Bioshock op PS3 voor eind oktober

Bioshock op PS3 voor eind oktober


19 August 2008 19:02 | Nieuws | Mich | 10 reacties

2K Games laat weten dat Bioshock voor de PS3 vanaf 21 oktober in Noord-Amerika beschikbaar zal zijn en vanaf 24 oktober voor de rest van de wereld. Naast het origineel krijgen kopers er gratis de Survivor moeilijkheidsgraad, Trophy support en nieuwe add-on content onder de vorm van Challenge Rooms bij. Deze Challenge Rooms zullen zelfs voor de meest doorgewinterde Bioshock-fan de moeite zijn en vereisen een combinatie van skills en kennis die je vergaart bij de exploratie van de ondergelopen stad.

Bioshock start wanneer je op miraculeuze wijze een vliegtuigongeluk weet te overleven en Rapture betreedt, een soort van utopische stad waar bewoners genetische manipulatie toepasten om hun leven te verbeteren. Uiteraard mogen we deze krachten naar hartenlust gebruiken om de geheimen ervan te ontrafelen.

 

Bron: businesswireexterne link

Informatie over BioShock


Releasedatum: 24-08-2007
Ontwikkeld door: 2K Boston
Uitgegeven door: 2K Games
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Vlottenboy zegt op 19/08/2008 19:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heb ik al op pc
wel een heel goed spel... lekker duister sfeertje en spannende plot...
2 100% rep

el_sheep666 zegt op 19/08/2008 19:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Would you kindly ... not bring it out on PS3
D'oh
too late
2.1 100% rep

bram4815162342 zegt op 19/08/2008 20:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Would you kindly,
hurry up with BioShock2
3 100% rep

a143290 zegt op 19/08/2008 20:13   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Is het schande dat ik het spel van toen het een week uit was heb, maar nog steeds niet heb uitgespeeld?
3.1 100% rep

Jeroen_HD zegt op 19/08/2008 20:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Niet echt denk ik, aangezien ik het zelfs nog niet eens heb gekocht...
4 100% rep

jigsawthegreat zegt op 19/08/2008 20:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik heb bioshock op pc maximum 30min gespeelt en was het al beu.
ik speel vooral fps maar dit spel viel toch zwaar tegen.
geef mij maar cod4 of UT2004
5 100% rep

Traky zegt op 19/08/2008 20:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
deze ga ik toch zeker aanschaffen veel vrienden van mij vonden het een top game
6 100% rep

Samus007 zegt op 19/08/2008 22:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De reviews zijn heel lovend, meestal ben je dan bij die grote groep % die het ook goed vind, persoonlijk vind ik dat die extra content zon lange wachttijd voor de PS3 niet waard is, heb hem nog niet gespeeld wegens andere prioriteiten maar ga me deze prob wel halen.
7 100% rep

Omabroodje zegt op 20/08/2008 9:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kheb hem ook, maar ook nog niet uitgespeeld
de game is tof vindek maar men doorzettingsvermogen in games verminderd met de jaren
8 100% rep

harniq zegt op 20/08/2008 11:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb m uitgespeeld. De gameplay was niet spectaculair. Maar het zoeken naar diaries, spelen met plasmids en ontrafelen van het verhaal zorgden ervoor dat dit de eerste shooter na halflife 1 is die ik echt met plezier heb gespeeld.