Nieuwe trailer Battlefield 3: Armored Kill

Nieuwe trailer Battlefield 3: Armored Kill


19 July 2012 15:44 | Nieuws | Fodbaddun | 32 reacties

Voor de fans van grote slagvelden en immense gevechten is Battlefield 3 alleszins al een goed begin. Er is echter meer op komst, we konden al enkele screenshots zien van het nieuwe expansion pack, Armored Kill, dat DICE klaarliggen heeft voor ons en nu is er ook een trailer te zien. Hierin zien wel allerlei nieuwe aspecten die ongetwijfeld heel wat extra fun zullen bijdragen aan de game.

 

Zo komt deze expansion pack met vijf nieuwe voertuigen, vier nieuwe maps waaronder tot nu toe de grootste, een groot gunship, mobiel artilleriegeschut en nog veel meer. Neem al deze factoren in rekening en je kunt al gaan raden wat voor epische gevechten er hier uit zullen volgen. De release staat gepland voor iets later dit jaar, namelijk september. Kijk en geniet alvast maar.

 

 

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Elojha zegt op 19/07/2012 15:59   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Af af af af af af
1.1 100% rep

driezzy zegt op 19/07/2012 17:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toch één van hun beste trailers ooit! Big ups to noken, rolliethepollie en diceslinde!

We zien hier enkel 2 maps, kan niet wachten om de andere te zien en te spelen!

2 100% rep

karim4life zegt op 19/07/2012 16:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

Hick zegt op 19/07/2012 16:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Normaal niet zo fan van sneeuw mappen, maar deze ziet er wel degelijk uit!
4 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 19/07/2012 16:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
oe vet is da nie
5 100% rep

oudetramlij zegt op 19/07/2012 17:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
beste dlc ever gaat het worden
6 100% rep

DeathDealer zegt op 19/07/2012 17:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Looks epic !
7 100% rep

Lamsednav zegt op 19/07/2012 17:44   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volgende DLC zal Battlefield 3: Milked Cow zijn.
7.1 100% rep

spourop zegt op 19/07/2012 18:11   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Nee? het is endgame....
8 100% rep

uprising zegt op 19/07/2012 18:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik zal niet reageren op je comment
Reageren op de nieuwe trailer zal ik wel : The Bomb Baby!!!

Je kan veel zeggen over EA en Origin , maar je kan maar één ding zeggen over BF 3 , DE MAX!

9 100% rep

callig zegt op 19/07/2012 18:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kvraag mij toch af hoe die maps zullen spelen op console , misschien alleen leuk voor rush denk k sinds je veel te weinig spelers zal hebben voor conquest op nog grotere maps.

En het is vooral voor maps zoals deze dat ik baal dat mn graka BF3 juist niet kan draaien xD
9.1 100% rep

uprising zegt op 19/07/2012 18:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
console ? haha, echt?

Vraag dat toch niet aub.

Shooters zijn voor Pc . andere lijn.
9.2 100% rep

Dimsy zegt op 19/07/2012 20:30   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@9.1
your my god dude!
9.3 100% rep

callig zegt op 19/07/2012 22:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
moest mn graka goed genoeg zijn, had ik het direct voor PC gekocht het is dan ook mn eerste FPS die ik eigenlijk speel op PS3, puur omdat ik het niet kan draaien. Ik aanzie PC nog steeds als superieur in het geval van multiplayer games, FPS en RTS games, dus stop maar met je fanboy gezever
9.4 100% rep

uprising zegt op 19/07/2012 23:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat heeft mijn mening nu met fanboy gedrag te maken.

Dat is gewoon de waarheid.

Ik ga ook nooit een voetbal game of een race game spelen zonder controller op een pc .
9.5 100% rep

Behamut zegt op 20/07/2012 9:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@9.2 You're*
10 100% rep

Zurkylicious zegt op 19/07/2012 18:58   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Eindelijk echte battlefield mappen ?
10.1 100% rep

kim gillissen zegt op 19/07/2012 19:32   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Mss wel, CQ was leuk maar trekt te veel op COD playstyle.
Nuja, aan de andere kant was de vehicle balance in BF3 erg belabbert (zeker met die regen en fast repair), dus ik denk dat ik deze toch oversla om meer hartkloppingen te voorkomen.
11 100% rep

Eagle-Eye zegt op 19/07/2012 19:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoop dat deze eindelijk TrackIR zal ondersteunen. Anders wordt het echt moeilijk om de situatie goed te kunnen inschatten, als je ziet hoeveel voertuigen - en dus ook vliegtuigen - er aanwezig zijn.
12 100% rep

j@v zegt op 19/07/2012 19:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nooit er fan van geweest geef maar tier 1
13 100% rep

Dimsy zegt op 19/07/2012 20:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Yeah baby!
Krijg er al spijt van dat'k close quarters gekocht heb :-)
This is how BF should be!
13.1 100% rep

uprising zegt op 19/07/2012 23:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moet eerlijk zijn dat Close quaters iets meer voor de COD player is gemaakt denk ik .

Maar het zat bij premium , dus ja .

Ook niets voor mij.
14 100% rep

seynie zegt op 19/07/2012 21:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ma wtf en battlefield 4 beta aankondig derachter echt fuck off EA kdacht dan ze der geen COD van gingen maken ah fuck my bad COD released om het jaar BF maar om de 2 jaar
14.1 100% rep

Controvictio zegt op 19/07/2012 22:59   [?]

  Rating 3 16+ 16+
De beta staat gepland voor fall 2013, dus reken maar op een release eind 2013 maar toch waarschijnlijk 2014. En ze zijn misschien de CoD toer aan het opgaan, maar zo hard nu ook toch weeral niet hoor.

Ik geef nu maar enkele voorbeelden, maar de Total war games, Anno, Assassin's Creed en nog velen anderen hebben een release om de 2 jaar... Ik zie echt het probleem niet hoor. Het is gewoon een raar tijdstip dat ze de aankondiging doen. Indien men dit begin 2013 hadden gedaan was er al veel minder kritiek geweest, omdat dan alle DLC bijna was uitgekomen. Maar er zullen wel enkele simpele zielen zijn in de wereld dat daardoor MoH gaan preorderen om toch als eerste de Beta te kunnen spelen. Het is en blijft de gamesindustrie he, en in elke industrie is het de bedoeling om geld te verdienen, al vind ik de gang van zaken van tegenwoordig met al hun DLC helemaal niet goed.
15 100% rep

Controvictio zegt op 19/07/2012 21:21   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Kben blij dat ik Premium heb aangeschaft. Ik ben ook echt tegen DLC, en vind het nog altijd geldklopperij, maar aan de andere kant, ik kan nog gemakkelijk een jaar mee met een spel dat ik echt super vindt! En deze mappen zien er echt mooi uit, en er zijn er nog 2 anderen. Eindelijk wat meer grotere mappen, kreeg genoeg van Caspian en de rest