Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo III krijgt volgende week patch, nog geen real-money AH

Diablo III krijgt volgende week patch, nog geen real-money AH


25 May 2012 15:51 | Nieuws | Michael.Cox | 29 reacties

Blizzard heeft bekendgemaakt dat Diablo III volgende week een update krijgt. Met de launchproblemen in het achterhoofd wil men allerlei kleine oplossingen toepassen, om zo te voorkomen dat de spelers nog meer problemen ervaren. 

 

In de mededeling vertelde Blizzard ook dat het real-money auction house nog niet actief zal zijn na deze patch, de ontwikkelaars hadden namelijk andere prioriteiten. 

 

"In light of the post-launch obstacles we've encountered, we have made the decision to move the launch of the real-money auction house beyond the previously estimated May time frame.

As we mentioned in our original announcement, our goal has always been to ensure everyone has the smoothest experience possible when the real-money auction house launches, and we need a bit more time to iron out the existing general stability and gameplay issues before that feature goes live. While we don't have a new launch date to share just yet, we'll have more information soon."

 

 

Bron: Battle.netexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4
Age 16+
 
1 100% rep

Quecera zegt op 25/05/2012 16:55   [?]

  Rating 3 16+ 16+
tga ne serieuse patch mogen zijn. En die Auction House mag van mij weg uit het spel, en wat betere/meer loot dat dropt.. want het is zielig atm, 15 minuten zitten aan een magic/rare creep die niets of 1 blue dropt :/
1.1 100% rep

frenchcore zegt op 25/05/2012 17:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik krijg constant magic/rare drops ?
1.2 100% rep

H_ans zegt op 25/05/2012 18:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1.3 100% rep

uberdevil1 zegt op 25/05/2012 19:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ge moet u kans op magic items verhogen eh
1.4 100% rep

Quecera zegt op 25/05/2012 20:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik moet geen magic noch rare hebben legendary of setitem gvd! hoeveel maanden moet je wel niet grinden om dan plots het geluk te hebben dat je 1 vd setitems die je nodig hebt, eindelijk ziet vallen :o
1.5 100% rep

kim gillissen zegt op 25/05/2012 20:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik krijg ook genoeg Rare en Blue items, maar dat wil niet zeggen dat ik ze kan gebruiken, ze zijn vaak voor 10 lvls onder de mijne, laat staan de juiste stats erop.
1.6 100% rep

Otaku666 zegt op 28/05/2012 2:14   [?]

  Rating 1 16+ 16+
mijn Barbarian heeft 124% magic find , op een run act 4 in nightmare : 2 rares en een hoop blauwe

mijn witchdoctor 0% magic find(well +101% goldfind) : 12 rares ......

euh hier klopt toch iets ni ?
2 100% rep

nighth@wk zegt op 25/05/2012 17:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en nog steeds niets over wanneer de pvp uitkomt
2.1 100% rep

METHODman zegt op 25/05/2012 18:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idd, altij maar gezaag over die Realmoney AH terwijl da precies aan de kant word geschove in de media ;s

< is not pleased
2.2 100% rep

michiel6661 zegt op 25/05/2012 19:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, tword tijd da ik mijn vrienden keer kan afmaken maarja dan zitte daar zonder pvp...
3 100% rep

omegahealer zegt op 25/05/2012 17:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
en ze blijven zwijgen over de accounts die aan de lopende band gehacked worden (en nee, het ligt ni bij de gebruikers voor het merendeel, je hebt natuurlijk wel altijd idioten dat op mails antwoorden of keyloggers binnen halen)...

hopelijk al een deel van class rebalance want men barb is zo kak om te spelen terwijl ik op men DH faceroll op keyboard kan doen en nog alles dood krijg...
3.1 100% rep

Maraud zegt op 25/05/2012 18:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nope, ze vermelden 't wel degelijk in de originele post waar dit nieuws uit komt.
Komt er op neer dat ze geen enkele aanwijzing hebben dat het van hunnentwege komt, en ik geloof eerder het bedrijf dat strafrechtelijk aansprakelijk kan worden gesteld dan de rabiate meute die op alles springt.
3.2 100% rep

duck zegt op 26/05/2012 12:07   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Als je te gierig of te lui bent om de auth app te downloaden of een authenticator te kopen en dan gehacked word dan zie ik niet in waar dat blizzard hun schuld is.
3.3 100% rep

RobinVdB zegt op 26/05/2012 14:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Omdat niet iedereen online mag bankieren en niet iedereen een android of iPhone of een Windows Phone heeft. Daarom.
3.4 100% rep

deathsythe zegt op 26/05/2012 15:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en omdat je het reeds spel betaald hebt, why the fuck zou je dan nog eens moeten betalen voor een 'veilige' account?
3.5 100% rep

KBE zegt op 27/05/2012 22:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Liever een veilig account dan geen account meer en dan terug 40 euro te betalen voor een spel.
4 100% rep

Wimolus zegt op 25/05/2012 17:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
gelukkig is het zomer en speel ik terug diablo 3 pas vanaf oktober
4.1 100% rep

Bram Lacor zegt op 25/05/2012 18:50   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Oef! Ik maakte me al zorgen.
5 100% rep

Apathy zegt op 25/05/2012 17:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Al iets bekend over de patch notes? Ik hoop op een Barbarian buff... 't is triestig hoe wij het doen in inferno vergeleken met wizards en demon hunters, zelfs na hun hotfix.
5.1 100% rep

H_ans zegt op 25/05/2012 18:09   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Arme barbaar.
5.2 100% rep

Chronic zegt op 25/05/2012 21:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wizard met 25k dps en 30k health, in act II is het anders ook helemaal niet gemakkelijk en elite mobs over de map kiten gedurende 10 minuten is nu ook niet bepaald fun (en sterven aan lopende band tegen mobs met teleport of speed increase)
5.3 100% rep

Belgium_Killer zegt op 26/05/2012 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
barbarian is gear-wise lastige klasse .... als je problemen hebt ermee, is het uw eigen schuld.

Main char is barb en ik heb geen enkel probleem met mobs
6 100% rep

the bros zegt op 25/05/2012 17:53   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ale ik wil zo snel mogelijk poen scheppe
6.1 100% rep

ravoc zegt op 25/05/2012 19:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan speelt ge beter iets anders
6.2 100% rep

Fredje zegt op 26/05/2012 2:13   [?]

  Rating 4 16+ 16+
al aan werken gedacht ?
6.3 100% rep

Bram Lacor zegt op 26/05/2012 9:29   [?]

  Rating 3 16+ 16+
of prostitutie?
6.4 100% rep

Phaetor zegt op 26/05/2012 11:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@6.2 idd
dat er mensen zijn die denken echt dik geld te kunnen maken met RMAH, lmao in wat voor droomwereld leef je
De eerste weken zullen een paar dikke items wel voor een stevig bedrag gaan. Maar de markt geraakt steeds meer gesatureerd in diablo games etc ... naja
6.5 100% rep

the bros zegt op 26/05/2012 17:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat er mensen zijn die denken dat ik het echt meen haha => Phaetor you naive kid
7 100% rep

realmoneyman zegt op 26/05/2012 16:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
is een realmoneyman nog nie goe genoeg?