Diablo III - Ultimate Evil Edition

Diablo 3 patch 1.0.3a is er

Diablo 3 patch 1.0.3a is er


27 June 2012 11:06 | Nieuws | Praga | 30 reacties

Blizzard kondigt aan dat patch 1.0.3a voor Diablo 3 nu live staat. Hoofdopdracht van deze patch is het halveren van de opgelopen schade aan je wapens en gear zodat de kosten hier wat ingedijkt worden. Daarnaast natuurlijk een heleboel fixes en tweaks om je spelervaring te optimaliseren. Hieronder een overzicht.

The patch notes in full:

Classes:

Witch Doctor:

Bug Fixes:

Zombie Charger:

  • Skill Rune - Zombie Bears: Fixed a bug where Zombie Bears were unable to attack targets on slopes.
  • Zombie Bears should no longer become stuck on objects with which they shouldn't have collision.

Items:

General:

  • Equipped items will now take "wear-and-tear" durability damage at half the previous rate.
  • Please note that durability loss as the result of normal combat is different from the 10 per cent durability loss characters will incur when they die. Equipped items have always suffered durability loss while fighting, and we are simply slowing the rate at which the loss occurs.

Bug Fixes:

  • Fixed a bug that was causing Unique monsters to not drop the appropriate amount of loot when slain.
  • Fixed a bug with linking items with 3 gem sockets.
  • It is no longer possible to create fake achievement links.

Bug Fixes:

General:

  • Fixed a bug that was causing the "Switch Hero" button to occasionally disappear after leaving a game while in town.
  • Fixed several gold and levelling exploits.
  • Fixed several game and service crashes (for Mac and PC).

Voor meer info kan je terecht op Battlenet.

 

Bron: Battlenetexterne link

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

woefer zegt op 27/06/2012 11:20   [?]

  Rating 13 16+ 16+
Blizzard heeft afgedaan kspeel da kutspel niemeer! Als ze gewoon diablo 2 stijl met updated graphics hadden uitgebracht zonder die lame auction house had het meer succes gehad. Nuja ze dachten natuurlijk vooral aan hun portomoné. En als ge ziet naar de playerbase elke dag denkek dak nie de enige ben
1.1 100% rep

MJ! zegt op 27/06/2012 14:03   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Waw, ik wil ook een zicht op de playerbase zoals jij dat hebt. Ik vind het vooral moeilijk om enkele honderdduizenden spelers over één kam te scheren, maar jij slaagt er wonderwel in!

Btw, don't let the door hit you on your way out...
1.2 100% rep

humpus zegt op 27/06/2012 14:41   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hm, ik ben precies vergeten om intolerante woensdag aan te duiden op m'n kalender.
1.3 100% rep

TOMMYGUN zegt op 27/06/2012 14:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
27 juni! vergeet em volgend jaar niet!
2 100% rep

Bassism666 zegt op 27/06/2012 11:33   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Ik hoop gewoon dat we ooit eens set items gaan kunnen vinden op een normale manier, en legendary items iets makkelijker dan 1 per 200u spelen.. (Als het zelfs al zo veel is!) AH en RMAH zouden een optie moeten zijn, geen noodzaak!

Nu moet je al eindeloze runs doen om gold genoeg te hebben voor al die repairs elke keer je dood gaat..
3 100% rep

Mico zegt op 27/06/2012 12:05   [?]

  Rating 4 16+ 16+
chance dat ik het nog niet gekocht had, ookal ben ik D2 fan in har en nieren, deze laat ik wrs aan mij voorbijgaan!
4 100% rep

Silenzo zegt op 27/06/2012 12:11   [?]

  Rating 8 16+ 16+
Kutspel -_- nough said, echt miskoop van't jaar. Nix aan, saai, simpel en Auction house verpest heel de boel. Cinematics waren tof en proper afgewerkt, ma really, da wast =)
5 100% rep

loron zegt op 27/06/2012 12:39   [?]

Show comment Rating -4 16+ 16+
ween ween ween, ween! en ween ween... pfff ween ween
6 100% rep

Trash zegt op 27/06/2012 12:45   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Is dit eigenlijk wel relevant game nieuws? Mensen die het spelen zullen het wel kunnen nalezen bij de update, de anderen hebben hier naar mijn mening absoluut geen boodschap aan.
En indien jullie dit wel game nieuws vinden, waarom wordt dit dan niet gedaan voor alle games?
6.1 100% rep

mister__ID zegt op 27/06/2012 20:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De hype...
6.2 100% rep

RBMK zegt op 28/06/2012 10:34   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Ten eerste is het wel degelijk gamenieuws want het gaat toch over een game, niet?

En ten tweede.

De reden die mister_ID in het kort vernoemd.

De game is hot en meer mensen dan je denkt hebben soms baat bij dergelijk nieuws. Vele 9lives leden spelen ongetwijfeld D3, sommige stoppen tijdelijk omdat één of andere vorige update voor hun persoonlijk de game heeft verpest en anderen wachten misschien af om de game aan te kopen tot de meeste opnieuw beginnen positief te reageren, enz.

Nu hoeft er geen uitleg bij dat voornamelijk die laatste 2 groepen baat hebben bij dergelijk nieuws.

Trouwens, normale slijtage met de helft naar beneden is toch prima!? Maakt al een groot verschil uit.

En dat de droprates extreem laag liggen daar ben ik het mee eens maar het moet toch niet allemaal te gemakkelijk gaan eh. De bedoeling is toch dat dergelijke games maanden en maanden mee gaan en geen maand?

Enfin, ik denk dat de meeste zichzelf in het zak zetten door TE SNEL met ieder karakter inferno te willen bereiken, het te willen uitspelen en de beste gear te willen hebben.

