Call of Duty: Black Ops

Call of Duty: Black Ops retail exemplaar gestolen - Treyarch bibbert

Call of Duty: Black Ops retail exemplaar gestolen - Treyarch bibbert


19 October 2010 9:01 | Nieuws | Praga | 32 reacties

Treyarch heeft schrik, grote schrik. Recent werd immers bekend gemaakt dat iemand in de Amerikaanse staat Alabama met een retail exemplaar van Call of Duty: Black Ops aan de haal zou zijn gegaan. Nu op zich is dat geen ramp, als het spel al in de rekken zou liggen, maar wanneer zich zoiets voordoet een drietal weken voor het spel in de rekken zou liggen, dan is dat wel een probleem.

 

Lekken, piraten, kopieerders, enzovoort kunnen hier enorme schade mee aanrichten. Bovendien nam de dief een aantal kopietjes die hij meteen doorverkocht aan zijn vrienden hackers en co.

 

The alleged thief sold several of the copies of the game to associates... one of which who was a member of an underground hacking forum. The purchaser, who goes by the name of 'Ungodly Leaker' posted a thread on this forum showing the disc in his hands and making a few comments about the game.

 

Best een vervelende zaak als je het mij vraagt. Eigenlijk vreemd dat Treyarch al retail kopies van Call of Duty: Black Ops verdeelt terwijl het spel pas binnen een dikke maand uit komt...

 

Dank aan 9lives member begbodyguard om dit te melden.

 

Bron: Hookedgamersexterne link

Informatie over Call of Duty: Black Ops


Releasedatum: 09-11-2010
Ontwikkeld door: n-Space
Uitgegeven door: Activision
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc nds x360 ps3 wii
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Crofighter zegt op 19/10/2010 9:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Spel is al op het internet jammer genoeg
1.1 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 19/10/2010 11:02   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ik zie niets op warez-bb alvast... dus ik betwijfel het
1.2 100% rep

FurtiveDuck zegt op 19/10/2010 12:24   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Kijk eens beter.
1.3 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 19/10/2010 12:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
andere sites betrouw ik niet
6.000.000 resultaten als ik google "black ops download" mr dan nog; allemaal spam enzo wss -,-
1.4 100% rep

Ataraxis zegt op 19/10/2010 18:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@ 1.1 Die staat er toch wel op ze. Maar 't gaat om de 360 versie, dus niet bij PC games kijken.
1.5 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 19/10/2010 18:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ajaaa zo jah da staat appart bij "console games"... daar hebk nie gekeken
1.6 100% rep

begbodyguard zegt op 19/10/2010 20:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@ 1.1 comunity mangager heeft gedreigd aan xbox360iso wie een van de cd's heeft gekocht om het niet te releasen want er zouden rechtelijke zaken enz. onstaan. Je moet maar wat googlen.
1.7 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 19/10/2010 22:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
uhu en da zou wel eens verkeerd kunnen aflopen..
edit: er zijn inderdaad download links beschikbaar voor xbox360, COD black ops maar dit is gewoon de geleakte beta... dit werd bevestigd door diegene die het gedownload hebben.. Dus een full rom is er helemaal niet.
2 100% rep

valdemaniak zegt op 19/10/2010 10:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-19-hacker-denies-cod-black-ops-leak-reports
3 100% rep

Darkwave zegt op 19/10/2010 10:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mja is niet het eerste en zal ook niet het laatste spel zijn waarbij het gebeurd. *denkt aan halo*
4 100% rep

AssasinGhost zegt op 19/10/2010 11:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gebeurt gewoon spijtig genoeg.
5 100% rep

amdr zegt op 19/10/2010 12:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze willen het weer uitmelken e, het ligt nu al klaar maar we wachten nog ffkes tot het vakantie of bijna Sinterklaas is >_<

Kzal hem wel is proberen maar na MW2 heb ik er nimeer veel vertrouwe in
6 100% rep

steven130690 zegt op 19/10/2010 12:30   [?]

  Rating -2 16+ 16+
Als iemand een download linkje weet, laat het dan hier effe weten :-)
7 100% rep

amdr zegt op 19/10/2010 12:31   [?]

  Rating 1 16+ 16+
hij is nog niet gereleased hoor

http://www.nfohump.com/index.php?switchto=nfos&menu=sections&sectionid=2
8 100% rep

steven130690 zegt op 19/10/2010 12:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In het legale circuit niet nee, in dat andere circuit heb ik zo mijn vragen (afgaand op het artikel).
9 100% rep

CurrY zegt op 19/10/2010 12:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alsof dat nu echt zo een big deal is voor Treyarch... Mensen kopen Cod voor de multiplayer NIET voor de singleplayer en mensen die het wel alleen voor de singleplayer wilden gingen het waarschijnlijk toch al downloaden.
9.1 100% rep

B-tNz zegt op 19/10/2010 13:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja maar met enige handigheid was het mogelijk om ook mw2 online te spelen met gekraakte versies, dus blijft het geen al te goed nieuws voor Treyarch...
9.2 100% rep

CurrY zegt op 20/10/2010 0:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja ok maar dat zou sowieso gebeuren of het nu 2 weken op voorhand is of op release.
10 100% rep

Amoet zegt op 19/10/2010 12:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jongens hier wat updates!
http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-19-hacker-denies-cod-black-ops-leak-reports

http://slumz.boxden.com/f13/retail-copies-black-ops-stolen-leak-imminent-1434899/

Blijkbaar is NOG niks gelekt.. is er alleen een exemplaar verdwenen(of meer)
11 100% rep

B-tNz zegt op 19/10/2010 12:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze retail kopies afgewerkt hebben, moeten ze maar zo snel mogelijk het spel releasen, dan hebben ze die misérie niet....
12 100% rep

Amoet zegt op 19/10/2010 12:50   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ja maar je moet eerst een tijdje marketing doen.. je kunt niet met je marketing beginnen voordat je een product hebt helaas..
Stel je loopt tegen een muur op en je moet je spel uitstellen.. dat is weg gegooid marketing geld!
13 100% rep

KingAvram zegt op 19/10/2010 12:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ouch....
14 100% rep