Beyond Good & Evil 2

Preview
Review
Special
Download
Trailer
Eerste screenshot Beyond Good & Evil 2 gelekt

Eerste screenshot Beyond Good & Evil 2 gelekt


08 May 2012 17:00 | Nieuws | LouGarou | 13 reacties

Vier jaar na de eerste teaser trailer wist Ubisoft gisteren eindelijk na lang wachten officieel de ontwikkeling van Beyond Good & Evil 2 te confirmeren. Het was immers bang afwachten of de game niet zoals Duke Nukem Forever eindeloos veel keer zou worden ontwikkeld om uiteindelijk na heel lang wachten in de rekken te belanden.

 

Die confirmatie wordt vandaag bijgestaan door een eerste gelekte screenshot. Onderstaand in-game beeld kan voor de hardcore fans wellicht enkele tips voor wat komen zal bevatten, maar we hopen dat Ubisoft zo snel mogelijk wat betekenisvollere screenshots door kan sturen en een releasedatum op de game kan plakken. Misschien tijdens de E3?

 

beyond

Informatie over Beyond Good & Evil 2


Releasedatum: Onbekend
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: x360
To Be Announced
 
1 100% rep

spourop zegt op 08/05/2012 17:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 100% rep

robkots zegt op 08/05/2012 17:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze game komt pas op de next-gen consoles uit, hebben ze een paar maand geleden vermeld.
Omdat ze verschillende planeten willen toegangkelijk maken. En dat is nu niet mogelijk met de hardware van de hedendaagse consoles.

bron: http://www.metronieuws.nl/entertainment/beyond-good-evil-2-in-actieve-ontwikkeling/xSFleh!qJeOsserBXnhixLd9A_UFQ/
3 100% rep

filipo zegt op 08/05/2012 17:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ben da moet met die titel hoelang zijn wij daar al niet op ent wachten fffff .
voor mij hoeft het niet mee
4 100% rep

Berstalin zegt op 08/05/2012 18:44   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Da ze hunne tijd maar pakke. Ik heb me supergoe geamuseerd met den 1ste dus den 2e komt er zoiezo bij mij. Geduld is een deugd spijtig dat er zoveel mensen zijn die enkel nog instant gratification willen. Junkies hebben dat ook dus ik zou mezelf vragen beginnen te stellen
5 100% rep

CurrY zegt op 08/05/2012 19:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dus das een nextgen console screenshot? sweet
6 100% rep

Michster zegt op 08/05/2012 20:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ubisoft met hun eeuwige gezeik... Eerst zaniken ze van "Als beyond good & evil HD goed verkoopt DAN komt het er misschien gemakkelijker!"

*even later*

"Hmmm, als Rayman Origins goed genoeg verkoopt, misschien zal dat helpen om BG&E2 te maken!"

Srsly... f*ck Ubisoft. Dat ze maar eerst eens afkomen met een releasedate en dan geloof ik ze misschien terug.
7 100% rep

cpt nice zegt op 08/05/2012 20:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ben benieuwd, ik vond de eerste een goed spel
8 100% rep

passero zegt op 08/05/2012 23:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dat ze het maar deftig maken en niet gewoon maken met het idee dat het gaat verkopen omdat iedereen er achter wacht...
9 100% rep

Muscleduck zegt op 08/05/2012 23:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'k MOet de 1e nog altijd spelen. Een zeer goed spel heb ik altijd gehoord. 'k Heb hem ook gekregen voor mijn verjaardag ooit, maar nooit van gekomen.
9.1 100% rep

Monnens zegt op 09/05/2012 16:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Speel me dan maar is, heb er e echt mee dood geamuseerd
10 100% rep

Monnens zegt op 09/05/2012 16:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vond den eerste awesome, ben al lang aan het wachten op de nieuwe.
11 100% rep

mchaso zegt op 09/05/2012 19:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
het eerste spel heb ik meer dan 1 keer uitgespeeld, het is het gewoon waard. ik hoop dat ze dit spel ook op de huidige generatie consoles uitbrengen en dat het zelfs leuker wordt dan het eerste spel
12 100% rep

RobinVdB zegt op 21/05/2012 21:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eindelijk! BG&E is de beste game ooit, en vervolg ziet er nog beter uit ook.