Call of Duty: Black Ops 2

De toekomst kleurt zwart in Black Ops 2 reveal trailer

De toekomst kleurt zwart in Black Ops 2 reveal trailer


02 May 2012 8:49 | Trailer | Wimpie | 34 reacties

Vanochtend mochten we jullie de eerste informatie van Call of Duty: Black Ops II voorschotelen in onze preview. Treyarch heeft de voorbije twee jaar hard gewerkt aan een opvolger van de eerste Black Ops en het spel ziet er alvast erg goed uit. In het verhaal van de game krijgen we twee hoofdpersonages en twee tijdsperiodes voorgeschoteld. Aan de ene kant volgen we Woods die aan het eind van de jaren tachtig moet zien te overleven. Anderzijds is er David Mason die in het jaar 2025 tegenover een gevaarlijke vijand komt te staan.

 

Maar dat is niet alles want, zoals jullie in onderstaande trailer kunnen zien, wordt er in de toekomst op een gans andere manier gevochten dan dat we dat vandaag de dag gewoon zijn. Onbemande vliegtuigen en robotten zijn alom tegenwoordig op het slagveld in het jaar 2025 en dat zorgt ervoor dat de oorlog een stuk uitdagender wordt. Hieronder bekijk je de reveal trailer van Call of Duty: Black Ops II.

 

Informatie over Call of Duty: Black Ops 2


Releasedatum: 13-11-2012
Ontwikkeld door: Treyarch
Uitgegeven door: Activision
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

Steiner zegt op 02/05/2012 9:05   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Bouw eens een nieuwe engine zeg... djeezus, dit ziet er oud en versleten uit anno 2012
1.1 100% rep

jeranimo05 zegt op 02/05/2012 9:31   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Vanuit hun standpunt bekeken is het wel begrijpelijk dat ze niet investeren in een nieuwe engine. Voor het moment is het grootste deel van de markt console gamers. en aangezien de huidige engine zelfs al niet voluit kan gaan op consoles heeft het ook geen nut geld te investeren in een nieuwe engine.
1.2 100% rep

DragoonXc zegt op 02/05/2012 13:52   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ik denk meer dat zolang de mensen het toch kopen zij geen onnodige kosten moeten doen in verband met engine
2 100% rep

Fax zegt op 02/05/2012 9:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Iedereen klaagt maar toch blijft iedereen die troep kopen...
2.1 100% rep

nielo003 zegt op 02/05/2012 13:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
daar hebt ge gelijk in! maar deze ga ik heel zeker niet kopen! ik had eigenlijk al gezegd dat ik MW3 niet zou kopen heb het dan toch gedaan had er maar een paar dagen op gespeeld daarna niet meer aangeraakt!
2.2 100% rep

DragoonXc zegt op 02/05/2012 13:53   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ik weet niet of ge het weet maar er zijn zo'n 6 miljard mense, ik denk nie da die paar 100 hier iedereen is
2.3 100% rep

kim gillissen zegt op 02/05/2012 20:38   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@ 2.1: uw reactie is exact de reden waarom het spel nog goed verkoopt, want mensen willen het niet kopen maar hopen stiekem dat het toch iets leuks gaat zijn en dan kunnen ze niet weerstaan aan de verleiding om het toch te kopen.
Ondertussen heeft Treyarch en IW uw geld al en maakt hun de kwaliteit NOPPES uit.

Een hint: hang eens de slimmerik uit en wacht de volgende op wat reviews van de spelers zelf en ga die prul niet kopen op de eerste week van release, want zo vangen ze u elke keer weer.
3 100% rep

seynie zegt op 02/05/2012 9:36   [?]

  Rating 2 16+ 16+
kvind dat er wel sjiek designs tussen zitten, zoals de civil plane
3.1 100% rep

wazaraz zegt op 02/05/2012 13:13   [?]

  Rating 6 16+ 16+
akkoord maar die robot op 4 poten ziet er echt debiel uit
3.2 100% rep

seynie zegt op 02/05/2012 20:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4 100% rep

Wg_Flow zegt op 02/05/2012 9:37   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Please do not fall for this crap again.


De mensen die deze zeik nog kopen zijn verantwoordelijk voor de DLC die ze nu door onze strot rammen.
4.1 100% rep

Moonbaby zegt op 02/05/2012 9:55   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ja want alleen Activision/IW/treyarch zijn de mensen die DLC'S verspreiden. Kijkt ne keer verder dan uw neus lang is.

