Diablo III - Ultimate Evil Edition

Apple kondigt Diablo 3-update aan met Retina-resolutie

Apple kondigt Diablo 3-update aan met Retina-resolutie


11 June 2012 19:32 | Nieuws | Matthew | 17 reacties

Tijdens de WWDC-persconferentie van Apple in San Francisco heeft het bedrijf de nieuwe generatie Macbook Pro's aangekondigd. Met een "Retina-resolutie" van 2880x1800 pixels moet de Macbook Pro het scherpste beeldscherm op een laptop krijgen. Het toestel is tevens 25 procent dunner geworden, heeft twee USB 3.0-poorten, krijgt zijn graphics bestuurd via de Nvidia Kepler GT 650M en heeft een batterijduur van zeven uur.

Opvallend is dat Apple tijdens deze presentatie ook liet vallen dat Diablo III, de recentste game uit de stal van Blizzard, een update zal krijgen zodat deze titel optimaal gebruik zal maken van de nieuwe resolutie van het beeldscherm. 

Zodra we later vandaag een trailer hebben over deze update, zullen we deze met jullie delen. 

Update: de nieuwe Macbook Pro is vanaf vandaag beschikbaar. De huidige modellen zijn geüpdatet met betere specificaties.

Informatie over Diablo III - Ultimate Evil Edition


Releasedatum: 15-05-2012
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 16+
 
1 100% rep

zimoen zegt op 11/06/2012 19:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heeft het zin om schermen scherper te maken als u ogen (of hersenen) het verschil toch niet zien?
1.1 100% rep

wimpers2 zegt op 11/06/2012 19:48   [?]

  Rating 4 16+ 16+
1.2 100% rep

silent785 zegt op 11/06/2012 19:57   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Ze proberen de prijs te rechtvaardigen.
1.3 100% rep

tgc_9012 zegt op 11/06/2012 20:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ooit al eens een ipad3 gezien? Enorm verschil, die resolutie.
1.4 100% rep

robkots zegt op 11/06/2012 21:22   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Ipad3... die bestaat nog eens niet. xD
1.5 100% rep

owa zegt op 11/06/2012 21:38   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ahnee ben jij wel mee met je tijd?
hier je bewijs.

http://www.tabletcenter.be/product/174574/de-nieuwe-ipad-wifi-4g-64-gb-zwart.html?ref=14701&utm_source=vergelijkbe&utm_medium=pricecomparison
1.6 100% rep

tgc_9012 zegt op 11/06/2012 21:49   [?]

  Rating 1 16+ 16+
iPad 3, nieuwe iPad, wahtever
1.7 100% rep

W!mpix zegt op 12/06/2012 1:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1: Nee. Vandaar dat het ook geen zin zou hebben om retina-schermen nog scherper te maken. Maar de upgrade naar retina is waarschijnlijk wel de moeite waard.
1.8 100% rep

Belgium_Killer zegt op 12/06/2012 7:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
iPad3 is het niet, het is gewoon de iPad2 met een update .... hence dat het ook niet iPad³ noemt, maar gewoon "the new iPad"
1.9 100% rep

littlewolvie zegt op 12/06/2012 8:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mijn inziens niet. Maar je gaat er altijd hebben die beweren dat ze het verschil toch zien en dat het zelfs een wereld van verschil is. Het idee alleen is natuurlijk ook belangrijk.
1.10 100% rep

staticsoul89 zegt op 12/06/2012 13:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het gaat hem ook niet allemaal om het detail. Met zo een hoge resolutie kan je veel meer op je scherm krijgen. Je kan bv 2 vensters naast elkaar open zetten. Voor programmeurs is dat erg handig documentie + ontwikkel omgeving kan je gewoon naast elkaar open zetten. Dus dat verhoogt de productiviteit aanzienlijk.
1.11 100% rep

shortwoodBE zegt op 12/06/2012 14:09   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Als je het verschil tussen een gewoon of een retina scherm niet ziet ben je ofwel blind, of wil je het gewoon niet zien. Verschil is echt enorm.
1.12 100% rep

THiFeNoS zegt op 12/06/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
tuurlijk heeft het nut om technisch te blijven evolueren...
wat een vraag
2 100% rep

hesi zegt op 11/06/2012 20:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
macbook pro...great...waar is de nieuwe iMac, mss net iets interessanter...
2.1 100% rep

Matthew zegt op 11/06/2012 21:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niet aangekondigd, en net daarop zat ik te wachten. Stom -_-
3 100% rep

Zorcky zegt op 11/06/2012 22:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De 17" is er zelfs uit :P
4 100% rep

Wesh zegt op 12/06/2012 9:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Had ook graag een nieuwe iMac horen aankomen.
Mijn PC is toe aan vervanging, en een retina iMac zat in de overwegingschaal.
Mja zal nog ni voor direct dan zijn precies.