Assassin's Creed III

Pc-versie van Assassin's Creed III vertraagd?

Pc-versie van Assassin's Creed III vertraagd?


23 June 2012 21:22 | Gerucht | AlexanderMenu | 24 reacties

Volgens de Tsjechische website van Eurogamer verschijnt het pc-exemplaar van Assassin's Creed III niet samen met de consoleversies. De site werd door promotiemateriaal, die je hieronder terugvindt, getipt. Op de afbeelding zien we rechts onderaan een gele strook met de releasedatum '31 oktober' van de PlayStation 3- en Xbox 360-versie, maar daaronder vinden we een andere datum, namelijk 23 november, terug.

Na de vraag over duidelijkheid antwoordde de uitgever: "The Windows PC release date is still to be announced." Daarnaast wou Ubisoft geen extra commentaar op geruchten en speculaties geven. Bovendien zou het niet de eerste keer zijn dat een Assassin’s Creed-titel uitgesteld wordt, zo verscheen de pc-versie van Revelations een halve maand en Brotherhood maar liefst vier maanden later.

 

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Assassin's Creed III


Releasedatum: 23-11-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action/Adventure
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

xandem17 zegt op 23/06/2012 21:30   [?]

  Rating 7 16+ 16+
En hier begint het spelletje weer...
2 100% rep

mister__ID zegt op 23/06/2012 21:42   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Is de PC versie van een AC al ooit eens samen gereleased geweest? AC is imo toch al geen PC game
2.1 100% rep

Reverz zegt op 23/06/2012 21:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Denk het niet... is elk jaar hetzelfde liedje. Elke keer rond deze tijd is het van "vertraging op PC versie". En idd who cares, AC is het type game dat je met een controller hoort te spelen.
2.2 100% rep

LouGarou zegt op 23/06/2012 22:06   [?]

  Rating 14 16+ 16+
Je kan ook een controller aan je pc hangen natuurlijk...
2.3 100% rep

cpt nice zegt op 23/06/2012 22:39   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Hij speelt prima met keyboard en muis hoor, bedankt voor de bezorgdheid
2.4 100% rep

joa_111 zegt op 23/06/2012 22:54   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Geen pc game? dat spel is zelfs op z,n best op pc!

2.5 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 23/06/2012 23:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nope, assassins creed is al altijd later uitgekomen op pc.
Maar dat heeft ook zijn voordelen, dan zijn de bugs er al uit.

@2.1, ik heb assassins creed 2 al zowel op ps3 als op pc gespeeld en ik vind het op pc toch beter spelen met toetsenbord en muis.
Het enige wat soms tegensteekt is als de camera in een bepaalde plaats fixed is en je verwacht het niet dan springt hij soms naar de verkeerde kant ofzo en dat heb je wel minder met een analogstick maar eenmaal je het weet en er op let is het niet zo'n probleem meer. En voor alle andere situaties blijft een muis imo toch handiger omdat je sneller en preciser kunt bewegen.
2.6 100% rep

mister__ID zegt op 24/06/2012 1:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb enkel AC 1 op de PC gespeeld, zijn de lastige controls al veranderd mss?
2.7 100% rep

iXzion zegt op 24/06/2012 11:05   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Elk spel op PC is beter ... (tenzij het een console port is) gewoon een controller aan u pc hangen!
2.8 100% rep

joa_111 zegt op 24/06/2012 15:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
tuurlijk 2.6, maar je moet ze wel willen spelen he!!
2.9 100% rep

WK.RedruM zegt op 24/06/2012 17:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
LoL @2.1 wie geeft nog zo'n reacties rofl..

PC started it all en had al controllers lang voor er ook maar consoles waren.

You just made a true dumbass statement.
2.10 100% rep

Dreamforce zegt op 24/06/2012 17:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Wilt niet zeggen dat het er eerst was dat het beter is als iets dat later uit is gekomen. Voor zover ik weet functioneert nen bijl uit den oertijd toch niet beter als nen bijl dat ze nu gebruiken...
3 100% rep

manwiththegun zegt op 23/06/2012 22:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
waarom ben ik toch nie verbaasd
4 100% rep

Racing_Genk zegt op 23/06/2012 23:31   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Console gamers hebben precies niet veel verstand over de PC, want je kan gerust een controller aansluiten op de PC ze...
4.1 100% rep

playforfun91 zegt op 24/06/2012 0:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niet veralgemenen aub. Bedankt.
4.2 100% rep

mister__ID zegt op 24/06/2012 1:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Oh maar zeg, wat een wereldnieuws is dat toch, controllers op de PC... En nog rustig aansluitbaar ook?! :O


Smartass!
4.3 100% rep

WK.RedruM zegt op 24/06/2012 17:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4.2, nog zo ene.

Dumbass.
4.4 100% rep

mister__ID zegt op 25/06/2012 5:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat 2.10 zei... Het is niet omdat iets eerst op de markt is, dat het daarom beter is. Sommige games spelen nu beter op de console, en al zeker AC, dat zijn telkens ports. Wie is hier de dumbass hè?

Edit: als ik zo uw profielreacties bekijk... Zegt als genoeg me dunkt
5 100% rep

pinoken zegt op 24/06/2012 8:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik het op PC of Ps3 zou kopen.
Het probleem is dat ik AC I op de PC heb gespeeld en al de andere op Ps3, en ik weet niet of het nu aan de machine of aan de games lag maar ik vond de controls ietwat beter op Ps3.
Aan de andere kant op mijn Ps3 heb ik ontzettend slecht internet (geen idee waarom want het is geen draadloos internet) en dan kan ik geen multiplayer spelen en dat wil ik wel.

Kan je met een standaard Ps3 controller op de computer spelen?
5.1 100% rep

Black_Tyranno zegt op 24/06/2012 11:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja, maar toen ik het probeerde op mijn pc enkele jaren geleden zat er enorme lag op. Al denk ik dat mijn pc de oorzaak was en niet de controller.

Oja, ik denk niet dat je rumble en sixaxis kan gebruiken. Maar dat heb je toch niet nodig.

http://www.gamefront.com/how-to-use-a-ps3-controller-on-a-pc/
6 100% rep

Gilles_DB zegt op 24/06/2012 12:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Phh, weeral. Serieus Ubisoft?
Ik maak geen games maar het lijkt mij toch niet zo moeilijk om ps3/xbox controls om te zetten in PC.
Ze hadden een half jaar nodig voor brotherhood, en et was echt nie beter.
6.1 100% rep

Wesh zegt op 24/06/2012 13:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik maak ook geen games, maar een game porten naar PC is volgens mij iets meer als controller controls mappen naar keyboard+mouse.
Niet dat ik erg blij ben met de trend van vertragingen voor PC. Maar ik baal er ook niet enorm van. Genoeg other stuffs.
6.2 100% rep

Balle zegt op 24/06/2012 20:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gilles_DB, hou je mening voor jezelf als je niet weet waarover je het hebt. Consoles (onderling) en computer maken niet gebruik van dezelfde coderingtaal dus het is niet gewoon 'controls om zetten in PC'.
7 100% rep

synopsys zegt op 24/06/2012 14:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
inc another utter dogshit port