Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo III: is er een dokter in de zaal?

Diablo III: is er een dokter in de zaal?


23 April 2012 9:27 | Trailer | Praga | 19 reacties

Is er een dokter in de zaal? Vaak de meest gestelde vraag als er ergens iets fout gaat. Of het nu op een familiefeest, bedrijfspresentatie, in het vliegtuig of op de trein is, het is altijd plezant om weten of er een dokter in de zaal is. Bij een game als Diablo III is dat niet anders natuurlijk. Overal liggen vijanden op de loer om je aan stukken te hakken met hun wapentuig of je te verpulveren met hun magische krachten. Dan kan een dokter al eens van pas komen. De vraag is wel of de Witch Doctor uit Diablo III de dokter is die jij op dat moment nodig hebt...

 

Vandaag plaatst Blizzard in een nieuwe trailer de Witch Doctor-klasse in de spotlights. Na de Demon Hunter-trailer, Barbarian en Monk dus meteen de vierde klasse waar we nader mee kennis mogen maken. Wie zal Blizzard volgende week in de kijker plaatsen?

 

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

thetrax zegt op 23/04/2012 9:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+
7% op de vorige poll gehaald, ik ga ervoor
2 100% rep

jeranimo05 zegt op 23/04/2012 9:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, vind het ook de vetste class .
3 100% rep

ebuzola zegt op 23/04/2012 10:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vandaag plaatst Blizzard in een nieuwe trailer de "Monk-klasse " in de spotlights. Na de Demon Hunter-trailer, Barbarian en Monk.


Denk dat daar witch doctor moet staan

4 100% rep

Timberwinter zegt op 23/04/2012 10:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor mij was de Witch Doctor van in het begin mijn favoriete klasse, maar na het spelen van de beta dit weekend, ga ik toch beginnen met de Demon Hunter en de Monk. De Demon Hunter is super tof om te spelen en de Monk is verrassend destructief
4.1 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 23/04/2012 10:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Monk is gewoon massas fun met al z'n dashes etc
4.2 100% rep

CosmicD zegt op 23/04/2012 12:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat de monk ook wel spannender maakt is dat het niet zoals bij anderen is dat je special power automatisch gaat regenereren. Dat je moet balanceren tussen het aanvullen van spirit met je pirmaire skill en dan het gebruik van de 2de skill vind ik wel leuk.
4.3 100% rep

Unnamed zegt op 23/04/2012 12:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Das bij barbarian ook btw. Behalve dat het daar fury noemt, en dat het ook nog eens deplete als je geen acties uitvoert
5 100% rep

Lord_Palethorn zegt op 23/04/2012 11:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb dit weekend alleen maar de Witch doctor gespeeld, maar ik denk dat ik met de Barbarian ga beginnen.
6 100% rep

alf zegt op 23/04/2012 12:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wizard is the best
dit weekend de beta end boss gekild in minder dan 15 seconden en ik had niet eens een schrammetje opgelopen
Wizard was lvl 10
6.1 100% rep

CosmicD zegt op 23/04/2012 12:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die demon hunter en wizard zijn echt zo overpowered van in het begin al, dat ik eigenlijk meer de neiging heb om de volledige game met witchdoctor eerst te beginnen ofzo.

Het komt er bij de witchdoctor net op aan om je summons als een verlengde en support van je eigen leven te gebruiken en dat vind ik dan toch iets boeiender om mee te beginnen.
7 100% rep

Bjorn zegt op 23/04/2012 12:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in de beta was ik nog niet zo overtuigd, dit doet me toch twijfelen tussen barb en witchdoctor
8 100% rep

fortuneke zegt op 23/04/2012 13:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Herr doctore all the way !!!!!
9 100% rep

Quecera zegt op 23/04/2012 14:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
YIHAAAA WITCH DOCTOR
10 100% rep

Garfke zegt op 23/04/2012 17:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb nog niet met Barbarian of Monk gespeeld, maar tot nu toe gaat mijn voorkeur naar de wizard.
11 100% rep

GammaGamer zegt op 23/04/2012 17:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Barbaren en Demon Hunter enkel gespeeld en smaakte me beide

Spijtig da de Necromancer er niet meer inzit
12 100% rep

Saiyajin zegt op 23/04/2012 17:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bij mij zal het Wizard voor met maten (MP) zijn en WD voor als ik zonder mijn maten speel (MP en solo).
Kwestie dat ik niet in lvl te ver uitloop tegen over mijn maten
13 100% rep

MassiveD zegt op 23/04/2012 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ga zo barbarian.

probeer een damage soaker te maken
14 100% rep

UF-Jakke zegt op 23/04/2012 19:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zal wss mijn main worden.
15 100% rep

Denijsbeer zegt op 25/04/2012 11:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Was niet huis dit weekend dus heb het gemist
Soit nog een weekske of twee geduld, ga wss met de Monk beginnen de mogelijkheid om support te gaan in co-op staat mij wel aan