Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo III - Error 37 syndroom zwengelt communityprotest aan

Diablo III - Error 37 syndroom zwengelt communityprotest aan


30 May 2012 22:19 | Nieuws | Praga | 36 reacties

Het zal je maar overkomen. Kom je na een dagje hard werken thuis, wil je optimaal genieten van je favoriete game Diablo III. Je start je pc op, klikt de snelkoppeling aan, probeert in te loggen en, ja hoor, Error 37 steekt zijn kop op.

 

Je denkt dat het maar even duurt en probeert weer in te loggen. Noppes. Nog eens proberen. Noppes. Tot nu toe lukt het nog steeds niet. De community is het grondig beu en eist dat er iets ondernomen zal worden door Blizzard. Ben jij een Diablo III-fan en wil ook jij je protest laten horen, surf dan naar de officiële site en laat op het Diablo III-forum jouw ongenoegen horen. Wil je meer info, dan kan je ook op ons eigen Diablo III-forum terecht.

 

Damm... ook ik wilde graag een potje spelen, al sinds uren, en moet net als iedereen ontevreden toekijken.

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Praga zegt op 30/05/2012 22:26   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Als de mannen van Guild Wars 2 het slim spelen, dan trekken ze heel wat Diablo 3-spelers naar zich toe. Zeker nu met al die serverproblemen...
1.1 100% rep

Dark_Raver zegt op 30/05/2012 22:45   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Bij diablo 3 launch had GW2 een stress test.

ANet probeerde de servers te late crashen (die bomvol zaten trouwens) en lukte het niet

D3 had launch, server crashes for everyone
1.2 100% rep

Michster zegt op 30/05/2012 22:58   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Amai Praga, uw ergernis is wel zeer leesbaar. Soit, ik zou ook van menne tak maken. Ik heb het nu simpel om momenten te vinden om te spelen, maar mensen die van 9 tot 5 moeten werken...

Shame on you Blizz!
1.3 100% rep

Pils123 zegt op 30/05/2012 23:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
GUILD WARS 2 FTW! FUCK DIABLO!
1.4 100% rep

kim gillissen zegt op 31/05/2012 1:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nuja, het is niet alleen de servers, ook de crappy crafting skils, de slechte balance, TE hoge moeilijkheids graad (Inferno), zeer slechte random loot system,... .
1.5 100% rep

Apathy zegt op 31/05/2012 2:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De moeilijkheidsgraag van Inferno is fine, 't feit dat 2 classes zich kunnen erdoor cheesen niet en de itemization en crafting skills zijn wel heel kut.
1.6 100% rep

pinoken zegt op 31/05/2012 7:47   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik begrijp eigenlijk niet goed waar mensen het vandaan halen Diablo III met GW2 te vergelijken. Een RPG dungeon crawler t.o.v. een MMO-RPG? Totaal verschillende games imo. Is zoals CoD vergelijken met The Darkness.
1.7 100% rep

Drokz zegt op 31/05/2012 17:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het feit dat het totaal verschillende games zijn maakt echt niet uit, pinoken. Om een voorbeeld te geven: op de diablo 3 launchday was er zo goed als geen volk op de swtor servers en dit wereldwijd. Nu komen ze langszaam weer terug. Veel mensen spelen verschillende genres, hoor.
2 100% rep

Apathy zegt op 30/05/2012 22:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Als je je paswoord kopieert in kladblok, en het een paar keer spamt in login scherm geraak je meestal na 10 tries ofzo wel binnen hoor.
Vandaag was er echter iets meer dan error 37 aan de hand.
2.1 100% rep

Intersivety zegt op 30/05/2012 22:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Inderdaad ik kopier en plak me wachtwoord ook telkens als ik dit probleem heb maar helaas vandaag werkte het niet :/
3 100% rep

^D@mien^ zegt op 30/05/2012 22:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hmm lijkt me zo Blizzard onwaardig,zou me verbazen om eerlijk te zijn.Zelf speel ik Diablo III niet dus kan ik er niet over meespreken maar ik zou me ook best gefrustreerd voelen in zo'n situatie.
3.1 100% rep

le mastre zegt op 31/05/2012 0:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja, inderdaad. Het verbaast me ook en toch is het zo.
Voor een bedrijf dat zoveel miljoenen binnenrijft, mag dit gewoon niet! Toch zeker niet langer dan 10 uren. Er zijn gewoonweg geen excuses voor. Zeker niet zonder mededeling of ik heb die gemist?

Als IT'er wil ik niet de persoon "on duty" zijn, maar als klant ben ik ... geërgerd ... en dat is zacht uitgedrukt.
4 100% rep

LarskeIII zegt op 30/05/2012 22:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb al meer dan 100 uur gespeeld en slechts 1x error 37 bij het inloggen gehad. :-/ soms wel dat het wat langer duurt om een game te maken ,maar kom er steeds wel in.
5 100% rep

Picknick21 zegt op 30/05/2012 22:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jap dit is nogal vervelend. Ik wou een avondje spelen. Helaas
6 100% rep

GanjaRider zegt op 30/05/2012 22:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
7 100% rep

Quecera zegt op 30/05/2012 22:35   [?]

