Batman: Arkham City

The Joker doet een beetje zot in Batman: Arkham Asylum 2

The Joker doet een beetje zot in Batman: Arkham Asylum 2


13 December 2009 11:10 | Trailer | papfles | 19 reacties

Het is geen verrassing dat Batman: Arkham Asylum een vervolg zou hebben, gezien de ongelooflijke goede kritieken die het eerste spel kreeg en de bijbehorende verkoop. Als we dan ook nog rekening houden met het feit dat de belangrijkste tegenstander van onze gevlederde vriend het gevecht wist te overleven in Batman: Arkham Asylum, dan weet je meteen wie je mag verwachten in deze opvolger.

 

Het zal dus weer een hels avontuur worden om The Joker en zijn kompanen tegen te houden in deze Batman: Arkham Asylum 2. Wat er juist aan de hand is en wat we allemaal zullen mogen ondernemen, is nog niet duidelijk, maar de reveal trailer toont wel al aan dat de sfeer van het eerste spel wordt doorgetrokken in deze sequel.

Informatie over Batman: Arkham City


Releasedatum: 25-11-2011
Ontwikkeld door: Rocksteady Studios
Uitgegeven door: Warner Bros Interactive
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

drogomir zegt op 13/12/2009 11:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
is the joker nu oud of nog steeds toegetakelt door batman... of misschien een bijwerking van het venom... harley quin is in ieder geval niet veel veranderd nou ja, we mogen tenminste rotzooien in gotham city zelf dit zal sowieso weer een toppertje worden
1.1 100% rep

dudek zegt op 13/12/2009 16:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hij is in iedergeval gekker geworden
2 100% rep

El_Scampo zegt op 13/12/2009 11:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hier kijk ik echt naar uit. Ik hoop wel dat de spelwereld nog iets meer opengetrokken wordt. Als ik een puntje van kritiek moét vinden bij 'Batman arkham asylum' was het wel dat het soms iets te lineair was.

Voor de rest een echte topgame.
3 100% rep

SenZ zegt op 13/12/2009 11:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze game was echt een topper dit jaar, ik kijk al uit naar het vervolg
4 100% rep

ghan3h zegt op 13/12/2009 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Can't wait !!!!
5 100% rep

fo0fight3r zegt op 13/12/2009 12:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
was idd een bom van een spel met dito graphics en voice-acting!
Ik denk dat ze de Jokers gezicht hebben veranderd om aan te geven dat hij nog herstellende is van het vorige spel.
(remember kapotgeslagen tronie na het bossgevecht...)
6 100% rep

nala0091 zegt op 13/12/2009 12:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idd die bom-punch van batman moet pijn gedaan hebben, eindelijk in gotham rondhangen, dat worden leuke predator-challenges maar ik hoop dat ze de boss-fights iets uitdagender maken dan in de eerste, want die waren bijna allememaal identiek, voor de rest echt een topgame, kan niet wachten!!!
6.1 100% rep

drogomir zegt op 13/12/2009 12:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leken de bossfights bane, poisen ivy, the joker, harley quinn en killer croc dan echt zo hard op elkaar? kdenk t nie ze
6.2 100% rep

Anvious zegt op 13/12/2009 17:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niet echt nee, maar moeilijk vond ik ze ook niet
Ik hoop dit keer dat je wel wat meer vrijheid in het spel hebt. En dat je dat batmobile mag gebruiken, zou ook leuk zijn ipv dat ie daar maar staat
6.3 100% rep

nala0091 zegt op 14/12/2009 6:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nou je moest tog telkens je batarang gooien om daarna ze op een andere manier te verzwakken
7 100% rep

Biglia05 zegt op 13/12/2009 13:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Damn ik ben nog bezig met Arkham Asylum en deze comments lezen doet echt geen goed
8 100% rep

Bosangeros zegt op 13/12/2009 13:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lijkt me wel wat te vroeg om over een sequel te praten deel 1 is nauwelijks een jaar uit . Wait and see
8.1 100% rep

Duffman- zegt op 14/12/2009 10:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een jaar? Pakt 3 maanden ofzo?
9 100% rep

geronimo zegt op 13/12/2009 13:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
verdorie, kheb den 1 nog niet gespeeld en deel 2 is er al
10 100% rep

Ge0force zegt op 13/12/2009 13:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Batman AA was schitterend, maar of ik nog een vervolg wil spelen daar moet ik nog eens over nadenken. Het zou toch zeker niet meer in Arkham Asylum mogen zijn, die locatie heb ik nu wel gezien.
10.1 100% rep

killo 11 zegt op 13/12/2009 14:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als je bovenstande comments leest dan weet je dat je deze keer in "gotham city" gaat rond hangen.
11 100% rep

smithykeee zegt op 13/12/2009 14:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ooh (: dees keer in de hele stad omg deze moet'k gwn hebbe
12 100% rep

noinspiration zegt op 13/12/2009 23:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+

De details op de smoel van de joker zijn vet!
13 100% rep

T-MAN zegt op 30/12/2009 22:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gotham hier kom ik