Battlefield 3 toont de perfecte remedie tegen snipers

Battlefield 3 toont de perfecte remedie tegen snipers


16 March 2011 13:36 | Trailer | Mich | 60 reacties

Veel woorden moeten we niet vuilmaken aan de twee gameplaytrailer voor Battlefield 3, want de beelden spreken voor zich. Op een dak van een flatgebouw gaan vier mariniers de strijd aan met een vijandige sniper, waarbij ze bij elke stap het gevaar van een wapen met zwaar kaliber moeten trotseren. Uiteindelijk localiseert één van hen de positie van de vijand, en wat dan volgt willen we jullie uiteraard niet verklappen. Kijk, geniet en waan je in een realistisch conflict waar soldaten dagelijks overleven op een flinke portie adrenaline.

Wie aan een vroeg voorsmaakje wil deelnemen, moet daarvoor de special edition van Medal of Honor in huis halen. Die uitvoering geeft je immers exclusief recht op een bèta van DICE's nieuwe shooter, maar ik ben er zeker van dat vele fans die opoffering met de glimlach zullen maken. Of de Zweden Call of Duty van haar troon kunnen stoten, komen we eind dit jaar te weten.

 

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
Pagina:
31 100% rep

Extrizyo zegt op 16/03/2011 20:32   [?]

  Rating 1 16+ 16+
zaligggg, die game gaat zooo goe zijn! instand buy !
32 100% rep

radical03 zegt op 16/03/2011 21:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
gewoon het feit dat je zo een gebouw kan laten ontploffen is al super
33 100% rep

goeroezeboe zegt op 16/03/2011 22:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mooie graphics, mooie animaties en leuk dat je de hele wereld weer finaal om zeep kan helpen, maar ... weeral té zwaar gescript zodat ik geen enkel gevoel krijg van voldoening.
33.1 100% rep

ScoopGamer zegt op 18/03/2011 9:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze zal volgens mijn mening dan ook beter zijn dan Black Ops. Als je deze video eens goed bekijkt

Grtz
34 100% rep

StillDre zegt op 16/03/2011 23:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ik die sniper was had ik alang wat explosieven geplaatst op de andere gebouw waar hij hun net miste bij geschut dan kon hij die rocketlauncher nie op zen bakkes krijgen! Stomme snipers.. Btw nice game! Maar hoelaaaanggg gaat 't duren tot die uit is??
35 100% rep

L'enfant terrible zegt op 17/03/2011 3:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
super slow motion so that I dont have to worry about dying !
36 100% rep

fredskii zegt op 17/03/2011 10:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Battlefield 2 heb ik grijs gespeeld en ook de hoogste rank gehaald.

COD is niet aan mij besteed na een BF2-experience, momenteel ben ik volop into Halo Reach en meer andere consolegames terwijl ik vroeger ook een diehard-PC fanaat was.

Dit zal wellicht de game zijn die me terug de switch doet maken naar PC gaming. Wellicht? Nee hoor, MOST DEFINITELY !!! =]
37 100% rep

ScoopGamer zegt op 18/03/2011 9:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze game wil ik absoluut hebben !