  Rating 4 16+ 16+
"We're not gonna make a Singleplayer they said"

"You need to be connected to the battle.net servers they said"

"You won't even notice they said"

Zat wel al paar uurtjes ingame tot ik plots uit het spel gesmeten werd met een zeer speciale, voor dit keer, originele error :|
8 100% rep

the dreamer zegt op 30/05/2012 22:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Uch ik heb de hele middag en avond gespeeld vandaag zonder error 37 lol... ben wel een half uurtje geleden geDC'd met error 74...
9 100% rep

Trakken zegt op 30/05/2012 22:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
onnozel dat een patch meer problemen met zich meebrengt dan het oplost
10 100% rep

RBMK zegt op 30/05/2012 22:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik kan niet klagen. Ik had het probleem bij de release net na middernacht maar ik schrok daar niet van. Sinds dat ogenblik geen enkel probleem meer gehad. Altijd zonder problemen kunnen inloggen.

Misschien een keer of 2 een klein beetje lag gehad maar daar is het ook bij gebleven. Ik ben een tevreden klant momenteel maar mocht ik regelmatig problemen hebben om in te loggen, ook een paar weken na de release, en vrij veel lag ervaren dan zou ik er ook niet meer mee kunnen lachen.

Ik begin wel meestal pas te spelen goed na 22u. Ik ontwijk zo meestal de meeste problemen denk ik wel.

Game is en blijft wel ongelooflijk goed! Super verslavend wederom.

Deze avond ga ik wel eens zondigen. Tijd voor een pauze en ga eens een paar filmpjes kijken in de plaats.
10.1 100% rep

staticsoul89 zegt op 30/05/2012 23:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yup Ik heb ook niet echt heel veel problemen. Ben nog nooit uit het spel gegooit en als de servers het druk hebben lukt het wel meestal na maximum 10 tries. En dan is me nog maar 2 keer voorgevallen vandaag en tijdens launch.
11 100% rep

Skempi zegt op 30/05/2012 23:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In tegenstelling tot vele andere hier heb ik al wel heel veel login problemen gehad..

En als je de forums leest zal je merken dat gigantisch veel mensen hier last van hebben.

Deze service zijn we niet gewoon van blizzard.
12 100% rep

EnviousBird zegt op 30/05/2012 23:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Allez, servers offline speel dan toch gewoon de singleplayer...

... Oh wait
13 100% rep

spinx zegt op 30/05/2012 23:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://gamingillustrated.com/wp-content/uploads/2012/05/Error37Meme_6.jpeg

lol
14 100% rep

Joeshoe zegt op 30/05/2012 23:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En maar kappen op battle.net. Ze willen gewoon niet dat er gecheat wordt zoals in D2 het geval was en misschien maar goed ook. Ik ben ook niet helemaal tevreden ermee, maar uiteindelijk gaat het wel goed komen blizzard kennende.
14.1 100% rep

omegahealer zegt op 30/05/2012 23:58   [?]

  Rating 3 16+ 16+
mensen kappen met een geldige reden op battle.net

die zijn wettelijk verplicht u een service aan te bieden dat werkt eens ge dat spel hebt gekocht... en ze kunnen het niet, maw contractbreuk van hunne kant.

blizz heeft serieus de bal gedropt met dit. Ze hebben potverdorie ervaring met massa spelers online door WoW, en toch maken ze deze beginnersfouts en hun community team faalt erin de mensen up to date te houden. Ze hadden dit zien aankomen met de beta al, maar hebben koppig geen investeringen gedaan in betere serverinfrastructuur...

het enigste dat blizz wilt is dat iedereen geld gaat uitgeven op RMAH en that's it, hierdoor moeten ze dat cheaten wel onder controle houden... maar er zijn andere manieren...

Mensen vragen voor een offline modus zodat ze niet met die error shit zitten. En voor mensen klagen over het cheaten, maak offline modus permanent. Er zijn mensen (OA ik) dat geen moer geven om co-op of AH/RMAH...
14.2 100% rep

Waterwalker zegt op 31/05/2012 0:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
14.3 100% rep

Quecera zegt op 31/05/2012 4:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Daar zit het hem juist hé, er is geen singleplayer zodat je de AH gebruikt, anders halen ze daar geen extra inkomsten uit. Ook die trade $ for Gold in RMAH vind ik dom, precies een Free 2 Play concept nadat je al betaald hebt. Money > Community
15 100% rep

Den_Tim zegt op 31/05/2012 0:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien dat het minder erg lijkt als ze kleur + dier gebruiken ipv cijfers. Error Blue Kitten maakt u minder snel kwaad.
15.1 100% rep

le mastre zegt op 31/05/2012 0:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat is eigenlijk nog geen slecht idee. Op zijn minst een kleine beschrijving had bij mij ook het leed verzacht.