Call of Duty: Black Ops 2

Meer pre-orders voor Black Ops II dan voor eerste deel

Meer pre-orders voor Black Ops II dan voor eerste deel


04 May 2012 10:16 | Nieuws | Wimpie | 36 reacties

De Amerikaanse afdeling van Amazon heeft bekendgemaakt dat de onlangs onthulde Call of Duty: Black Ops II in de Verenigde Staten op de dag van de aankondiging tien keer vaker gepre-orderd werd dan zijn voorganger.

Ook in Groot-Britannië doet de game het goed want op de Britse site van Amazon werd het spel drie keer meer gepre-orderd. In Call of Duty: Black Ops trekken we naar de toekomst waar we als David Mason tegen een nieuwe vijand moeten vechten. Meer informatie over het spel vind je in onze uitgebreide preview en we mochten ook Mark Lamia aan de tand voelen in een interview.

 

Bron: Gamespotexterne link

Informatie over Call of Duty: Black Ops 2


Releasedatum: 13-11-2012
Ontwikkeld door: Treyarch
Uitgegeven door: Activision
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

grinshu zegt op 04/05/2012 10:35   [?]

  Rating 7 16+ 16+
ongelooflijk ..
1.1 100% rep

ServantesXI zegt op 04/05/2012 10:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Inderdaad. Ongelofelijk.
2 100% rep

synopsys zegt op 04/05/2012 11:09   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Wat een mongolen.
3 100% rep

u4ea zegt op 04/05/2012 11:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meer en meer mensen vinden CoD ni meer leuk en toch blijven der pre-orders bij komen?

Ma soit, blijkbaar gaan ze allemaal nieuwe dingen doen in de nieuwe BO, ben benieuwd.
3.1 100% rep

CurrY zegt op 04/05/2012 13:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Der komen ook constant nieuwe 12 jarige bij
3.2 100% rep

Quecera zegt op 04/05/2012 14:58   [?]

  Rating 8 16+ 16+
Die 12 jarigen zijn degene die hier komen zagen van "ongelooflijk", "wat een mongolen", "wie koopt dit nu" die maar 1 spel per jaar krijgen van de papa ;-)
3.3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 05/05/2012 9:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4 100% rep

j3T zegt op 04/05/2012 11:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'T zal dan toch van mij niet zijn. MW3 was de laatste keer dat ik mij laten vangen heb. Nu, ga terug naar de roots van de serie in WW2-setting en maakt er eindelijk eens een innovatief spel van, en dan zullen we d'r nog eens over nadenken.
4.1 100% rep

mister__ID zegt op 04/05/2012 12:16   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Terug naar de WW2-setting gaan en innovatief zijn gaat niet samen...
4.2 100% rep

u4ea zegt op 04/05/2012 12:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, paar jaar geleden schreeuwde iedereen om eindelijk is te stoppen met ww2 en al die vietnam toestande omda iedereen da deed.

Ze gaan een spel in de nabije toekomst maken en blijkbaar gaan ze er ook voor zorgen dat bepaalde acties verandering brengen in het verhaal en dergelijke.

Ik weet niet precies hoe het zit want volg het nieuws over BO2 ni echt maar het lijkt toch da ze is iets anders gaan doen als de afgelopen 3 jaar.
4.3 100% rep

LoRdOfMaDnEs zegt op 04/05/2012 13:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Echt, alstublieft geen WWII meer...
Dat is een periode echt teveel geweest.
Ik stoor mij zo nog niet aan de setting, maar eerder aan het feit dat het gewoon exact hetzelfde spel zal zijn als ALLE voorgaande COD's (ja ook 1 en 2) maar dan een andere setting.
Ik zal deze enkel kopen als de zombie mode nog wat wordt uitgebreid.
4.4 100% rep

Techno Patat zegt op 04/05/2012 13:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@4 heeft precies de comment gezet die ik wou zetten! Ik ga wel terug naar WWII met CoD1 (geweldige SP toch! Voor die 'ping' van de M1 Garand zou je het alleen al doen!)!

Mw3 heb ik gekocht, uitgespeeld en 3u online gespeeld! Sindsdien ligt het hier een beetje te liggen tussen de andere 8 cod's -.-!
4.5 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 05/05/2012 9:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toen ze WW2 games uitbrachten wou iedereen iets moderner, nu ze een moderne setting hebben wilt er weer een hoop WW2 setting
Faggots gonna faggot
5 100% rep

Serban88 zegt op 04/05/2012 13:42   [?]

