A Game of Thrones: Genesis

Preview
Special
Download
Game of Thrones gunt ons een blik achter The Wall...

Game of Thrones gunt ons een blik achter The Wall...


11 May 2012 11:22 | Trailer | Praga | 11 reacties

Fans van het epische Game of Thrones weten al langer dan vandaag dat er buiten twee seizoenen op televisie ook een game in ontwikkeling is. Wimpie mocht deze trouwens al spelen en was aangenaam verrast. Dat kan je toch lezen in zijn preview.

 

Vandaag serveren ontwikkelaar Cyanide Studio en uitgever Ubisoft ons een nieuwe developer diary waarin ze ons meenemen voor een boeiende blik achter de schermen. Je kan trouwens nog steeds deelnemen aan onze Game of Thrones-wedstrijd.

 

Informatie over A Game of Thrones: Genesis


Releasedatum: 29-09-2011
Ontwikkeld door: Cyanide Studio
Uitgegeven door: Focus Home Interactive
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 100% rep

pinoken zegt op 11/05/2012 11:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vraagje, was er ook geen MMO in ontwikkeling?
1.1 100% rep

Aksovar zegt op 11/05/2012 13:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
even googlen
http://www.gameofthronesmmo.com/
2 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 11/05/2012 12:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er eigenlijk niet slecht uit tbh.. 'k had zo'n snel afgewerkt brol spelleke verwacht maar misschien dat het nog iets kan worden we'll see!
2.1 100% rep

Aksovar zegt op 11/05/2012 13:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zoals die met z'n sikje zegt; de game is langer in productie dan de serie
3 100% rep

stfromhell zegt op 11/05/2012 13:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ben benieuwd, maar verwacht er niet veel van.
4 100% rep

VV@rl()rd zegt op 11/05/2012 16:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
GoT: Genesis was niet goed, maar zoals al aangehaald is deze al stuk langer in productie. 'T zal wachten zijn op de reviews voor ik het overweeg deze te kopen.
5 100% rep

Xeo Pablo zegt op 11/05/2012 17:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Meh, krijg totaal geen westeros feeling. Hopelijk maakt bethesda of bioware ooit nog is een got rpg.
5.1 100% rep

Hartson zegt op 11/05/2012 18:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@Xeo Pablo: die game heeft Bethesda al gemaakt, het noemt Skyrim. In Skyrim zitten opvallend veel zaken uit A song of Ice and Fire voor de mensen die de boeken gelezen hebben, valt di misschien wel op. Ze hebben ook zelf gezegd dat het een van de inspiratiebronnen was voor Skyrim.
5.2 100% rep

Xeo Pablo zegt op 11/05/2012 21:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
I know, maar een rpg in de echte got wereld zou nog veel beter zijn
6 100% rep

Summer_Rus zegt op 11/05/2012 18:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopelijk zullen ze samen met G. Martin veel dingen kunnen bespreken.
7 100% rep

Snowdog zegt op 11/05/2012 19:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bwa, met een streepje bloot her en der gelijk in de serie, zal de game wel scoren. Doch, ik wacht de revieuws ook af