Batman: Arkham City

The Joker hint naar nieuwe Batman-game

The Joker hint naar nieuwe Batman-game


11 December 2011 13:14 | Nieuws | Y@nnick. | 10 reacties

Bij zijn winst voor Best Character op de VGA deze nacht, heeft the Joker wellicht gehint naar een nieuwe Batman-game. Hij hield namelijk een script vast voor Batman: Arkham World en maakte een grap over spoilers. We moeten dit wel met een korrel zout nemen want Rocksteady Games heeft allesbehalve de game officieel aangekondigd.

 

Batman: Arkham City was één van de vijf genomineerden voor Game of the Year tijdens de VGA awards, maar kwam uiteindelijk niet als winnaar uit de bus.

 

 

Informatie over Batman: Arkham City


Releasedatum: 25-11-2011
Ontwikkeld door: Rocksteady Studios
Uitgegeven door: Warner Bros Interactive
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

joa_111 zegt op 11/12/2011 13:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
laat maar komen, arkham asylum en city waren de max, ik zie een 3de game wel zitten
1.1 100% rep

Skorm94 zegt op 11/12/2011 14:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Da zou wel nice zijn want ze behoren beiden tot de beste spellen die ik ooit gespeeld heb
maar om er nu nog een vervolg op te maken zou miss afbraak doen op het geniale einde van Arkham city
1.2 100% rep

joa_111 zegt op 11/12/2011 14:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ohja, een 3de en laatste batman game zou wel mooi zijn, 3 games lijkt mij wel voldoende

mss terug naar arkham asylum in de 3de
2 100% rep

Bram Lacor zegt op 11/12/2011 14:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Denk dat het een mop is, Mark Hamill heeft altijd gezegd dat dit zijn laatste keer als The Joker zou zijn.
2.1 100% rep

KilloFoxTrot zegt op 11/12/2011 14:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat is niet volledig waar wat je zegt, hij heeft inderdaad aangegeven dat hij aan het uitbollen is, maar als de fans er naar vragen en als hij voelt dat de kwaliteit nog steeds goed is dan blijft hij het doen.
En natuurlijk zijn goede vriend Kevin Conroy zou de stem van Batman moeten opnemen.
2.2 100% rep

Bram Lacor zegt op 11/12/2011 23:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zou kunnen... ik weet enkel dat hij na Arkham Asylum zei dat hij nog maar een keer the joker zou spelen.
3 100% rep

Quecera zegt op 11/12/2011 15:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gaat er toch wel over gaan.. als ze van ELKE spel een Online/MMORPG spel gaan beginnen maken... Champions Online (superfailed), DC Universe (failed)
3.1 100% rep

Quecera zegt op 11/12/2011 15:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ok.. kan mijn eigen post niet editen. Heb het trouwens over roddels van de forums, waar ze zeggen dat de volgende batman game een Online game wordt waar 50% van de characters een batman zullen zijn en de andere 50% wss Joker als char kiezen zzz
3.2 100% rep