Diablo III - Ultimate Evil Edition

Eerste preview somt grote veranderingen op voor Diablo III

Eerste preview somt grote veranderingen op voor Diablo III


10 August 2012 21:11 | Nieuws | Michael.Cox | 17 reacties

Gisteren konden we jullie al vertellen dat ze bij Blizzard werk aan het maken waren van patch 1.0.4 voor Diablo III. Vooraleer die patch de servers zal bereiken, krijgen we van de ontwerpers beetje bij beetje meer informatie over deze grote update. We krijgen er onmiddellijk een periode opgeplakt waarin we de patch mogen verwachten, namelijk de vierde week van augustus. We hopen alleszins dat dit het spel terug leven in zal blazen, de veranderingen zien er toch erg belovend uit. Hieronder een overzicht!

 

 

  • Magic find and gold find will no longer be averaged in multiplayer games.
  • Monster health will now be a flat increase of 75% health (per player), regardless of the difficulty in multiplayer.
  • No more enrage timers on elites.
  • Elites will no longer heal to full health
  • They are increases the health of normal monsters (but increasing the drop of magic or rare items by a factor of four), and lowering the health of champions and rares to shrink the gap between them.
  • They are adjusting fire chains and shielding, and REMOVING Invulnerable Minions.
  • They want to make all items that drop be good, however this is not something they can fully do in 1.0.4. However weapons of ilvl 61 and 62 can now roll damage that extends all the way to top ilvl 63 weapons
  • To help with the dual-wielding and two-handers, they will be adding a new set of stronger affixes
  • Reducing repair costs of high-end items by 25%
  • Legendary changes will have its own blog post
  • MANY more blogs to come covering the buffing of unused skills, and big improvements to wd pets.

 

 

Voor de volledige uitleg over deze verandering raadpleeg je best het volledige nieuwsbericht van Blizzard zelf.

 

Diablo III 1.0.4 Patch

Bron: Battle.netexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

EzE2kiel zegt op 10/08/2012 21:44   [?]

  Rating 3 16+ 16+
hmm dan is het meschien toch eens tijd om mn lvl60 wizzard vanonder het stof te halen en diablo terug te spelen .
2 100% rep

owa zegt op 10/08/2012 21:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nu hoor ik ze klappen se.
3 100% rep

CosmicD zegt op 10/08/2012 22:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
als ik om één ding super blij ben is het dat repair costs dat zo onmenselijk hoog is nu. Ik bedoel je kan dan wel gaan grinden in act 1 (inferno) maar je moet maar eens 2 x dood gaan , als je niet echt gold find op al je gear hebt dan spendeer je gelijk al je gold en dat is gewoon heel fel frustrerend.

Dat een repair van je set ook 18000 gold kan kosten is er gewoon over.

en waar ik ook naar uit kijk is legendaries. en dat ik in mijn leven hopelijk nog eens tenminste één legendary kan vinden die niet kut is
4 100% rep

Yimah zegt op 10/08/2012 23:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yes! WD pets worden eindelijk beter
5 100% rep

motje zegt op 10/08/2012 23:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tot dit er is zie ik geen enkele reden om te spelen, dus nog effe wachten :[
6 100% rep

Darius Craven zegt op 10/08/2012 23:54   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Na deze patch keer ik wel even terug om alles eens te bekijken
7 100% rep

Siempre zegt op 11/08/2012 2:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tijd om de barbarian en monk nog eens te laten opdraven, alhoewel ik tegen dan ook wel lvl 60 zal zijn met demon hunter en als ik lees dat de pets van de WD onder handen genomen gaan worden, dan ga ik mijn level 42 wd toch ook eens verder moeten levelen Keep those improvements coming blizz!!
8 100% rep

hesi zegt op 11/08/2012 2:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toch wel leuk om te zien hoeveel mensen D3 al na de eerste maand hebben opgegeven, myself included.

Daar zou ik nu eens cijfers willen van zien, % of player population that stopped playing after a month
8.1 100% rep

Samus007 zegt op 11/08/2012 8:20   [?]

  Rating 2 16+ 16+
idem, spel boeit me totaal niet meer ( na 3 weken al)
had ik bij D2 zeker nooit gehad
9 100% rep

Flitser zegt op 11/08/2012 5:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik was ook zo superexcited voor d3 maar ik denk dat het zeker nog een jaar zal duren voor ze beseffen wat ze goed moeten doen. Op deze moment is Poe het spel ongeveer wat d3 had moeten zijn...
10 100% rep

Thin Liz zegt op 11/08/2012 9:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zolang itemdrops op uniques en sets niet gevoelig verhoogd worden zal het nog niet half zo verslavend zijn als Diablo 2 was, en dan nog...
11 100% rep

sscorpionn zegt op 11/08/2012 9:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ok,

ehm, wat ik wil is :

1) magic item find bij elke rare drop : +700%
2) elk one handed weap : 5000 wpn dmg + alle mogelijke stats +500
3) op elk item, int 500 (wizard )
4) overal 3 gems in kunnen steken
5) slots uitbreiden zodak elke skill tot e knoppeke kan toewijzen....
6) elk stom boompke, stukje rots of whatever moet mij min. 10000 gold geven.
7) om de twee minuten wil ik 7 goblins hand in hand zien huppelen, die ni weten hoe hun portal te gebruiken, en bijgevolg ter plekke int slaap vallen
8) mounts... of een tank ? of een jet ? of een heli ? mag desnoods uit BF 3 geimporteerd worden...(jaja, ballon mag ook.. liefst zeppelin dan uit c&c reeks)
9) most important ... : alle kindertjes die blijven zagen over D3 bannen van battle...
11.1 100% rep

Thin Liz zegt op 11/08/2012 9:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+


Kijk gewoon waarom Diablo 2 zo verslavend was en dit niet: de loot. Je kan de dramaqueen uithangen zoveel je wil, maar tot zolang ze dat niet aanpakken zal dit spel na enkele maanden alweer op de hoop verdwijnen. Dat gezegd zijnde moet ik natuurlijk ook zeggen dat ze op de goede weg zijn, alleen is die finale sprint nog de meest vitale en moeten ze daarvoor wel hun AH een stomp geven. Het is nog zeer de vraag of de kwaliteit van hun game zo belangrijk is tov financieel belang.
11.2 100% rep

sscorpionn zegt op 11/08/2012 9:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
just give them a chance......

Blizz. kennende, gaan ze wel het nodige doen ..

t'zal gewoon.. ( gelijk altijd ) wa langer duren
12 100% rep

Jimz zegt op 11/08/2012 11:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geldverkwisting geweest
12.1 100% rep

sscorpionn zegt op 11/08/2012 12:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tijdverkwisting geweest




(uwe comment te lezen)
13 100% rep

Fir3wulf zegt op 11/08/2012 16:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
elites will no longer heal to full health..
..Finally