Warner Bros Interactive

LEGO Lord of the Rings waarschijnlijk op komst

LEGO Lord of the Rings waarschijnlijk op komst


10 May 2012 15:04 | Nieuws | Y@nnick. | 8 reacties

Een aantal gelekte afbeeldingen van LEGO-speelgoeddozen suggereren dat we binnenkort een aankondiging van LEGO Lord of the Rings mogen verwachten. Nog waarschijnlijker wordt het als de game wordt gelijst op ShopTo's website om daarna meteen weer verwijderd te worden.

 

De LEGO-personages van Lord of the Rings zullen later dit jaar al in speelgoedvorm worden verscheept. Speelgoedreviewers die reeds vroege versies van het speelgoed ontvangen hebben, vertellen dat er al een logo voor de videogames is.

 

De ShopTo-pagina toonde een releasedatum van 26 oktober voor de Xbox360-versie. Het past in ieder geval allemaal als puzzelstukjes in elkaar. De film The Hobbit zou eind dit jaar namelijk ook lanceren, wat uitstekende marketing is voor Warner Bros.

 

Bron: Eurogamerexterne link
 
1 100% rep

driezzy zegt op 10/05/2012 16:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ZA-LIG !!
2 100% rep

picasso123 zegt op 10/05/2012 17:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Awesome,al mag er wel wat aan de gameplay gesleuteld worden want die is al jaren hetzelfde
2.1 100% rep

redostrike zegt op 10/05/2012 17:40   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Doordat ze zo hetzelfde blijven zijn ze zo goed.

Niet te moeilijk voor de jongeren en de ouderen hebben er ook hun plezier aan om het 100% te krijgen.

gameplay van lego games moet niet veranderen dat zal de franchise volgens mij alleen maar schaden!
2.2 100% rep

picasso123 zegt op 10/05/2012 18:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mogelijk, maar een beetje verandering kan toch geen kwaad. Begrijp me niet verkeerd.Ik speel de lego games enorm graag en ze vervelen bijna nooit
3 100% rep

CammoFalcon zegt op 10/05/2012 17:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had die aankondiging al vorig jaar gemaakt op het forum. Nujah... Sowieso een must na het herbekijken van de films.
3.1 100% rep

Balle zegt op 11/05/2012 16:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
want a medal?
4 100% rep

MeetMyMeat zegt op 10/05/2012 21:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lego Call of Duty please.
5 100% rep

CammoFalcon zegt op 11/05/2012 11:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hier heb je de eerste tease:
http://www.flickr.com/photos/sidersdd/7174090188/in/set-72157629659336220