Diablo III - Ultimate Evil Edition

Europese Diablo III-servers tonen nu Error 73

Europese Diablo III-servers tonen nu Error 73


31 May 2012 1:35 | Nieuws | Matthew | 33 reacties

Of Blizzard ons nu aan het pesten is of het is gewoon toeval, we weten het niet. Toch krijgen Europese Diablo III-spelers naast de befaamde Error 37 sinds de laatste patch nu ook Error 73 te zien. Ondertussen is het klachtentopic op de fora van Blizzard reeds opgelopen tot meer dan 1000 reacties.

In een officiële statement liet de uitgever en ontwikkelaar verstaan dat dit betekent dat de servers volledig vol zitten. Toch geeft de serverlijst duidelijk aan dat er nog voldoende plaats beschikbaar is. "We trachten de frequentie waarin de spelers deze foutmelding krijgen zo snel mogelijk in te perken zodat iedereen succesvol kan inloggen en het spel kan spelen."

 

Error 37

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Muscleduck zegt op 31/05/2012 4:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Raar, ik ben ingelogd rond 23h en heb gespeeld tot ca. 3h zonder enig probleem. Patch installeren en knallen.
2 100% rep

Quecera zegt op 31/05/2012 4:17   [?]

  Rating 5 16+ 16+
ze hebben echt iets met de getallen 3 & 7 precies
2.1 100% rep

harniq zegt op 31/05/2012 16:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Twee punten maken een lijn. Drie punten vormen een patroon.
2.2 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 31/05/2012 20:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Drie punten vormen een driehoek of cirkel.
3 100% rep

pinoken zegt op 31/05/2012 7:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ok, ik had zo iets van: "Het is launch-dag, tussen nu en een week gaan er ontzettend veel meer spelers inloggen als anders dus meer servers zetten is misschien overbodig en binnenkort alles ok".

Nu zijn we een halve maand verder en blijkt dat de servers toch de capaciteit hebben om alle spelers te huizen, 't wordt stilaan tijd dat ze het aantal gaan opdrijven en ervoor zorgen dat iedereen zonder problemen kan spelen.
4 100% rep

littlewolvie zegt op 31/05/2012 8:16   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Mmmm... een patch die het error nummer omdraait...inventief. Dat is toch al een stap vooruit.
5 100% rep

Shellshock zegt op 31/05/2012 8:41   [?]

  Rating 11 16+ 16+
Wat een faal-idee ook om de speler te verplichten om in te loggen als hij/zij enkel singleplayer wil spelen.

Blizzard oogst wat het gezaaid heeft.
5.1 100% rep

3ch3l0n zegt op 31/05/2012 22:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit is zeker niets nieuws.
Andere games hadden dit al.

Deze foutmeldingen zijn niet echt kritisch vind ik.
Ze vallen wat ongelukkig gezien het snelle optreden na de release maar ze worden steeds erg snel opgevolgd en opgelost. (iets waar EA een les van kan leren).

Blizzard zal veel oogsten.
http://www.vgchartz.com/weekly/41049/Europe/
Kijk eens anders naar het aantal wekelijkse verkopen.
5.2 100% rep

Reverz zegt op 01/06/2012 0:07   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Of het nieuw is of niet is echt waaaay beside the point... het feit is gewoon dat inloggen op nen server om vervolgens in een lokale omgeving te spelen zo belachlijk is als dat het groot is.
6 100% rep

Resender zegt op 31/05/2012 8:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, en ook we spelen zelfs in onze single player niet op onze eigen computer maar op een server. Er is een balk vlak naast de rechtse bol die aantoont wat de latency is.
7 100% rep

Dekon7 zegt op 31/05/2012 9:25   [?]

