Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo III doet het goed op Amazon

Diablo III doet het goed op Amazon


11 May 2012 17:08 | Nieuws | Thermos | 16 reacties

 

Nog maar 3 dagen en een paar uren tot de release van Diablo III. Ongetwijfeld een van de meest geanticipeerde games van dit jaar. Dat het geesteskind van Blizzard het goed zou doen kan zonder twijfel gaan, maar de eerste berichten zijn al erg positief.

 

Niet alle preorders voor Diablo III gaan door Blizzard's eigen Battle.net, Amazon is ook een populaire speler op de preordermarkt. Amazon vertelde enkele collega's bij Joystiq dat Diablo III officiëel het meest gepreorderd pc-spel van de website ooit is. Het spel doet het zelfs beter dan Blizzard's eigen StarCraft II.

 

Nog even en je kan je op je favoriete klasse gooien in Sanctuary, even op de tanden bijten!

Bron: Joystiqexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

elazzja zegt op 11/05/2012 17:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heeft deze ook meer pre-orders dan Modern Warfare 3 of Black Ops 2 want die waren volgens mij ook nummer 1.
1.1 100% rep

Samus007 zegt op 11/05/2012 18:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kan ik nooit geloven, D3 is enkel op PC, COD is op 3 systemen.
2 100% rep

synopsys zegt op 11/05/2012 17:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens mij weten die gasten ook niet wat ze willen, paar dagen geleden las ik dat Black Ops 2 zogezegd alle pre-order records van Amazon had verbroken.

Either way Diablo 3 go go
3 100% rep

spinx zegt op 11/05/2012 17:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze zullen wellicht de meeste pre-orders voor een PC game bedoelen of van een single platform titel... mijn is in ieder geval ook besteld via Amazon...
3.1 100% rep

Thermos zegt op 11/05/2012 17:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
pc-spel inderdaad. Aangepast!
4 100% rep

maxweL zegt op 11/05/2012 18:56   [?]

  Rating 2 16+ 16+
"Amazon vertelde enkele collega's bij Joystiq dat Diablo III is(?) officiëel het meest gepreorderd pc-spel van de website ooit"
5 100% rep

CroW zegt op 11/05/2012 19:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6 100% rep

michiel6661 zegt op 11/05/2012 19:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tjah Diablo 3, tzal tijd worden zeker?
7 100% rep

QuZyX zegt op 11/05/2012 21:20   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hoeveel zouden er geen pre-order besteld hebben en met de jaren vergeten zijn ?
8 100% rep

phatjah zegt op 12/05/2012 4:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
No offense, maar deze zin : "Dat het geesteskind van Blizzard het goed zou doen kan zonder twijfel gaan, maar de eerste berichten zijn al erg positief."

= WAT?

8.1 100% rep

Ikaruga zegt op 12/05/2012 8:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
tis inderdaad nogal raar omschreven, had het eerste deel van die zin negatief zou zijn, dan houd het wel steek
9 100% rep

METHODman zegt op 12/05/2012 14:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
al dat wachten, tis mss nog ma 3 dagen, maar da zijn 3 dagen teveel GIEFFFFFF
10 100% rep

ghost. zegt op 13/05/2012 1:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
waarom vlak voor mijn exames
11 100% rep

Jimz zegt op 13/05/2012 14:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Conge metal !!
12 100% rep

Garfke zegt op 14/05/2012 7:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gedownload? Check.
Geïnstalleerd? Pas mogelijk om 17.01
Playable ? pas mogelijk om 00.01
12.1 100% rep

STrek zegt op 14/05/2012 18:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
thx om dat te zeggen. Dacht dat we tot 00:01 moest wachten om te kunnen instaleren. Dat betekent dat ik kan instaleren waneer ik thuiskom rond 22 uur. Heb al een playlist (+- 1 uur 40 lang) van ergens 30 (officiële)filpjes klaar staan om het aftellen naar middernacht te verzachten :-p