denk ik wel dat die problemen niet zomaar uit iemands duim gezogen zijn ze
2.6 100% rep

Niosus zegt op 20/06/2012 20:34   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ik zeg niet dat de problemen niet bestaan, maar ik geloof niet al de mensen die erover zagen AL die problemen ZELF voorhebben. ELKE game heeft problemen, en natuurlijk staan de fora van het populairste PC game van de moment vol met posts over problemen. Als van 5 miljoen spelers 1% een probleem heeft spreek je over 50.000 man. Als daarvan 1% gaat klagen op een forum heb je 500 posts over een bepaald probleem. 500 posts lijkt natuurlijk enorm veel, maar eigenlijk is er voor letterlijk 99% van de spelers niets aan de hand.

Die cijfers zijn uit mijn duim gezogen, maar ik probeer gewoon aan te tonen dat problemen die extreem zelfdzaam zijn veel groter kunnen lijken dan ze eigenlijk zijn puur omdat er zo veel mensen zijn die dit spel spelen. Dit samen met het feit dat het hip is om te klagen over D3 door de moeilijke launch en het feit dat de battle.net fora gewoon altijd al vol met whiners zaten is een goede reden om het allemaal met een korrel zout te nemen.
3 100% rep

the bros zegt op 20/06/2012 14:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmmm health globes die onzichtbaar zijn... hoe weten zij dat nu
3.1 100% rep

CroW zegt op 20/06/2012 16:31   [?]

  Rating 1 16+ 16+
dat je rondloopt en opeens health bijkrijgt van een globe zonder je een globe ziet
3.2 100% rep

kim gillissen zegt op 20/06/2012 19:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, een beetje dieper nadenken plz
3.3 100% rep

RBMK zegt op 20/06/2012 23:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien hebben die mensen er gewoon niet op gelet tussen al dat geweld en dachten ze: "Hey! Nu krijg ik zomaar uit het niets health van een onzichtbare bobbel! Hoe raar! Een onzichtbare gezondheidsbobbel! Wat een bug!".
3.4 100% rep

sovereign001 zegt op 21/06/2012 1:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Call of duty instant health regen
4 100% rep

Sangdrax zegt op 20/06/2012 14:53   [?]

  Rating 4 16+ 16+
'k Vind Diablo 3 een heel goed spel.

Ben ik nu ook een ventilatorjongen?
4.1 100% rep

Quecera zegt op 20/06/2012 16:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ééntje op de hoogste versnelling.
4.2 100% rep

kim gillissen zegt op 20/06/2012 19:36   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@4: Het probleem is dat veel mensen van de nieuwe generatie gamers nooit goeie spellen gekend hebben en dan denken ze dat bugged games met slechte gameplay en storyline EN zeer weinig content (die met DLC later verkocht wordt) normaal zijn.

Een tip: Ga eens terug naar spellen voor 2007 en dan zul je heel wat andere kwaliteit zien. Speel anders eens Far Cry, Counter Strike, Dungeon Siege, Warcraft 3, Age of Empires, de eerste Max Payne, de eerste Halo, Metal Gear Solid,... .
4.3 100% rep

maartendq zegt op 21/06/2012 0:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
No offense, maar de eerste Halo had een stuk minder content dan zijn opvolgers. Bovendien is D3 geen slecht spel. De herspeelbaarheidsfactor is gewoon nul komma nul omdat blizzard het concept Action RPG niet goed meer snapt.
5 100% rep

ravoc zegt op 20/06/2012 20:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hedendaags Blizzard op z'n best
6 100% rep

Urbi In Orbit zegt op 21/06/2012 11:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zal maar wachten met updaten tot volgende patch.
7 100% rep

STrek zegt op 21/06/2012 12:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik snap al die heisa niet van dat D2 zoveel beter is dan D3.
Is iedereen vergeten dat we klaagden dat het spel zelfs geen 800X600 (de standaard res in die tijd) aan kon? We hebben tot de exp moeten wachten daar voor. En in D1 was er enkel de mogelijkheid om op hardcore te spelen. Verder zag je jezelf nauwelijks lopen doordat het veel te donker was (D1).

Ik heb zelf ook een paar keer tegen de inlog problemen (vooral tijdens lauch) aangelopen maar is er iemand die dit niet had verwacht, sorry, die is nogal naiëf of beseft niet wat er technisch op zo'n moment gebeurt. Nadien kan ik problemen die ik tijdens spelen heb gehad op 1 hand tellen.

Op het forum zie je vaak dezelfde personen jameren en klagen. Maar (als vb) 100 post over klachten van 1 persoon (die telkens zelfde aanhalen) is nog altijd maar 1 persoon en eigenlijk ook maar 1 klacht. Het is zoals persoon in post 2.6 zegt.

Ik werk op een helpdesk voor internet. Je wil niet weten hoeveel klachten ik dagelijks hoor. Wil dat daarom zeggen dat het heel slecht gaat met het netwerk? Neen, voor elke beller zijn er immers zovelen waar het wel goed gaat maar je niks van hoort.

@4.2 Meen je dat nu dat de spelen van vroeger meer content hadden? Heb anders volledig omgekeerde als gevoel. Maar dat kan mijn gevoel zijn.
Mensen die vroeger D1 of D2 gespeeld hebben, zijn misschien zo goed geworden in de tijd dat ze nu het gevoel hebben door het spel te kunnen rushen maar moeilijkheidsgraad ligt mogelijk op zelfde niveau als toen (wel gelijkaardige dingen vergelijken. Als je met D1 vergelijkt moet je hardcore niveau nemen in D3 want eigenlijk had je enkel hardcore in D1)

Kortom: zoals met alles (in media) wordt dit weer serieus opgeblazen en vooral omdat het een hype is springt iedereen erop. Jammer