Valve Software

Personen
Video's
Valve zal filmsoftware via Steam aanbieden

Valve zal filmsoftware via Steam aanbieden


28 June 2012 0:55 | Nieuws | cpt nice | 13 reacties

Voor zij die zich afvragen met wat Valve filmpjes zoals dat van 'meet the Pyro' ontwerpt, volgt hier het antwoord: Source Filmmaker. Deze software bevat volgens Valve "alle benodigdheden van een animatiestudio samengevoegd voor op één pc".

 

"Met de SFM wilden we een programma maken waarmee we op een efficiënte manier creatieve filmpjes konden ontwerpen. Over de jaren heen hebben we met de software meer dan vijftig animatiefilmpjes gemaakt. Met de Source Filmmaker zal nu ook onze community zijn eigen animaties kunnen maken in Team Fortress 2 en in zelfgemaakte Source SDK-mods." Het programma zal later dit jaar via Steam te downloaden zijn, gratis en voor niets. Een datum werd nog niet gegeven.

 

Bron: VG247externe link
 
1 100% rep

rafbanaan zegt op 28/06/2012 1:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Amai Steam toch

Nu nog de wisselkoers ontdekken
1.1 100% rep

sumoman_4 zegt op 28/06/2012 1:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Games kennen bij ons 21% btw. Tel dat op bij de aankoopprijs van een game in $ en je krijgt de prijzen zoals wij die kennen.
1.2 100% rep

ballsack zegt op 28/06/2012 1:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vele instanties mijn Amerikaanse buddies mij iets laten giften om daarna terug te paypallen. Met momenten moesten ze nog altijd 21%btw betalen omdat de user (ik) Belgisch was. Omgerekend naar dollar was het nog altijd cheaper dan hier met diezelfde 21%.
2 100% rep

fo0fight3r zegt op 28/06/2012 1:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
creativiteit stimuleren = goed idee , proficiat valve !
3 100% rep

Namko zegt op 28/06/2012 1:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4 100% rep

Martenek zegt op 28/06/2012 1:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
valve being awesome as allways
5 100% rep

freshcloak zegt op 28/06/2012 1:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Awesome
6 100% rep

ravoc zegt op 28/06/2012 3:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Een nieuwe steek naar Origin. Kan ik alleen maar beamen.
7 100% rep

Zorcky zegt op 28/06/2012 10:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mooi zo
8 100% rep

Fenumeher zegt op 28/06/2012 12:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze dit systeem ook op bf3 zouden loslaten zou ik gewoon geen games meer spelen maar constant filmpjes maken
Spijtig genoeg is dit niet den dada van EA...
9 100% rep

Fodbaddun zegt op 28/06/2012 15:20   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Dit heb ik dus in januari live gezien bij de mannen van Valve. We were all damned astonished...

Echt zotte shit. Nog nooit gezien en wel een erg goeie insteek.
10 100% rep

Teknohol1c zegt op 28/06/2012 15:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Iedere ontwikkelaar kan nog erg veel leren van de mannen van Valve!!
11 100% rep

frikadel zegt op 28/06/2012 21:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Half life 3 ?