Assassin's Creed 2

Nu ook White Edition Assassin's Creed 2

Nu ook White Edition Assassin's Creed 2


27 July 2009 15:00 | Nieuws | Thallyos | 49 reacties

Dat Assassin's Creed 2 aan heel hoge verwachtingen zal moeten voldoen, dat is ondertussen meer dan duidelijk. De speciale versie, de Black Edition, van het spel is in pre-order al uitverkocht. Om toch tegemoet te komen aan de mensen die een special edition van het spel willen komt Ubisoft nu met Assassin's Creed 2: White Edition.

Eigenaars van deze witte versie krijgen een mooie figurine van Ezio. Deze keer is hij in zijn 'standaard' assassin kleedje gestopt. In de eerdere Black Edition had hij, rarara, nog een zwarter kleedje aan. Naast de figurine krijg je nog een extra bonusmissie ingame ook. Deze versie is vanaf vandaag te bestellen. Meer nog, je krijgt de White Edition voor de prijs van het gewone spel als je nu je pre-order plaatst. Hier in Vlaanderen kunnen we dat doen bij Game Mania.

Informatie over Assassin's Creed 2


Releasedatum: 05-03-2010
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

Venometal zegt op 27/07/2009 15:07   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Geweldig, laat anders wat in-game content weg voor niet-bijzondere kopers
2 100% rep

freakykiller zegt op 27/07/2009 15:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Thoja this dezelfde prijs als het gewone spel als je een pre-order doet dus niet mis imo.
Hier de black edition, die blijkbaar 3 extra missies heeft
http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2009/06/acii-black-edition-1024x716.jpg
3 100% rep

jasperverplanke zegt op 27/07/2009 15:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hmm... zie ik mij nog kopen
4 100% rep

Android zegt op 27/07/2009 15:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Black edition hier reeds in pre-order! :-D
Deze extra missie zal dus een van die 3 uit de black zijn veronderstel ik.

Enkel figurine is anders.

Wel mooi eigenlijk voor dezelfde prijs als de uiteindelijke game! Maar geef mij maar die black edition dus.
4.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 27/07/2009 16:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wss wel, tzou maar belachelijk zijn moest het niet zo zijn.
anyway, ik wacht nog af tot ik het getest heb, dan zalek wel beslissen of het de moeite is om te kopen.
5 100% rep

hatetn zegt op 27/07/2009 15:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kheb toch nog snel de black besteld toen ik las dat hij uitverkocht was
6 100% rep

GGerre zegt op 27/07/2009 15:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
site van game mania staat de white edition nog niet, even wachten
7 100% rep

Karre zegt op 27/07/2009 16:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Laten we natuurlijk even bonus missies er in steken want iedereen die ze wilt spelen gaat dat natuurlijk kunnen
8 100% rep

represent zegt op 27/07/2009 16:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en wat is dezelfde prijs dan wel? Standaardprijs voor PC games?
8.1 100% rep

hatetn zegt op 27/07/2009 16:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in de GM? 79.99 natuurlijk voor een nieuw spel
8.2 100% rep

KRS Deamon zegt op 29/07/2009 21:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het is 64.99 voor dit spel
9 100% rep

spliffrider zegt op 27/07/2009 16:40   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ofwel verkoopt ge een spel, ofwel verkoopt ge een collector's doos.

I.M.O. is het onaanvaardbaar dat mensen die niet méér willen betalen (of erger, geen collector's kunnen bemachtigen) minder missies krijgen.

Ik ga niet gaan pre orderen. ALs ik zie dat het uiteindelijke product minder "game" is dan de collector's ed. zal ik die laatste wel downloaden, ipv een normale editie te kopen.

2 dikke vingers omhoog naar de sales afdeling van Ubisoft.
9.1 100% rep

Venometal zegt op 27/07/2009 17:34   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volledig mee eens! dit is ronduit belachelijk. AC2 zal er ook eentje worden die ik van het net haal voor die lekkere bonus missies toch te hebben Bedankt Ubisoft, jullie zijn geweldig.

En kom hier niet af dat dit een verkeerde reactie is of een verkeerde handeling, ZIJ nemen godverdomme ons plezier af omdat we hen niet de emmers geld toegooien.

Komaan zeg, al die stomme special editions van games, het is een game ffs ik speel het graag maar al die tralala daarrond moet ik niks van hebben!
10 100% rep

Wimpie zegt op 27/07/2009 17:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De figurine van de Black Edition ziet er dan toch precies beter uit... Ben blij dat ik die preorder al heb staan.
11 100% rep

Humfrie zegt op 27/07/2009 17:10   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Waar slaat da nu op bende dwazen bij Ubisoft
12 100% rep

Bram Lacor zegt op 27/07/2009 17:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 In-game bonus missies, die hoogstwaarschijnlijk op geen bal trekken of achteraf als DLC worden aangeboden.
12.1 100% rep

!!LSD!! zegt op 27/07/2009 17:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
thisda!
volledig me eens
13 100% rep

ronald zegt op 27/07/2009 17:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik heb naar game mania gebeld en zeggen da jij 69,98 euro ga kosten ( als ik een fout maak ik heb schrijf problemen k)
13.1 100% rep

GILBOUTOn zegt op 29/07/2009 19:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
14 100% rep

Foxdie zegt op 27/07/2009 17:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
deze is dezelfde prijs als de gewone game maar de black edition is duurder? dat is toch ook maar dom hier krijg je praktisch hetzelfde als in de black... achja ik heb de black toch al lang voorbesteld..
15 100% rep

Bram Lacor zegt op 27/07/2009 17:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bij Free Record shop is de White edition zelfs goedkoper als de gewone versie(voor PC)
42,99€ AC 2 WE
49,99€ AC 2
15.1 100% rep

agrash zegt op 27/07/2009 23:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ook niet echt logisch, maar ik heb hem daar zonet ook besteld