Assassin's Creed III

Ubisoft reageert op Assassin's Creed III-lek

Ubisoft reageert op Assassin's Creed III-lek


02 March 2012 8:59 | Nieuws | Praga | 37 reacties

Gisteren doken er overal afbeeldingen en verhalen op rond de nieuwe telg in de Assassin's Creed-franchise, Assassin's Creed III. Ons werd tijdens een demo van het spel op woensdag echter gevraagd te zwijgen en daar hielden we ons ook aan. Daarom dat je daar bij ons gisteren niets van kon terugvinden. Ik vind persoonlijk als de uitgevers je vragen te zwijgen en embargo's te respecteren dat je niets hoeft te gaan verkondigen waarvan je weet dat het een lek is. Ik kan je trouwens zeggen dat de nieuwe Assassin's Creed III er fenomenaal uitziet, dat mag je wel noteren.

 

Gisteren reageerde Ubisoft met het vrijgeven van het packshot, te verkondigen dat ze maandag 5 maart met een officiële aankondiging afkomen en dat er inmiddels een aftelklok loopt op de officiële Assassin's Creed-website. Voor meer info hou je 9lives in de gaten want eens het embargo afloopt, op 26 maart, krijg je van ons een spetterende preview én videoverslag van Assassin's Creed III.

 

Informatie over Assassin's Creed III


Releasedatum: 23-11-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action/Adventure
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

grifter zegt op 02/03/2012 9:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
allee, na vijf games eindelijk deel drie
Ben wel best benieuwd, ziet er leuk uit (de setting)
2 100% rep

Pils123 zegt op 02/03/2012 9:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
tging de laatsten zijn, leugenaars
2.1 100% rep

ManhunteR zegt op 02/03/2012 9:25   [?]

  Rating 36 16+ 16+
revelations ging de laatste zijn met Ezio in de hoofdrol, voor de zoveelste keer
is da nu zo moeilijk om te snappen?
2.2 100% rep

rafbanaan zegt op 02/03/2012 9:28   [?]

  Rating 18 16+ 16+
@2.1

Sommige zijn wat traag van begrip
2.3 100% rep

frenchcore zegt op 02/03/2012 15:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ksnap het ni ?
2.4 100% rep

CornholioX zegt op 02/03/2012 16:15   [?]

  Rating 7 16+ 16+
- Assassin's creed: Altair
- Assassin's creed 2, brotherhood en revelation: Ezio Auditore
- Assassin's creed 3: ...

Snap je het nu?
2.5 100% rep

Extrizyo zegt op 02/03/2012 16:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Altair zat in revelation ook
2.6 100% rep

Timberwinter zegt op 02/03/2012 17:46   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Maar niet als main character
2.7 100% rep

CornholioX zegt op 02/03/2012 21:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja revelation zie je ook altair, ook in assassins creed 2 voor een klein stuk, meer niet
2.8 100% rep

Moonbaby zegt op 03/03/2012 13:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in Gta: SA zie ge ook dije kerel van de III. maar daar draait het verhaal tg niet rond?
2.9 100% rep

Fir3wulf zegt op 03/03/2012 16:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Plus, als ge de verhaallijn van Revelations, of Heck, gewoon het einde hebt gezien, dan weet ge da het nog nie gedaan kan zijn.
2.10 100% rep

Teknohol1c zegt op 04/03/2012 18:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
't is sowieso geweten dat het ni gedaan was na AC2.2
Het oorspronkelijke plan was: AC, ACII en ACIII
Dus als je de term leugenaars in de mond wilt nemen slaat dat meer op de spin-offs die ze gelanceerd hebben (AC2.1 en 2.2)
ACIII komt hier wel binnen
3 100% rep

Mr. Mexicano zegt op 02/03/2012 9:33   [?]

  Rating 2 16+ 16+
De meeste hadden toch gestemd op de Egyptische setting? Achja, de tijd van de kolonisten ziet er ook cool uit
3.1 100% rep

mister__ID zegt op 02/03/2012 12:16   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Alsof ze nog rekening gaan houden met de keuzes van de community als ze al 3 jaar bezig zijn met de onwikkeling van de game.
3.2 100% rep

R.Winters zegt op 02/03/2012 12:17   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Der was wel gezegd dat die vote voor een volgende game van belang zou kunnen zijn.
3.3 100% rep

MeetMyMeat zegt op 02/03/2012 21:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze ooit serieus een AC uitbrengen met als setting Egypte, zal ik hem zeker niet kopen.
3.4 100% rep

Aescullus zegt op 02/03/2012 21:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb je de Comics al gelezen van Assassin's creed: Desmond ; Accipiter ; Aquilus ?? Wil niet te veel spoilen maar het eindigt met een aanwijzing dat desmond en co een missie in egypte hebben.

en ja ik weet het lore wordt hier deels aan flarden geschoten maar desalniettemin schoon getekende comic
3.5 100% rep

Teknohol1c zegt op 04/03/2012 18:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik druk de comics
Diegene die ik gedrukt hebt verliep in de Russische Revolutie... (Assassins Creed: the fall)

Wilt da dan zeggen dat er sowieso nog een AC komt met die setting?
4 100% rep

BelgianTerror zegt op 02/03/2012 10:26   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Groot gelijk Praga! Ik keek ook even zuur toen elke site even begon uit te pakken met een 'lek' terwijl er duidelijke afspraken waren gemaakt >.<

Ochja, iets over eer en geweten denk ik dan maar... 26 maart kunnen we onze loyaliteit naar publishers bewijzen met elementen die de rioolsites niet kunnen brengen -_-
5 100% rep

Davyke zegt op 02/03/2012 11:21   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Ik begrijp je wel hoor Praga. Ik, collega 'game journalist' respecteer ook embargo's van uitgevers, omdat je anders je relaties met hen verzuurt. Dan krijg je geen reviewgames, geen advertenties, enz...