  Rating 3 16+ 16+
bo 2 laat maar komen
6 100% rep

spinx zegt op 04/05/2012 14:17   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik wil hier geen PC vs Console discussie ontketenen, maar volgens mij is het toch een vaststaand feit dat sinds de consoles een grotere userbase hebben als het PC platform, Dat het op vlak van innoverende gameplay enorm is achteruit gegaan...

Tijdens de hoogdagen van PC gaming had je echt verslavende en innoverende games in heel uiteenlopende genres...

Er waren innovaties op het vlak van AI, leveldesign, storytelling, etc...
6.1 100% rep

BlackDevil-619 zegt op 08/05/2012 18:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik game op ps3 en ik kan toch wel zeggen dat de exclusives die verschijnen voor ps3 toch ook wel innoverend zijn en het niet altijd hetzelfde is.
Met als grootste voorbeeld uncharted 1, 2 & 3.
7 100% rep

Quecera zegt op 04/05/2012 15:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En terecht! Speel het tegenwoordig alleen nog voor de community, daar zitten de 20+ers, andere games zitten vol met de nieuwe generatie die het spel kapotmaken (BF, MoH, LoL)
7.1 100% rep

Salasander zegt op 04/05/2012 15:33   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Community van cod? You're joking
7.2 100% rep

spinx zegt op 04/05/2012 16:04   [?]

  Rating 3 16+ 16+
lol, joke of the day...
7.3 100% rep

MegaMentor zegt op 04/05/2012 20:37   [?]

  Rating 1 16+ 16+
De CoD community is net de ergste van al...
7.4 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 04/05/2012 21:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
omg kwil u slaan... maar ik kan nie!
Snorlax use Body Slam!
8 100% rep

R4z0R zegt op 04/05/2012 15:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Neen dank u, ik heb even genoeg van de cod reeks ..
9 100% rep

ELBEASTADOR zegt op 04/05/2012 16:16   [?]

  Rating 2 16+ 16+
MW3 heb ik links laten liggen maar deze koop ik zeker, oh wacht nu ben ik een debiel en een klein kind 0_o
tis hier altijd hetzelfde...
9.1 100% rep

Brenttouza zegt op 04/05/2012 17:54   [?]

  Rating 1 16+ 16+
MW3 ook nie gekocht hier, maar de setting van BO2 staat mij wel aan. Ik speel ook graag zombies.

Ben ik nu 12? Klein kind? Mongool? Gullie zijt de mongolen hier.
10 100% rep

Moonbaby zegt op 04/05/2012 17:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Laat maar kome!
11 100% rep

xandem17 zegt op 04/05/2012 18:36   [?]

  Rating 1 16+ 16+
hmm.. Niets voor mij. Maarja , iedereen speelt wat em graag speel eh
12 100% rep

grievous444 zegt op 04/05/2012 18:47   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Laat ik zekers passeren, zoals de vorige games ervan. Heb liever games die wat langer meegaan dan 1 weekend.
13 100% rep

Cr4zy_M0 zegt op 04/05/2012 19:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
pokémon zou in cod moeten zitten. Dat is pas vernieuwend
14 100% rep

stefgast zegt op 04/05/2012 20:51   [?]

  Rating 2 16+ 16+
bo 2 word zalig en wie beweert van nie kan de pot op
15 100% rep

=Phoenix= zegt op 04/05/2012 21:14   [?]

  Rating 6 16+ 16+
in plaats van elke keer opnieuw te melken over hoe erg COD sucks, ga toch gewoon jullie spel spelen dat o zo goed is. bende kinderen die hier op het foruml zitten. eerst is het dat COD geen vernieuwing brengt, nu doen ze eens iets wat niet hun gewoonte is en nu is het wéér niet goed. loop toch janken seg.
15.1 100% rep

Norea zegt op 05/05/2012 16:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Black ops 1 op pc was meer lag dan gamen.

Sorry niet nog een keer 60 euro.

15.2 100% rep

=Phoenix= zegt op 07/05/2012 10:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
het is wel waar dat deze op PC verwaarloosd werd. het was een port ipv een volwaardige game. ze zullen nu wel uit hun fouten geleerd hebben