OT: Verhaallijn ziet er weeral even vet uit als die vn BO I
4.2 100% rep

thelordofpee zegt op 02/05/2012 13:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nee, maar alleen Activision/IW/Treyarch vragen een veel te grote prijs voor wat ze geven.
4.3 100% rep

kim gillissen zegt op 02/05/2012 20:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@ 4.1: gij recycled zelfs uw commentaar die ge hier zet, want in een andere BO2 nieuwsthread van vandaag zet ge net hetzelfde: "kijk ne keer verder dan u neus of sigaar langs is".
4.4 100% rep

Wg_Flow zegt op 03/05/2012 16:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor zover ik weet waren zij de bedrijven die DLC zijn beginnen pushen.

Dat achterlijke mensen daar dan voor vallen en de bal aan het rollen brengen bewijst maar weer in wat voor idiote maatschappij we leven.

Steek u geld toch in originele games ipv iteratie na iteratie van dezelfde lauwe rommel.
5 100% rep

Ritchie77 zegt op 02/05/2012 9:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
oh nee ze gaan er toch geen sci-fi van maken??
5.1 100% rep

driezzy zegt op 02/05/2012 10:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
near future, zo'n dingen bestaan al (ongeveer)...
6 100% rep

D@M^rV$ zegt op 02/05/2012 12:00   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Het is godverdomme nog geen half jaar geleden dat hun vorig kut-spelleke uitkwam!

Trouwens, zijn black ops niet bedoeld om low-profile te zijn zodat ze makkelijker in de doofpot kunnen gestopt worden i.p.v. een wereldconflict te ontketenen?
7 100% rep

supervdw zegt op 02/05/2012 12:03   [?]

  Rating 1 16+ 16+
verhaal lijkt zo dom
8 100% rep

fo0fight3r zegt op 02/05/2012 12:09   [?]

  Rating 8 16+ 16+
paarden al galloperend tussen de steathbombers
9 100% rep

picasso123 zegt op 02/05/2012 12:38   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik wil terug een WOII shooter
9.1 100% rep

fo0fight3r zegt op 02/05/2012 13:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
een vette ² en ik denk niet dat we alleen zijn ...
9.2 100% rep

DragoonXc zegt op 02/05/2012 13:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die goeie ouwe D-Day missies
9.3 100% rep

Michster zegt op 02/05/2012 13:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wil terug een LEUKE, originele shooter. We hebben oude en moderne oorlog en tactische (e)spionage al 30 keer gezien de afgelopen jaren.

Dat ze met iets creatief afkomen.
10 100% rep

omegahealer zegt op 02/05/2012 14:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
duuuus... ik mod mijne BO1 en ik heb BO2 + wss met wat grafische mods het er nog beter laten uitzien :P i pitty the fools that keep buying this crap
11 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 02/05/2012 14:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
herpaderp bandwagon comments rehash
12 100% rep

Omni^ zegt op 02/05/2012 14:49   [?]

  Rating 2 16+ 16+
laat de mensen is uitbrengen wat ze willen en laat de mensen is kopen wat ze willen en laat de zagers maar zager en laat de lezers maar lezen, laat de trollers maar trollen en laat de gamers maar gamen
12.1 100% rep

kim gillissen zegt op 02/05/2012 20:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Euhm neen, want het is door idioten die in de verkooptruckjes van IW en Treyarch trappen, dat de hele gaming wereld geworden is zoals ze nu is, omdat andere developers ook zien dat ze zo veel geld verdienen.
Met andere woorden: crap DLC waar gigantische bedragen voor gevraagd worden, het recycleren van hun engine, spellen van korte duur, spellen zonder diepgang of verhaal,... .
Developers steken er geen moeite meer in, kijk maar naar The Sims 3 en z'n expansion packs, NFS reeks, Fifa reeks, COD reeks en nu zelfs de Battlefield reeks.

PS: hetzelfde principe heb met Tek TV shop en die belspelletjes, zolang er idioten bestaan die het blijven kopen blijft er dus ook een markt voor bestaan.
13 100% rep

Unique_1 zegt op 02/05/2012 15:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 things to say
1 vind ge nie da da vliegtuig bij 1:25 veel op da van deus ex lijkt

2 lol gemoogt op aarde rijden
13.1 100% rep

Ataraxis zegt op 02/05/2012 18:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In de DLC moogt ge op de maan rijden.
14 100% rep

the bros zegt op 02/05/2012 18:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
K blijf gewoon nog een jaarke mw3 spelen... BO stelde mij serieus teleur,buiten de singleplayer dan
15 100% rep