Show comment Rating -3 16+ 16+
En waar blijven de commentaren nu á la " PC RULEZ CONSOLES!" ?
7.1 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 31/05/2012 11:28   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Dit heeft er niets mee te maken. Het is gewoon DRM polecy. Kun je evengoed op consoles invoeren.
7.2 100% rep

MJ! zegt op 31/05/2012 15:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die zijn er niet omdat die niets te maken zouden hebben met het nieuwsitem in kwestie? Een consolegame kan evengoed enkel online gespeeld worden... Ronduit domme opmerking die enkel en alleen als bedoeling heeft een flamewar te ontketenen. Nice try kiddie!
7.3 100% rep

Reverz zegt op 01/06/2012 0:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar dat doen ze (nog) niet Nemesis omdat de piraterij op consoles en dan vooral op de PS3 hoegenaamd geen probleem vormt. Daar waar op PC de overgrote meerderheid van de games gekopierd of gedownload is.
8 100% rep

Elosopardo zegt op 31/05/2012 9:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice meme
9 100% rep

AicceeAC zegt op 31/05/2012 9:38   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik ben persoonlijk blij dat ik gestopt ben met spelen. Spel was overhyped en is gemaakt voor (sorry voor de comment) de fanbase van diablo II. Ze zeiden dat er zoveel ging veranderen, terwijl er amper verandering is. Sterker nog, ze hebben er zelfs dingen uitgehaald..
Geen dungeon slayers voor mij.
Toont ook hoe lui ze aant worden zijn bij Blizzard met dit soort fouten..
9.1 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 31/05/2012 11:30   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Er zijn veel dingen verandert, zoals het skillsysteem. Dus vertel hier geen onzin.
9.2 100% rep

GammaGamer zegt op 31/05/2012 15:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, er is enorm veel verandert tegenover D2

Veel frustraties/'fouten' zijn uit het spel gehaald maar de huidige generatie gamers schreeuwt moord en brand bij het minste dat ontbreekt/niet meer in een spel zit...

Note: ik vind het ook spijtig dat runewords er niet meer inzitten
9.3 100% rep

Bram Lacor zegt op 31/05/2012 19:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gemaakt voor de fanbase van Diablo 2??? Daarom dat zoveel Diablo 2 spelers zeggen dat Diablo 2 beter was ofwa?
10 100% rep

Picknick21 zegt op 31/05/2012 10:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had geen problemen, pas sinds de patch gisteren.
11 100% rep

warcraft3 playe zegt op 31/05/2012 10:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Best triestig eigenlijk. Ik had nooit gedacht dat Blizzard zo hard in de fout zou gaan. Klagen heeft toch niet echt zin... Ik probeer altijd maar 1 keer in te loggen. Als het niet lukt heb ik pech en ga ik iets anders doen. Ze hebben mijn geld al, mijn dag verpesten zullen ze nooit doen
11.1 100% rep

3ch3l0n zegt op 31/05/2012 22:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien wat relativeren.
Een login die enkele uren niet werkt is niets levensbelangrijk.
Het enige wat jammer is, is dat je ook voor single player online moet inloggen. Een verkeerde beslissing die nu natuurlijk wat ontploft in hun gezicht.
Maar dan nog is dit absoluut niet voldoende om Blizzard met grond gelijk te maken.
Het brengt het wat het schaamrood op de wangen ... maar meer ook niet.
12 100% rep

Yimah zegt op 31/05/2012 11:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit is al eerder gebeurt, toen was het err 3003 (hoeveel gaan er nog volgen? )
Ik had eens een dagje vroeger gedaan maar ik kon niet inloggen rond 17u en om 23u lukte het nog niet.
Computer says no

Vind het jammer dat je single player niet gewoon offline kan spelen. Als je dan toch verplicht bent om aan te loggen moeten ze maar zien dat er voldoende servers zijn
13 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 31/05/2012 11:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Of Blizzard ons nu aan het pesten is of het is gewoon toeval, we weten het niet."

Blizzard kan zich zoiets niet veroorloven, dus uw statement slaat nergens op.
13.1 100% rep

Joeshoe zegt op 31/05/2012 12:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, de nieuwsgeving en commentaren hier rond zijn enorm zwak. Er zijn goede redenen waarom ze er voor gekozen hebben de singleplayer online te laten verlopen. Dat ze zoveel problemen hebben is normaal als je ziet hoe belachelijk veel mensen het spel spelen.
14 100% rep

thibi-game zegt op 31/05/2012 13:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
trollolol
15 100% rep