Assassin's Creed Revelations

Wat als Altaïr (Assassin's Creed) een vrouw zou geweest zijn?

Wat als Altaïr (Assassin's Creed) een vrouw zou geweest zijn?


03 May 2012 11:59 | Screenshots | Praga | 12 reacties

Heeft iemand zich ooit de vraag gesteld hoe Altaïr er zou uitgezien hebben als Ubisoft voor een vrouwelijk hoofdpersonage zou gekozen hebben in de Assassin's Creed-videospellen? Zou de game dan ook zo veel succes gehad hebben en zou de vrouwelijke versie van onze sluipmoordenaar er dan in geslaagd zijn om Lara Croft bijvoorbeeld van haar troon te stoten?

 

Ubisoft heeft namelijk wat artwork vrijgegeven van de begindagen (2004) en het uittekenen van de concepten van de eerste Assassin's Creed-ideeën. Al het artwork is van de hand van de zeer begaafde Khai Nguyen. Hieronder alvast een eerste beeld van een vrouwelijke Altaïr. Wil je meer beelden zien, surf dan naar de screenshots en laat je verbazen.

 

Informatie over Assassin's Creed Revelations


Releasedatum: 15-11-2011
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action/Adventure
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Cruise zegt op 03/05/2012 12:14   [?]

  Rating 2 16+ 16+
http://1.bp.blogspot.com/-fISYSnEVv00/TuhRgkye8XI/AAAAAAAAACw/KSw23C4/s1600/assassins-creed-woman.jpg
Toch veel beter dees ze :P
1.1 100% rep

Dekon7 zegt op 03/05/2012 12:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tuurlijk!!! Schaars gekleed...echt onopvallend al ze zo over straat zou lopen :ironie:
Een klein beetje realistisch blijven.
1.2 100% rep

manderlay zegt op 03/05/2012 13:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
met witte kap oplopen en heel in het wit en volledig afsteken van de andere hun kledij is ook niet echt realistisch e
1.3 100% rep

Triger_Gun zegt op 03/05/2012 14:09   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Realisme... is dat wat je in een game zoekt?
1.4 100% rep

Triple0 zegt op 03/05/2012 18:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
eigenlijk zoek ik het antwoord op waarom we leven in een game
1.5 100% rep

Dekon7 zegt op 03/05/2012 18:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@1.3
Helemaal niet maar de link die Cruise hier zette lijkt meer op een playboy mansion chick dan een huurmoordenaares . Even die nerdhormoontjes aan de kant houden en inzien dat dit ietswat naar de absurde kant zou gaan moesten ze dit personage er echt voor gebruiken.
1.6 100% rep

D@M^rV$ zegt op 03/05/2012 22:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Even die nerdhormoontjes aan de kant houden"
Zegt degene met als profielfoto een bare-back met camo-broek en apple-trampstamp.
1.7 100% rep

Dekon7 zegt op 04/05/2012 1:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'T is om die apple te doen (toch niet zo overdreven om dat direct een tramp stamp te gaan noemen) wat ik nog orgineel vindt moest het"echt"zijn. Ikzelf zie dus niets erotisch aan een camo broek en een blote rug. Jij blijkbaar wel.....
1.8 100% rep

D@M^rV$ zegt op 04/05/2012 7:25   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Heb ik gezegd dat ik dat erotisch vind? Ik vind het eerder lame. Enorm zelfs. Net zoals apple. Een kut-merkske voor lamestream people die een hoge dunk van hunzelf hebben. Dit met uw reacties hier zeggen nogal veel over u, iSheep.
2 100% rep

Elojha zegt op 03/05/2012 14:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zou mooi zijn als je met een female character kon spelen als hoofdrol in een nieuwe ac.
3 100% rep

Pokereye zegt op 03/05/2012 17:06   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Moet die niet in de keuken staan ??
4 100% rep

agrash zegt op 03/05/2012 19:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er eigenlijk meer een vampier uit op die pic ^^