Warner Bros Interactive

Win 15 duotickets voor Cabin in the Woods - 2 mei

Win 15 duotickets voor Cabin in the Woods - 2 mei


03 May 2012 10:04 | Wedstrijd | Praga | 11 reacties

Lust je een flinke portie horror? Ben je niet vies van wat bloed en rondvliegende ledematen? Kom jij al zingend en dansend de bioscoop uit na het zien van een lekkere horrorfilm? Of ben jij iemand die van plan is om er eens een weekendje op uit te trekken met wat vrienden naar een verlaten blokhut in de bossen.... Dan moet jij zeker meedoen aan deze wedstrijd.

 

 

Wij mogen vijftien van onze bezoekers verwennen met een duoticket voor Cabin in the Woods, de nieuwste horrorsensatie uit de USA. Hoe je deze kan winnen? Eenvoudig, geef het antwoord op onderstaande vraag, surf naar de wedstrijdpagina en vul daar zowel het antwoord als je gegevens in.

 

Wedstrijdvraag: Vertel ons wie de regisseur is van deze adembenemende film en maak dus kans op een van de vijftien duotickets.

 

Beknopte inhoud: Een groep scholieren besluit hun weekend door te brengen in een verlaten blokhut in de bossen. Wat zij niet weten is dat er twee mensen zijn die een wel heel vreemde band met deze blokhut hebben...

 

Deze wedstrijd loopt tot 2 mei.

 

 
1 100% rep

Lorim zegt op 25/04/2012 14:23   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Met the Avengers helaas geen chance gehad, hopelijk nu wel! Dan moet wel iemand van 9lives mee want mijn vriendin en mijn vrienden zijn een stelletje pussies .
1.1 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/04/2012 10:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Haha ik ken het gevoel
2 100% rep

X-SlaYeR zegt op 25/04/2012 14:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hier ook nog maar eens meegedaan, hopelijk nu meer geluk!
3 100% rep

redboot zegt op 25/04/2012 14:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopen dat ik deze keer meer geluk heb
Succes iedereen !
4 100% rep

fcvrobineh zegt op 25/04/2012 15:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice , veel succes!
5 100% rep

grievous444 zegt op 25/04/2012 18:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zijn 15 duotickets te winnen. Dan staar er een foutje in de tekst.

"Wij mogen tien van onze bezoekers verwennen met een duoticket voor Cabin in the Woods"
5.1 100% rep

Snowdog zegt op 25/04/2012 19:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien bedoelen ze vijftien prijzen, tien duotickets en vijf dvd-pakketjes die ze mogen wegschenken?
5.2 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/04/2012 10:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk het ook dat ze het zo bedoelen
6 100% rep

Hazyriver zegt op 25/04/2012 19:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
amai, ziet er nog goed uit.
7 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/04/2012 10:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Succes iedereen
8 100% rep

halovision zegt op 26/04/2012 13:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Succes iedereen en hou alvast deze datum vrij in je agenda. Tickets zijn zeker geldig in eender welke Kinepolis zaal?