Diablo III krijgt te maken met onoverwinnelijke Wizards

Diablo III krijgt te maken met onoverwinnelijke Wizards


23 July 2012 16:13 | Nieuws | Praga | 28 reacties

Er is weer heisa onder de Diablo III-spelers en dit wegens een cheat die Wizards in de hardcore mode onoverwinnelijk maakt...

Diablo III blijft in de hoek waar de klappen vallen... Om de een of andere reden blijven de Diablo III-spelers, sommigen toch, er plezier in vinden om cheats te introduceren en daarmee het spelplezier voor anderen te bederven. Zo zou er nu een nieuwe cheat de ronde doen die spelers de mogelijkheid geeft om in hardcore mode met een onoverwinnelijke Wizard door het spel te lopen.


Terwijl andere mensen zich dus zorgen maken over hun account, personage, inventaris en hacks krijgen ze er nu een extra reden bij om te stoppen met Diablo III te spelen.

De cheat zou bestaan uit het in een bepaalde volgorde na mekaar te casten van bepaalde spreuken. Het enige wat Blizzard momenteel doet is het censureren en offline halen van forumposts waar spelers de cheat uit de doeken doen... Laat ons hopen dat er snel een hotfix komt om dit probleem aan te pakken in afwachting van een nieuw probleem dat vroeg of laat zal opduiken...

Informatie over Diablo III


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Belgischefriet zegt op 23/07/2012 16:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als je denkt het kan nier meet erger...
1.1 100% rep

TrsH zegt op 23/07/2012 16:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
het kan altijd erger ^^
1.2 100% rep

Thin Liz zegt op 23/07/2012 16:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wacht totdat PvP komt
1.3 100% rep

synopsys zegt op 23/07/2012 16:58   [?]

  Rating 10 16+ 16+
Hoe ze pvp gaan balancen.. beats me.. barbs met 800k dps en DH's met 300k dps, ik denk dat dat ook de reden is waarom het zo lang duurt. Ze hebben gewoon zelf geen idee hoe ze die strontboel moeten balancen en ik zelf speel het al een maand niet meer

Serieus teleurgesteld in diablo 3 tbh
1.4 100% rep

CurrY zegt op 23/07/2012 19:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ek mij ni vergis hebben ze ergens is gezegd da ze niet gingen balancen rond PvP.
2 100% rep

sumoman_4 zegt op 23/07/2012 17:12   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Nogmaals, D3 is een half jaar te vroeg op de markt gekomen. Het is een shitfest aan loopholes, leaks, etc. waarbij blijkbaar véél te weining testing is op geweest.

Spijt dat ik er toch 40€ voor betaald heb.
2.1 100% rep

Saiyajin zegt op 23/07/2012 19:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wees blij dat je er maar 40 voor gegeven hebt.
Ik heb wel als compensatie D2 met exp. erbij gekregen + fancy USB stick voor +-80€
2.2 100% rep

Jona zegt op 23/07/2012 20:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En vergeet de relatief mooie doos en art-book niet.
3 100% rep

nexonion zegt op 23/07/2012 17:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Om de een of andere reden blijven de Diablo III-spelers, sommigen toch, er plezier in vinden om cheats te introduceren en daarmee het spelplezier voor anderen te bederven

4 100% rep

Shotty zegt op 23/07/2012 18:21   [?]

  Rating 3 16+ 16+
spelplezier ? dat is er niet eens
4.1 100% rep

kim gillissen zegt op 23/07/2012 21:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik dacht net hetzelfde als u, want ik moest toch lachen met: "Terwijl andere mensen zich dus zorgen maken over hun account, personage, inventaris en hacks krijgen ze er nu een extra reden bij om te stoppen met Diablo III te spelen."

Dit waren voor mij en vele anderen zelfs geen reden om te stoppen, het spel is gewoon te repetitief en RMAH heeft de hele loot, difficulty en boss-mechanics compleet verkloot.
5 100% rep

QuZyX zegt op 23/07/2012 18:26   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Diablo III was toch wel beetje een miskoop...
6 100% rep

waffel zegt op 23/07/2012 19:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idem

als iemand de special edition wilt kopen (wel de moeite waard als ge fan zijt) moete maar pmen
7 100% rep

Proto zegt op 23/07/2012 19:09   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Diablo kan mijn kloten kussen.
8 100% rep

DiabloNatchos zegt op 23/07/2012 19:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ach, jullie spelen allemaal het spel verkeerd. Het real money auctionhouse is het echte spel, niet het afslachten van demons.
9 100% rep

dA_WiZ zegt op 23/07/2012 20:05   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Diablo III ?
Bedoelen jullie niet auction house tycoon 3 ?
10 100% rep

ratmanbruno zegt op 23/07/2012 20:22   [?]

  Rating 3 16+ 16+
vind het nog steeds wijs om diablo met maten te spelen
i dont care about the wizards ,im a monk
10.1 100% rep

Perneel zegt op 24/07/2012 8:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, met vrienden is het leuk Maar ik moet wel toegeven, er zijn verschillende zakens die beter konden... die rmah is de grootste fout ooit.
11 100% rep

Quecera zegt op 23/07/2012 20:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Welk spelplezier. Ik noem dat een Auction Game, geen co-rpg of dark action rpg. Van alle kopers spelen er nog mss 5%, van die 5% zijn er 4.5% die liever aan 'Auction Hunting' doen en zo rapper geld verdienen dan zelf 500 uur te farmen voor uw 1e legendary die je nog niet aan 15k gold kunt verkopen
11.1 100% rep

kim gillissen zegt op 23/07/2012 21:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jij doet 500 uur over 15k gold? ik zou eerder denken aan 15 miljoen. En aan die miljoenen prijzen worden legendaries ook verkocht.
12 100% rep

^D@mien^ zegt op 23/07/2012 20:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"De cheat zou bestaan uit het in een bepaalde volgorde na mekaar te casten van bepaalde spreuken."
Lijkt me eerder een slimme tactische zet in plaats van cheat.En slechte tweaking van blizzard hun wizards.Moet je de gamer niet mee lastig vallen ,is hun eigen schuld.
13 100% rep

Thysios zegt op 23/07/2012 21:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Diablo 3, YOU WHERE THE CHOSEN ONE
13.1 100% rep

kim gillissen zegt op 23/07/2012 22:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En nu: The forsaken one!
14 100% rep

Muscleduck zegt op 23/07/2012 22:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb al weken geen D3 meer gespeeld. RMAH heeft D3 kapot gemaakt net zoals ik dacht, en al hun generf ook.
15 100% rep

Outlin3 zegt op 24/07/2012 0:48   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Het blijft maar slechte berichten regenen omtrent D3.
Om het een miskoop te noemen echter.....
40€ voor het aantal uur dat ik het gespeeld heb valt reuze mee!

Wel jammer dat het niet episch is gelijk D2 LOD