Battleship

Preview
Special
Download
Win games en gadgets van de film 'Battleship'

Win games en gadgets van de film 'Battleship'


20 April 2012 12:22 | Wedstrijd | Wimpie | 55 reacties

We hebben ook geen geluk hier op aarde. Met de regelmaat van de klok worden we aangevallen door buitenaardse wezens maar gelukkig kunnen we onszelf altijd wel verdedigen. Ook in de film 'Battleship' (die gebaseerd is op het bordspel 'Zeeslag') wordt de mensheid opnieuw uitgedaagd en gelukkig brengt het Amerikaanse leger redding.

 

 

In Battleship zien we hoe de vloot van de Amerikaanse marine het moet opnemen tegen buitenaardse wezens die het op de aardse watervoorraad voorzien hebben. Opgesloten in een buitenaards krachtveld van meer dan 480 kilometer, moeten vijf wereldse schepen en vijf buitenaardse schepen het zonder enige vorm van communicatie tegen elkaar opnemen in een strijd om leven en dood - het lot van de wereld staat op het spel. Er wordt gevochten als David en Goliath - is inventiviteit, strategie en ouderwetse spierkracht genoeg om de buitenaardse wezens te verslaan?

 

De film is vanaf elf april bij ons in de bioscoopzalen te zien en om de bioscooprelease van deze indrukwekkende prent te vieren, mogen wij dankzij Universal enkele coole prijzenpakketten wegschenken. We hebben in totaal vijf pakketten met daarin:

 

- een PS3-versie van het spel 'Battleship';

- een waterdichte iPod/iPhonecapsule;

- een exclusieve pet van 'Battleship'.

Hoe kan je zo'n pakket winnen?

Wel, we maken het jullie niet al te gemakkelijk. Surf als de bliksem naar deze wedstrijdpagina en geef een antwoord op onderstaande wedstrijdvraag:


Ongeveer 290 jaar geleden landde een Nederlander op deze coördinaten: 27° 9′ 0″ S, 109° 26′ 0″ W. Op welk dier deed hij dat?

Let op, dit is alles behalve een gemakkelijke wedstrijdvraag en je zal out of the box moeten denken om tot het goede antwoord te komen. Denk dus goed na vooraleer je een antwoord doorstuurt. Zorg er ook zeker voor dat je jouw volledige naam + adresgegevens invult en een geldige 9lives nickname doorgeeft. Deze wedstrijd loopt tot en met dinsdag 24 april en de winnaars worden nadien persoonlijk verwittigd.

Succes.

 

Bron: Battleshipexterne link

Informatie over Battleship


Releasedatum: 20-04-2012
Ontwikkeld door: Magic Pockets
Uitgegeven door: Activision
Genre: FPS
SinglePlayer
Beschikbaar op: nds x360 ps3 wii 3ds
Age 7+
 
Pagina:
1 100% rep

Raving069 zegt op 10/04/2012 12:53   [?]

  Rating 1 16+ 16+
jezus man was me dat ff zoeken. En ben nog niet zeker of mijn antwoord goed is lol
maar toch leuke wedstrijd ^^
1.1 100% rep

Muscleduck zegt op 10/04/2012 13:18   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ik vind dat wel toffer dan gewoon een review aanklikken, naar beneden te scrollen en dan zien wat de reviewscore was.
1.2 100% rep

Raving069 zegt op 11/04/2012 13:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ind dit was/is een plezante wedstrijd
2 100% rep

grievous444 zegt op 10/04/2012 13:00   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Battleship gebaseerd op het bordspel, zeeslag? Het lijkt meer op 'Transformers on sea'.
2.1 100% rep

Teknohol1c zegt op 17/04/2012 12:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Door het feit dat 5 wereldse schepen en 5 alien schepen het tegen elkaar opnemen in een 480km groot afgezet gebied is de vergelijking met zeeslag niet te missen

Maar als je de trailer dan ziet kan ik u wel volgen
3 100% rep

napke zegt op 10/04/2012 13:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
toch serieus moeten zoeken Leuke opgave!
4 100% rep

BOHICAAA zegt op 10/04/2012 13:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Leuke opgave! Serieus moeten zoeken en nog wat bijgeleerd.

Mogen der zo nog komen!!!
5 100% rep

Rusher zegt op 10/04/2012 13:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hupla... dat kostte zijn zoekwerk
Maar inderdaad, dit is wel een leuke manier om een vraag te stellen
6 100% rep

MeGusta zegt op 10/04/2012 14:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dan moet ik de enige achterlijke zijn op deze site want ik vind helemaal niks ervan... -_-'
6.1 100% rep

Mclaeys zegt op 10/04/2012 14:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kzou een tip willen geven want ik hoef de prijs niet. De vraag is of het dan nog eerlijk is tegenover de mensen die wel opzoekskills hebben
6.2 100% rep

Reverz zegt op 19/04/2012 18:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wie wil die prijs wel? Ze zouden mij dervoor moeten betalen om iets van die film in huis te halen... en dan nog.
7 100% rep

KoOkiE zegt op 10/04/2012 14:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zou wel nog zo'n wedstrijdvragen willen zien, was leuk om te zoeken.
8 100% rep

Johnson2004 zegt op 10/04/2012 14:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
9 100% rep

sharkmen zegt op 10/04/2012 14:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
staat S voor zuiderbreedte en W voor westerlengte?
9.1 100% rep

Skempi zegt op 10/04/2012 14:31   [?]

  Rating 15 16+ 16+
Neen, S staat voor Noord en W staat voor Oost
9.2 100% rep

agrash zegt op 12/04/2012 20:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
9.3 100% rep

Teknohol1c zegt op 17/04/2012 12:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Da's ook maar verwarrend, ni?
10 100% rep

Android zegt op 10/04/2012 15:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zéér leuke wedstrijdvraag. Zo mogen er nog zijn! Nu te hopen dat de kans groter is op winst, als je het antwoord daadwerkelijk gevonden hebt. :-)
10.1 100% rep

ManVanMelle zegt op 10/04/2012 17:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopelijk doet er maar 5 man mee
11 100% rep

Jona zegt op 10/04/2012 18:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het is toch goed dat ik tijdens de les geschiedenis goed had opgelet...is wel al een tijdje geleden maar komt blijkbaar toch goed van pas.
11.1 100% rep

Rusher zegt op 10/04/2012 23:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lol,
hierover werd in ons lessen geschiedenis in de verste verte nog niet eens over gepraat.
12 100% rep

Gurt11 zegt op 10/04/2012 23:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gevonden leuke zoektocht! ;-)
13 100% rep

Pils123 zegt op 11/04/2012 1:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
foeh da was gene gemakkelijken
14 100% rep