Assassin's Creed III

Haal de Assassin's Creed III-Tomahawk replica in huis

Haal de Assassin's Creed III-Tomahawk replica in huis


09 July 2012 9:14 | Screenshots | Praga | 12 reacties

Het nieuwe hoofdpersonage uit Assassin's Creed III, Connor, heeft zowel Brits als Indiaans bloed door zijn aderen stromen. Hij kan dus ook aardig overweg met een tomahawk waarmee hij vijandige schedels kan klieven of zich een weg door obstakels kan hakken.

De echte fans willen uiteraard graag alles hebben wat hun idool in huis heeft en daar spelen sommigen maar al te graag op in. Zo kan je op een bepaalde website (check onze bron) de replica van Connor zijn tomahawk aanschaffen.

A warrior is defined by his weapon. An extension of his arm, his character is reflected in his instrument of war.

These axes are 17.5" inches of pure grace. The blades is finely crafted of pure steel, firmly gripping the beautifully decorated wood handle. The lower grip is padded with realistic faux leather, and the upper neck is adorned with additional decorations including a feather charm.

This piece will feel great in your hand, and is weighted well to facilitate strong swings. This tomahawk is a fantastic piece for any collector, and is great for costumes and cosplay.

Be prepared for the revolution.

Features:

  • Finely crafted steel blade
  • Beautiful wooden handle
  • Quality faux leather grip and decorations
  • Great for costumes and collections

Hieronder alvast een screenshot.

 

Informatie over Assassin's Creed III


Releasedatum: 23-11-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action/Adventure
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

EliasAdam zegt op 09/07/2012 9:49   [?]

  Rating 3 16+ 16+
"At this time, we are no longer taking back orders for this item. We anticipate to have more units in stock in mid-September. Current orders will be fulfilled by 7/13."

Boooeeeee
1.1 100% rep

assassin7 zegt op 04/09/2012 20:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
so new replica's of the tomahawk will come soon?
2 100% rep

pinoken zegt op 09/07/2012 10:17   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik wacht met assassinaten tot ze een hidden blade replica maken.
3 100% rep

Eikel Father zegt op 09/07/2012 10:20   [?]

  Rating 3 16+ 16+
@ Pinoken; http://www.gamestop.com/collectibles/toys/ezio-auditore-roleplay-gauntlet-replica-gamestop-exclusive/103036#productDetails

Dat is er al
3.1 100% rep

pinoken zegt op 09/07/2012 21:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4 100% rep

Xeo Pablo zegt op 09/07/2012 16:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
40 dollar maar, wat een koopje
4.1 100% rep

Gilletteke zegt op 09/07/2012 18:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vergeet de verzendkosten niet
4.2 100% rep

kim gillissen zegt op 09/07/2012 21:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
40 dollar wilt meestal zeggen dat het in je handen kapot springt voordat je deftig iemand z'n hoofd hebt kunnen inslaan.
Zelfs de goedkoopste samurai zwaarden zijn zo goedkoop niet en als iets deftig wilt moet je al rekenen tussen de 700 - 1000€ voor zo'n zwaard.

Ik weet dat een identieke replica van de Atlantean uit Conan the Barbarian (die met Arnold) voor 10.000 dollar te koop staat en de goedkoopste voor minimum 500 dollar.
4.3 100% rep

kim gillissen zegt op 09/07/2012 21:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En een Samurai zwaard op echte Japanse manier gemaakt, met 50 tot 80 lagen van verschillende metalen (bestaat nog maar 1 smid in de hele wereld die dat doet), daar mag je de prijs van een gloednieuwe Mercedes SLK voor rekenen.
4.4 100% rep

TRIPPIN BUNNY zegt op 10/07/2012 8:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoi nee valt nog wel mee, en er zijn nog meerdere smeden die tamahagane in lagen smeden. Prijs voor enkel het blad door een van de 5 japanse topsmeden is inderdaad pas vanaf 25000€. Maar als je naar een gewone smid gaat dan heb je voor 3000€ ook al een zwaard uit tamahagane en lagen.
5 100% rep

Jerre Muesli zegt op 09/07/2012 19:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wa nen brol
5.1 100% rep

kim gillissen zegt op 09/07/2012 21:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat hoeft ge niet te zeggen, uw avatar zegt al genoeg.
j/k