Premium-dienst Battlefield 3 groot succes

Premium-dienst Battlefield 3 groot succes


29 June 2012 19:23 | Nieuws | Matthew | 26 reacties

Electronic Arts heeft vandaag bekend gemaakt dat Battlefield Premium een groot succes kent. In de eerste twee weken na het lanceren van de dienst heeft het al 800.000 klanten weten te trekken. Premium biedt fans van de reeks de kans om tegenover een eenmalige kost de aankomende uitbreidingspakketten reeds enkele weken op voorhand te ontvangen. Daarnaast ontvang je een reeks exclusieve items en voordelen voor Battlelog. 

Call of Duty Elite, die een gelijkaardig principe hanteert, heeft ondertussen meer dan 2 miljoen betalende klanten sinds zijn lancering in november 2011. 

Bron: USA Todayexterne link

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

u4ea zegt op 29/06/2012 19:35   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Wat dus wilt zeggen dat iedereen dit gaat beginnen doen.
2 100% rep

playforfun91 zegt op 29/06/2012 19:44   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Helaas kopen mijn vrienden dit ook slecht signaal imo, zo betaal ik 90€ voor een game. Zoals 1 al zegt ... men gaat dit gewoon na beginnen doen.
2.1 100% rep

MeetMyMeat zegt op 29/06/2012 22:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als gij liever nog meer geld ophoest voor de DLC, dan be my guest. Voor fans is dit een zeer goede deal imo. En dit is niet zoals MW3, waar je slechts enkele saaie maps krijgt.
2.2 100% rep

playforfun91 zegt op 29/06/2012 22:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind de mappen enorm tof, maar het blijft nog steeds enorm duur voor wat het is
2.3 100% rep

Xtralecherus zegt op 29/06/2012 22:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kheb zelf maar €22 betaald voor premium. Voor die prijs kon ik het niet laten. Maar kzou er geen €50 aan hebben uitgegeven.

Spel + premium heeft mij net €58 gekost. Niet iedereen betaald er €90+ voor. Speel ook BF3 regelmatig CQ kan mij niet echt bekoren(mede door dat men fps op die mappen kut is ). Juist voor de nieuwe wapens is het er wel waard voor.
2.4 100% rep

RED REVOLUTION zegt op 30/06/2012 13:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
betaal wel liever 45,- dan elke keer 15,-
2.5 100% rep

Bexorcist zegt op 01/07/2012 14:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
22 euro? Waar dan?? BS imo
3 100% rep

Vlad Tepes zegt op 29/06/2012 19:50   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Deze expansions zijn hun geld waard, niet zomaar maps packs
3.1 100% rep

DeLod zegt op 29/06/2012 20:25   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Toch wel eigenlijk, de rest is gewoon loze inhoud waarmee men de niet kritische gamer aantrekt.
3.2 100% rep

remirere zegt op 29/06/2012 22:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
close quarters heb ik toch vooral gekocht voor de wapens
3.3 100% rep

KilloFoxTrot zegt op 30/06/2012 3:14   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Laten we even duidelijk zijn, deze mappen zijn hun geld niet waard of toch zeker niet dat bedrag. In BFBC 2 kreeg je voor dat geld een hele nieuwe expantie met Vietnam, en nu weet EA weeral dat de fans te eenvoudig geld van zich laten schudden, dus de prijzen voor een map of wat dan ook gaan zo de hoogte in.

Eén minuut stilten graag voor alle dode hersencellen die afgelopen weken zijn gesneuveld.
4 100% rep

Pils123 zegt op 29/06/2012 19:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
5 100% rep

CurrY zegt op 29/06/2012 20:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
So? Dit is toch gewoon DLC maar ge koopt ze allemaal ineens tegen een "korting" ipv ze allemaal apart te kopen als ze uitkomen.
5.1 100% rep

playforfun91 zegt op 29/06/2012 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gewoon DLC, inderdaad, je kan inderdaad NOG meer geld spenderen aan een paar mappen. Dit is nog steeds een dure prijs. Waarschijnlijk verkocht het maar slecht apart.
6 100% rep

Li1quid zegt op 29/06/2012 20:22   [?]

  Rating 1 16+ 16+
walgelijk. Ik hou mijn hart al vast voor de volgende generatie
7 100% rep

DeLod zegt op 29/06/2012 20:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Klote, in de bad company 2 kwamen maps er nog gratis bij.
7.1 100% rep

Xtralecherus zegt op 29/06/2012 22:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Waarvan de meeste gewoon de gamemode was omgezet. Er waren enkel 4 "nieuwe mappen" bij de laatste mappack. Daarvoor geld vragen zou wel te zot geweest zijn.
8 100% rep

Thin Liz zegt op 29/06/2012 21:02   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Helaas... de tijd van mods, mapeditors en gratis content lijkt nu echt wel definitief voorbij. In feite zou elke gamer eens een decenium of wat moeten teruggaan in de tijd, al is het maar voor even... misschien zou het ondoordacht kopen dan wel doordringen.
8.1 100% rep

schuppekens zegt op 30/06/2012 0:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Behalve voor valve en de creation kit.
Dik respect voor allebei!
9 100% rep

michiel6661 zegt op 29/06/2012 21:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Allemaal door die klote cod noobs eh! Ben ik blij dat ik alleen nog maar B2K heb en daar hou ik het bij. (wake island is de enigste map die ik speel )
9.1 100% rep

MeetMyMeat zegt op 29/06/2012 22:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoezo hebben die 'klote cod noobs' hier iets mee te maken? Denkt ge dat EA niet zelf op dat idee gekomen was? EA is Battlefield ook ferm aan het uitmelken, en ik begin te denken dat DICE er stilaan spijt van krijgt dat ze zich ooit hebben aangesloten bij EA. Just saying.
9.2 100% rep

michiel6661 zegt op 29/06/2012 22:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Die COD'ers waren zot van de serie, dus begint activision map packs te maken. Die kopen da en natuurlijk wil elke gamecompany hetzelfde doen. De expansions in de tijd waren toch veel uitgebreider ze.
10 100% rep

MaTraK zegt op 29/06/2012 23:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gisteren gekocht in Dreamland aan 39.95€, leek mij een faire deal.
11 100% rep

EzE2kiel zegt op 30/06/2012 2:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heb hem gekocht in pre-order dus met karkand erbij voor de normale prijs van 50€ en dan krijgen we deze zijk, aja nog eens 50€ maan dan voor alle dlc's en het spel.

zware geldklopperij noem ik dit of ben ik de enige die dit zie ...
12 100% rep

aageon - DC zegt op 30/06/2012 11:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik mis de tijd van moh:aa, wanneer er nog een grote modding community was en vaak erg goede user-made maps opdook.
Premium of DLC is niet verplicht, maar het is wel wat overdreven wat ze ervoor vragen.
13 100% rep

Bexorcist zegt op 01/07/2012 15:00   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Wat een geblijt hier toch.