Iets te moeilijk in Nightmare? AH Iets te veel problemen in Act IV en met Diablo? AH Oops, het wordt allemaal iets meer uitdagender precies in Hell = AH ,enz... Dan is men verbaasd dat er alleen maar 'troep' dropt.

Mocht je het spel voor jezelf eens spelen zonder AH dan zal je toch af en toe tevreden zijn met bepaalde items en beetje bij beetje ook wel in inferno geraken.

Volgens mij is het nooit de bedoeling geweest dat mensen in een paar dagen tijd van normal naar inferno konden overgaan maar ja.

Item stats zijn ook zo random dat je absoluut geen zelfde lvl item moet vinden voor je karakter om je stats te verbeteren.

De game blijft ook verslavend. Ik heb ook al momenten gehad dat ik van mijn tak aan het maken was op de zoveelste nerf of weet ik veel wat maar ik blijf gewoon spelen. Waarom? Nogmaals, omdat de game verdomd verslavend is!
7 100% rep

V1nce zegt op 27/06/2012 13:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
schijtspel
8 100% rep

waffel zegt op 27/06/2012 13:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
idd kutspel, heb hem gekocht bij release, character inmiddels al level30 jawel!
8.1 100% rep

AicceeAC zegt op 27/06/2012 13:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idem, was één van de eerste die hem had op release wle te zeggen. Nog steeds lvl 30. Ni normaal saai da spel..
9 100% rep

Quecera zegt op 27/06/2012 13:44   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Slechtste spel van het jaar, de 15 random indie games die ik op steam heb zijn zoveel keer beter.
10 100% rep

owa zegt op 27/06/2012 14:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
is geen slechte game maar ze zouden beter aan de pvp werken
11 100% rep

DjYoda zegt op 27/06/2012 14:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
b b b booring
12 100% rep

callig zegt op 27/06/2012 14:41   [?]

  Rating 6 16+ 16+
hou ervan hoe iedereen games en vooral sequels overhypen, en dan zeggen dat het spel suckt omdat het vorige deel beter was...

Soms kan je gwn geen betere game maken.

Ze konden ook gwn puur D2 gekopieerd hebben met betere gfx en eventueel realistische gfx a la crysis, wat krijg je dan? hele hoop gezaag dat het copy paste is met gwn een nieuwe engine die dan nog is niet op een grote range van computers werkt en performance problemen heeft.

D3 is niet slecht, maar is slechter dan D2, maar toch speel je het tot lvl 30 of 60 om dan te zeggen meeh kakspel kakgames stop je met spelen na 30 minuten of een uur
12.1 100% rep

Karre zegt op 27/06/2012 17:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
12.2 100% rep

THiFeNoS zegt op 27/06/2012 19:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
echt eh
ik heb nu van elke class een character in hell zitten en eentje in inferno. ik geraak het niet beu.
en ja, ik heb diablo 2 KA-POT gespeeld.
er kan nog veel aan veranderen om het te verbeteren, daar ga ik volledig mee akkoord, maar ik heb toch al slechtere games gespeeld in mijn 22 jaar game-ervaring. en diablo 3 kassen met een paar maten is echt wel dikke fun
12.3 100% rep

Quecera zegt op 28/06/2012 1:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ok 12, you win
13 100% rep

Elmagico213 zegt op 27/06/2012 14:59   [?]

  Rating 5 16+ 16+
jongens wat een klagers hier! is gwn goei spel.en heb d1 en d2 ook zot gespeelt gehad.ok kunnen nog verbeteringen aan.maar die zullen wel komen.aan al de wyners die diablo nie kennen.dont play it !
13.1 100% rep

Gawein zegt op 27/06/2012 15:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
volledig mee akkoord.
13.2 100% rep

LoRdOfMaDnEs zegt op 27/06/2012 16:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik vind het vooral vreemd dat er zoveel volk het nog speelt als het zo'n slecht spel is...
Ik zit toch al makkelijk aan een hondertal uren spelen en ben het toch nog niet beu.
Het is trouwens zo makkelijk als je het jezelf wil maken, hardcore en jezelf verplichten van AH niet te gebruiken, dan is het niet simpel meer hoor.
13.3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 27/06/2012 18:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Iedereen verwacht gewoon dat ze elke run 3 legendaries & 5 rares vinden die ze voor 5m op AH kunnen verkopen per stuk
13.4 100% rep

Bassism666 zegt op 27/06/2012 19:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
The Monopoly Guy: Eigenlijk niet, gewoon dat je op z'n minst dagelijks iets vind die bruikbaar is op één van de 5 verschillende characters..

AH is goed voor items die je net niet kan gebruiken maar toch wat gold voor in de plaats wil ipv de aalmoes die merchants geven.
13.5 100% rep

yellowtigra zegt op 28/06/2012 0:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Veel mensen spelen tegenwoordig gewoon een spel OMDAT het gehyped wordt, om dan te beseffen dat ze dat soort games helemaal niet graag spelen en dan zeggen dat het suckt..., ik ben een fan van dit soort games en ik vind het goed, GO PLAY WOW please
14 100% rep

ICE_bel zegt op 27/06/2012 17:14   [?]

  Rating 5 16+ 16+
k vind het spel ni zo geslaagd, gewoon gold farmen en op AH stuff kope ...
Ni echt een uitdaging

de perfect gems farmen in D2 was nog leuker dan dit.
kon ge redelijke gear/item sets mee ruilen en dan gewoon geluk hebben met runes die droppen als ge de soulstone gaat kapot kloppe. Um was al redelijke rune voor Ik armor te bekomen (met een chancke), en daar stonden geen domme screwed up stats op zoals intell, zoals nu ...
15 100% rep

ravoc zegt op 27/06/2012 22:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik riek een nieuwe D2 reboot