Maar toch vind ik de games journalistiek al jaren meer een verlengstuk van de PR-molen van de uitgevers in plaats van echt onafhankelijke en objectieve journalistiek.

Het zou me verbazen moest een echte journalist van een wikkeleurige tv-zender, krant of dagblad zich houden aan een embargo van een grote 'scoop', waarmee hij meer kranten zou verkopen. Dat doen volgens mij alleen gaming journalisten omdat ze bijna alleen maar de uitgevers hebben als bron van inkomsten. Kranten en tv-zenders hebben gewoon een veel bredere bron van adverteerders van alle sectoren.

Maar goed... wij doen het ook hoor, maar ik haal er geen journalistieke eer uit.
6 100% rep

Anopheles zegt op 02/03/2012 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Praga for president !
Het kolonisten tijdperk, dus met andere woorden een soort Red Dead Redemption achtige setting ? of eerder het Washington DC van weleer ? of... oh ja, je mag niets verklappen
6.1 100% rep

thomas963 zegt op 02/03/2012 12:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk, aan de kledij en wapens te zien dat het zich nog vroeger dan de setting van red dead redemption (1850-1870) zal gaan afspelen.Aan de cover te zien, zal het zich rond de periode van de kolonisten (1763-1789) gaan afspelen. De assasin draagt een soort van indianen broek waaruit we misschien kunnen afleiden dat deze assasin hoorde tot één van de laatste soort echte indianenstammen.Denk aan the last of the mohicans: http://www.youtube.com/watch?v=aMZtQhhS14w
6.2 100% rep

Bambinho zegt op 02/03/2012 13:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens IGN speelt het zich af tussen 1777-1778, aanwijzingen hiervan zijn die vlag en de aanwezigheid van George Washington.
6.3 100% rep

Behamut zegt op 02/03/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ge ziet de vlag van de Verenigde staten met dertien sterren (dertien originele kolonies).
Ge ziet een Britse soldaat onder onze 'Assasin.
Op de achtergrond zie je Britse soldaten tegenover de kolonisten staan.

Dus ja het spel gaat sowieso plaatsvinden tijdens de Amerikaanse revolutie.
7 100% rep

sinas7 zegt op 02/03/2012 13:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ik denk te zien aan het feit dat er duidelijk een gevecht tussen Amerikaanse vrijheidsstrijders en Engelse militairen wordt afgebeeld, dat we meer moeten denken aan American Revolutionary War (1775-1783). Indianen kloppen ook in dit plaatje, aangezien dat beide kanten de indianen rekruteerde om voor hun te vechten. Aan het feit dat hij een Engelse soldaat af maakt kan je misschien afleiden dat hij "voor" de Amerikanen strijdt, al ben je nooit zeker met AC.
7.1 100% rep

Teknohol1c zegt op 04/03/2012 19:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hij heeft een soort van Tomahawk in zijn handen, da wil zeggen dat ie de kant van de indianen kiest

Vo de rest, jullie denken wel goed na over de setting en zie het ook wel zitten zo
8 100% rep

Ascotg zegt op 02/03/2012 13:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens ubisoft komen ze er mee naar buiten over 3dagen, niet zo snel verwacht eigenlijk.

http://assassinscreed.ubi.com/ac/nl-NL/?__utma=1.223664604.1330692689.1330692689.1330692689.1&amp;amp;__utmb=1.0.10.1330692689&amp;amp;__utmc=1&amp;amp;__utmx=-&amp;amp;__utmz=1.1330692689.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)&amp;amp;__utmv=-&amp;amp;__utmk=170208416
9 100% rep

Extrizyo zegt op 02/03/2012 16:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
als jij al zegt dat het er fenomenaal uitziet amaj ;D ben echt benieuwd ! hoop wel op een nieuwe engine en weer een topper van een verhaal
10 100% rep

mitman zegt op 02/03/2012 16:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben zeker benieuwd naar de nieuwe hoofdrol van deze Game en zijn verhaal. Kijk hier al zeer naar uit!
11 100% rep

Saiyajin zegt op 02/03/2012 17:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoopt gisteren bij het lezen van het lek dat ze settings fake waren.
Toen ik de titel hier las dacht ik 'nu krijgen we we bevestiging dat het fake is' want blijkbaar niet zo is
Mss toch maar wachten op AC4
12 100% rep

AicceeAC zegt op 02/03/2012 18:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Feast your eyes on these XD

http://psonly.nl/screenshots/6714/Assassins_Creed_III_-_1ste_5_screenshots?/
12.1 100% rep

grievous444 zegt op 02/03/2012 18:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
I like the blue into his outfit instead of the red again. Nice touch.
13 100% rep

Jughead zegt op 03/03/2012 0:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik zit al dertig jaar te wachten op een actiegame met indianen (jaren terug was er sprake van een MMORPG in die richting, maar die werd afgeblazen). Dit zou wel eens the closest thing kunnen worden.

En zeggen dat ik ging stoppen met AC na Revelations. Bastardos!
13.1 100% rep

MinM zegt op 03/03/2012 8:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mount & blade kan je ook met indianen spele enz
Is heel uitgebereid en heeft veel mods
13.2 100% rep

Jughead zegt op 03/03/2012 16:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Goeie tip, ik check het even.
14 100% rep

wouthrox zegt op 03/03/2012 2:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ow yeah american style
hoop dat ze eens een nazi AC maken , lijkt me behoorlijk vet
15 100% rep