Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo 3: ‘s werelds eerste hardcore inferno record

Diablo 3: ‘s werelds eerste hardcore inferno record


20 June 2012 11:53 | Trailer | Praga | 34 reacties

Voor het eerst sinds de release van Diablo III is het iemand gelukt om het spel uit te spelen in de meest extreme moeilijkheidsgraad, de hardcore inferno mode.

De inferno moeilijkheidsgraad is de moeilijkste in het spel en voor wat het waard is, een stuk moeilijker dan hell-mode. Trouwens voor de goede orde, deze prestatie werd geleverd voor de release van patch 1.0.3.

But the most impressive thing about this achievement is it was done using a Hardcore character. Hardcore characters are lost forever when they are killed. No going back.

Op 19 juni behaalde Kripparrian, afkomstig uit Toronto de vier moeilijkheidsgraden met een hardcore barbarian. (met hulp van een wizard genaamd Krippi).

Niemand minder dan Blizzard community manager Bashiok verklaarde het record officieel met onderstaande tweet:

"My apologies Kripp and Krippi, looks like you were 1st HC Inferno clear," he tweeted. "(my spreadsheet deciphering isn't what it used to be) Congrats!"

Hieronder een video van het eindgevecht tegen Diablo himself.

 

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

ul3m8 zegt op 20/06/2012 12:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
1 woord: ZIEK
2 100% rep

driezzy zegt op 20/06/2012 12:05   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Of: "Geen leven" kan ook
2.1 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 12:23   [?]

  Rating 13 16+ 16+
En die topsporters die hele dagen dag in dag uit trainen... Ook geen leven?
2.2 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 20/06/2012 12:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
100% jelly
2.3 100% rep

CosmicD zegt op 20/06/2012 12:31   [?]

  Rating 3 16+ 16+
ah nee, dat is maatschappelijk relevant omdat ze daar tonnen geld voor krijgen :P
2.4 100% rep

Karre zegt op 20/06/2012 12:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mensen die op zo'n niveau spelen worden volop gesponsord. Natuurlijk gaat men niet zo veel geld binnenrijven als een voetballer maar toch voldoende om van te leven.
2.5 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 12:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan nog Als gamer zou ik toch ook wel trots zijn dat ik als eerste iets deed wat weinigen zelfs maar zullen proberen
2.6 100% rep

Apathy zegt op 20/06/2012 12:46   [?]

  Rating 1 16+ 16+
So jelly.
2.7 100% rep

AicceeAC zegt op 20/06/2012 13:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ze verdienen er wel geld mee. Liever top conditie dan kunnen zeggen "Ik heb Diablo op HC Inferno gedaan"
2.8 100% rep

thelordofpee zegt op 20/06/2012 13:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Och man, whiners...


Proficiat aan die kerel.
2.9 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 13:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.7, natuurlijk wel, maar ik zou je graag eens in een game de eerste willen zien worden
2.10 100% rep

Quecera zegt op 20/06/2012 17:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@mister D: ja want die 2 diablo spelerkes die hun maagdelijkheid wss nog altijd proberen te verkopen via het internet, verdienen ook geld zoals topsporters zeker 2x denken wie daarvoor mag betalen.

En neen, die hebben geen echte sponsors, het zijn geen competitieve gamers die een 1vs1 game of 5vs5 teamgame spelen waarvan het spel enorm veel viewers aantrekt op streams @ events. Enige sponsor dat die heeft is wss zijn moeder die zijn eten en onderdak nog betaald, en de werkende mens ntlk

Natuurlijk wel een proficiat want ik snap niet hoe dat eens mogelijk is (moest ik 24/7 kunnen spelen zou het mij wss nooit lukken), maar toch is het laag van hun ook
2.11 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 17:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.10 Heb ik eigenlijk ooit iets over geld gezegd?
2.12 100% rep

pinoken zegt op 20/06/2012 17:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Die kerels hebben duidelijk wel een leven en zijn volop bezig met hun leven leiden zoals zij dat willen doen.

Als iemand zo veel zou voetballen als zij gamen zou je die commentaar niet zien, niet omdat voetballen gezond is maar omdat meer mensen fans zijn van voetbal en als genoeg mensen iets aanhangen dan wordt het gewoon als o.k. beschouwd (meest obvious voorbeeld dat je kan geven is roken, je hebt gewoon geen excuus om dit goed te praten en toch zo veel mensen die het doen en bijna niemand die er een fuck om geeft)
2.13 100% rep

kim gillissen zegt op 20/06/2012 19:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.4: de enigste die daar van kan leven is Fatality met z'n Unreal Tournament kampioenschappen en dat is dat nog eens enkel omdat hij hardware verkoopt met zijn naam erop.
Ten tweede, kijk eens naar het Counter Strike WK, die verdienen 40.000 dollar verdeeld onder alle vijf spelers en een nieuwe High End PC, maar ik kan toch geen jaar leven van 8.000 dollar hoor (mits je dan nog wint elk jaar).

