Diablo III tovert de Wizard in beeld

Diablo III tovert de Wizard in beeld


02 May 2012 9:41 | Trailer | Praga | 8 reacties

Na vier komt vijf en aangezien de release van Diablo III elke dag een stapje dichter komt, moet het tempo wat naar omhoog natuurlijk.

Vandaag plaatst Blizzard in een nieuwe trailer de Wizard-klasse in de spotlights. Na de Demon Hunter-trailer, Barbarian, Monk en Witch Doctor dus meteen de vijfde klasse waar we nader mee kennis mogen maken.

 

Informatie over Diablo III


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4
Age 16+
 
1 100% rep

Salasander zegt op 02/05/2012 10:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmm, me gusta!

Ik denk dat de witchdoktor toch leuker is om te spelen
2 100% rep

CosmicD zegt op 02/05/2012 10:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tot nu toe zijn de wizard en witchdoctor mijn 2 favorieten. Gewoon omdat ik niet zo'n type van het melee en pijl en boog ben.
3 100% rep

Sparrow zegt op 02/05/2012 10:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://arstechnica.com/gaming/news/2012/05/blizzard-to-take-up-to-15-percent-of-diablo-iii-real-money-auction-house-sales.ars
4 100% rep

rico zegt op 02/05/2012 11:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ben ook sinds aankondiging van de classes aan't twijfelen tussen wizard en witch doctor.
Maar na het spelen van beta lijkt wizard me toch beter! die heeft gewoon meer defensive skills en volgens mij iets meer survivability
5 100% rep

pinoken zegt op 02/05/2012 13:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Witch doctor, heb ik van minuut 1 gezegd toen die bekend werd. Doet me wat denken aan de necro met zijn pets. En al die diseases.
6 100% rep

Quecera zegt op 02/05/2012 13:14   [?]

  Rating 1 16+ 16+
buh, levelcap ligt toch enorm laag dat ik wel van iedere class 1 op max lvl zal hebben. Diablo 2 > all
7 100% rep