Ow ja ik vergeet nog eentje: chinese gold farmers, die verdienen meer in WoW op 1 dag dan hun maandloon.
2.14 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 20:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan moet jij ver boven je stand leven, want er zijn veel mensen die het met minder dan $8000 moeten doen...
2.15 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 20/06/2012 20:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Van 8000 dollar kun je jaarlijks niet leven. Tenzij je in een lage loonland leeft slimme...
2.16 100% rep

mister__ID zegt op 20/06/2012 21:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zijn in België wel degelijk mensen die het met maar 700 euro per maand moeten stellen en deze hebben vaak ook nog kinderen, armoede is niet er te zoeken...
2.17 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 20/06/2012 22:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die trekken meer dan 700 per maand, als gezin. Daarnaast krijgen zij ook nog kindergeld en een sociale woning. Als je alleen bent en zonder kinderen, dan kun je maandelijks niet van 700 euro leven. Op gebied van wiskunde onmogelijk. Jij weet waarschijnlijk niet wat het leven tegenwoordig kost, en dan heb ik het enkel op de levensnoodzakelijke dingen, om te kunnen overleven. Of jij kunt anders niet tellen. Ga jij maar alleen wonen met een nettoloon van minmum van 1200 euro. Zonder hulp zit je na een maand op straat en ben je failliet. Dan zal je wel anders piepen. ;-) Ter uwe informatie... een degelijk appartement begint vanaf 500 euro koud... daarnaast moet je nog kleren hebben, reservegeld voor noodgevallen en als je ziek zijt. Spaargeld voor uwe jaarlijkse betalingen, auto al niet meegerekent. Een auto kost immers meer geld dan enkel naftgeld betalen.... Zo kan ik nog ff verdergaan. Als jij dat enkel met 700 euro per maand alleen kunt, dan ben jij de enigste op deze aardbol. ;-)
2.18 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 20/06/2012 23:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Btw iedereen heeft het altijd over armoede in België, terwijl de meesten blijkbaar niet weten dat België in de europese top 3 staat, inzake van sociale zekerheid. Het is ook niet de bedoeling dat iemand in luxe leeft terwijl hij/zij zijn lui gat niet beweegt en zelf voor zijn geld werkt. Werk is er immers altijd voldoende, als je tenminste niet kieskeurig bent en je iemand bent die weet van aanpakken en initiatief te nemen. 't is wel een algemeen feit dat een persoon, die alleen is, niet van 700 euro per maand kan leven. Deze personen krijgen vaak nog extra hulp van derden en andere instanties. En wie dan nog op straat leeft heeft er meestal zelf om gevraagd. Case closed. ;-)
2.19 100% rep

kim gillissen zegt op 20/06/2012 23:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.18: gelijk heb je, maar vergeet zeker niet dat we door die sociale zekerheid ook het tweede hoogste liggen in Europa op vlak van belastingen en taxen.
België heeft meteen ook het hoogste aantal pillenslikkers in Europa, wat niet moeilijk is als al je pillen terug betaald worden.
De sociale zekerheid en zwakke controle op immigranten zorgt er ook voor dat atm al 1 op 5 Limburgers Turk of Marokaan is.
Als ik moest kiezen zou ik liever in Duitsland of Frankrijk wonen, die staan er het meest stabiel.
Geloof me, dit land gaat nog eens ooit ten onder gaan aan de sociale zekerheid, want iedereen profiteert er van. Zo zag ik op TV onlangs een Turks gezin dat in totaal 3.000€ de maand verdient met 3 kinderen en niemand die werkt.
2.20 100% rep

le mastre zegt op 21/06/2012 0:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@ 2.13 Je vergeet Zuid-Korea en de Starcraft kampioenschappen.
2.21 100% rep

mister__ID zegt op 21/06/2012 6:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.18 nog iemand die armoede negeert denk ik dan, want men kan de dingen die je opnoemt inderdaad niet doen met maar 700 euro, waarom denk je anders dat ze die dingen niet doen? Geld voor een dokter, wagen en dergelijke toestanden hebben ze niet, harde realiteit, maar het is niet omdat jij meer dan 700 euro per maand hebt dat het niet mogelijk is...
3 100% rep

sscorpionn zegt op 20/06/2012 12:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*gratz *
4 100% rep

oxX_Nemesis_Xxo zegt op 20/06/2012 12:17   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Of mss gewoon skilled en handig.
4.1 100% rep

Michster zegt op 20/06/2012 12:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jep, hij verklaarde ook steeds dat ze in softcore strategieën hadden getest om zeker te zijn.
5 100% rep

xfxxl zegt op 20/06/2012 12:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6 100% rep

CosmicD zegt op 20/06/2012 12:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"i got total garbage" = mijn leven in diablo 3, terwijl mijn vriendjes al 2 legendaries gevonden hebben :P .

btw: En om dat karakter "i won't do that" te horen zeggen met een halve levensmeter in hardcore, dat moet nogal paniek veroorzaken
7 100% rep

Elojha zegt op 20/06/2012 15:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
8 100% rep

owa zegt op 20/06/2012 16:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nice done kunnen sommige enkel van dromen.
maarja wizard en barbarian worden het meest vertegenwoordigd denk ik op d3
9 100% rep

nighth@wk zegt op 20/06/2012 18:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
respect
10 100% rep